Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.6 Яде акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.6 Яде акумулатора

    Здравейте колеги,имам следният проблем.Две седмици не бях палил колата и като отидох до гаража чудо нямам акумулатор.Само лампичката на диода на вратата имаше сила да мига.Гледам гаранцията изтича на въпросния ден.Акумулатора купен чисто нов Varta необслужваем уж от скъпите.Та заредих го аз на 100 процента монтирах го пак карах 50-ина километра и след 10 дена отивам да паля колата и пак няма ток.Та ако някой се е сблъсквал сподобен проблем или има идея за какво иде реч да помага.
    Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
    Fiat Stilo 1.6 16V 2003

    #2
    Викат му утечка. Случайно да имаш буфер в колата?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Нямам никакви екстри откъм музика.Лошото е че не знам как да я замеря за да я намеря тази утечка.
      Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
      Fiat Stilo 1.6 16V 2003

      Коментар


        #4
        Колега, скоро имах подобен проблем със старото Браво.Оказа се, че има избил диод в генератора и от там има постоянна консумация на ток.Смениха диодната група с четките и въпросът вече е решен.Успех.

        Коментар


          #5
          Бегай в някой сервиз или ако си електричар с мултицета я закачи и виж от къде ти дърпа тока, от много неща може да е, дето е думата ако в гаража я оставят с включена аларма може и алармата да ти дърпа тока.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Fiat_Punto11 написа:
              ..... Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново
              Със всички свалени предпазители си имаше консумация. :D Като разкачиха тънкото кабелче към генератора, тогава спря.

              Коментар


                #8
                кола

                Като взима акумулатора не го ли сложи на колата да го проверят колко е консумацията и колко зарежда .Нали тогава има гаранция . Както пише колегата някъде ти дърпа тока и по описания начин може да провериш .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Fiat_Punto11 написа:
                  Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново
                  Колега или уреда ти не е верен или ти не си информиран.Нормалната консумация на автомобил е 0.02А(20мА) до 0.03А(30мА) със аларма музика стъпала и т.н.При някой автомобили допустимата консумация е 0.04(40мА)по новите автомобили.Всичко над 0.05(50мА) се води недопустима консумация от което следва че автомобила има някакъв проблем.При някои(по новите) автомобили консумацията се мери след 2рата минута тъй като при закачане на клемата на акумулатора компютрите в колата започват да извършват действие за сеифване на информация след което заспиват.Нормално е докато заспат да дават първите 1-2 минути до 0.12(120мА) до 0.18(180мА).Ако след изтичане на тези 1-2 минути консумацията не падне на 0.02А(20мА)-0.03А(30мА) то има наличие на проблем.Най често проблем са китайските касетофони с конумация около 0.12А(120мА) до 0.18А(180мА).Проблеми с динамото(диоди и т.н).Копресори които се вкл.през 10на секунди(автомобили с вакумно централно).Проблеми с BSU при по новите автомобили и т.н........П.С..Колега провери си сенниците ако имаш лампички дали изгасят когато ги затвориш...и измери консумацията.Ако е под 0.03А(30мА) значи акумулатора ти е за смяна.Случвало се е клиент да ми дойде с нормална консумация 0.02А и заминал(дефектен може би) акумулатор на 9 месеца Бош..
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    galinchooo написа:
                    Fiat_Punto11 написа:
                    Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново
                    Колега или уреда ти не е верен или ти не си информиран.Нормалната консумация на автомобил е 0.02А(20мА) до 0.03А(30мА) със аларма музика стъпала и т.н.При някой автомобили допустимата консумация е 0.04(40мА)по новите автомобили.Всичко над 0.05(50мА) се води недопустима консумация от което следва че автомобила има някакъв проблем.При някои(по новите) автомобили консумацията се мери след 2рата минута тъй като при закачане на клемата на акумулатора компютрите в колата започват да извършват действие за сеифване на информация след което заспиват.Нормално е докато заспат да дават първите 1-2 минути до 0.12(120мА) до 0.18(180мА).Ако след изтичане на тези 1-2 минути консумацията не падне на 0.02А(20мА)-0.03А(30мА) то има наличие на проблем.Най често проблем са китайските касетофони с конумация около 0.12А(120мА) до 0.18А(180мА).Проблеми с динамото(диоди и т.н).Копресори които се вкл.през 10на секунди(автомобили с вакумно централно).Проблеми с BSU при по новите автомобили и т.н........П.С..Колега провери си сенниците ако имаш лампички дали изгасят когато ги затвориш...и измери консумацията.Ако е под 0.03А(30мА) значи акумулатора ти е за смяна.Случвало се е клиент да ми дойде с нормална консумация 0.02А и заминал(дефектен може би) акумулатор на 9 месеца Бош..
                    CD-то съм си го на праил да ми е постоянно будно тоест да го слушам без контакт и аларамата китайска и централното китайскот постоянно си цокат нямам проблеми карам 2 години нещо така.Виж несам мерил може и след 1-2 минути да спадне консумацията предимно се чува как цъка едно реле ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар


                      #11
                      galinchooo написа:
                      Fiat_Punto11 написа:
                      Ъъъъъъъъ то баш с мултицет така е ама не е бутни пръста и айде. Слагаш го да мери Ампери уреда на загасена кола с ключ вън от стартера махаш едната клема на акумулатора уреда се свързва последователно между клемата и акумулатора. И гледаш колко е консумацията 0.08 е нормално. При мен с централно и аларма ми е 0.12 и нямам проблеми. Така ако е над тея стойности почват да са вадят бушони от таблото 1 по 1 докато изкочи вярната верига която консумира ток в покой. Което си е бая играчка. Ето както е било на колегата диод в алтернатора ... Тва са отркива бая трудно. Тряа са разкачи силовия кабел на алтернатора и да се мери ... отново
                      Колега или уреда ти не е верен или ти не си информиран.Нормалната консумация на автомобил е 0.02А(20мА) до 0.03А(30мА) със аларма музика стъпала и т.н.При някой автомобили допустимата консумация е 0.04(40мА)по новите автомобили.Всичко над 0.05(50мА) се води недопустима консумация от което следва че автомобила има някакъв проблем.При някои(по новите) автомобили консумацията се мери след 2рата минута тъй като при закачане на клемата на акумулатора компютрите в колата започват да извършват действие за сеифване на информация след което заспиват.Нормално е докато заспат да дават първите 1-2 минути до 0.12(120мА) до 0.18(180мА).Ако след изтичане на тези 1-2 минути консумацията не падне на 0.02А(20мА)-0.03А(30мА) то има наличие на проблем.Най често проблем са китайските касетофони с конумация около 0.12А(120мА) до 0.18А(180мА).Проблеми с динамото(диоди и т.н).Копресори които се вкл.през 10на секунди(автомобили с вакумно централно).Проблеми с BSU при по новите автомобили и т.н........П.С..Колега провери си сенниците ако имаш лампички дали изгасят когато ги затвориш...и измери консумацията.Ако е под 0.03А(30мА) значи акумулатора ти е за смяна.Случвало се е клиент да ми дойде с нормална консумация 0.02А и заминал(дефектен може би) акумулатор на 9 месеца Бош..
                      В повечето от писаното от теб си прав, ама динамо - това да не е велосипед? По принцип се мери консумация при sleep mode, което при новите автомобили е след 30-40 минути и не трябва да надвишава 40 mA. Ако има утечка над тези 40-50 mA, се търси утечката от къде е - най-вероятно от аларма, СD и т.н., т.е. допълнителните екстри
                      FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ

                      Коментар


                        #12
                        Динамо - правотокова машина статора се състой от 2 магнита.Недостатък с времето силата на магнитите отслабва.Генератор - ползва прав ток от акумулатора за да възбуди намотките на статора , след възбуждането и развъртане на ротора произвежда променлив ток които минава през диодна група за да се преобразува в прав.Алтернатор - същото като генератора но релето което следи за заряда на акумулатора да не се презареди е вградено в него. Изводите му от зад место 3 стават два ...
                        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря на всички отзовали се.Оказа се че скъпата VARTA на последния ден от двугодишната си гаранция е сдала багажа.Замерването показа че консумацията на автомобила е 0,01 тоест 10 ma почти няма,което е супер.И сега сме със 60 амперов FIAMM.Дано изкара повече .
                          Fiat Tipo 1.4ie 1993 EX
                          Fiat Stilo 1.6 16V 2003

                          Коментар

                          Working...
                          X