Здравейте колеги,имам следният проблем.Две седмици не бях палил колата и като отидох до гаража чудо нямам акумулатор.Само лампичката на диода на вратата имаше сила да мига.Гледам гаранцията изтича на въпросния ден.Акумулатора купен чисто нов Varta необслужваем уж от скъпите.Та заредих го аз на 100 процента монтирах го пак карах 50-ина километра и след 10 дена отивам да паля колата и пак няма ток.Та ако някой се е сблъсквал сподобен проблем или има идея за какво иде реч да помага.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo 1.6 Яде акумулатора
Collapse
X
-
Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отновоFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Fiat_Punto11 написа:Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
galinchooo написа:Fiat_Punto11 написа:Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отновоFIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Динамо - правотокова машина статора се състой от 2 магнита.Недостатък с времето силата на магнитите отслабва.Генератор - ползва прав ток от акумулатора за да възбуди намотките на статора , след възбуждането и развъртане на ротора произвежда променлив ток които минава през диодна група за да се преобразува в прав.Алтернатор - същото като генератора но релето което следи за заряда на акумулатора да не се презареди е вградено в него. Изводите му от зад место 3 стават два ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Благодаря на всички отзовали се.Оказа се че скъпата VARTA на последния ден от двугодишната си гаранция е сдала багажа.Замерването показа че консумацията на автомобила е 0,01 тоест 10 ma почти няма,което е супер.И сега сме със 60 амперов FIAMM.Дано изкара повече .Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
Fiat Stilo 1.6 16V 2003
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар