Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С УБЕЗВАВДУШАВАНЕ ФИАТ БРАВО 1.6 16 В !!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С УБЕЗВАВДУШАВАНЕ ФИАТ БРАВО 1.6 16 В !!!!

    Здравеите колеги, нов съм в форома,имам проблем с моя Fiat Bravo 1.6 16v.Спука ми се радиатора в пласмасовото между разширителния съд и радиатора.Купих друг втора ръка и го смених но сега не мога да обезвъздуша системата даже и от двете пробки тая към парното и другата на радиатора горе отдясно дига големи градуси а перката не тръгва,проверихме самата перка ръботи и по кабела върви ток както и сензора доло на радиятора.Дигне градус загрее перката не тръгва и системата се надува чува се как въздуха гърми вътре в системата утварям пак пробките и от там водата на пара,и така 2 дена.Търсих подобна тема но не намерих Моля помогнете,мерси предварително

    #2
    Искаше ми се да отговоря в стила на автора, но няма да се лигавя. Колега, всички симптоми много приличат на издухала гарнитура на главата. Губи ли се антифриз? Смесва ли се с маслото? Като запалиш от ауспуха излиза ли вода(антифтиз)? Много хаотично си го написал и не разбрах има ли проблем с перката или няма?
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      На термостата има 2 датчика порвери ли ги тях ?
      Bravo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        Без капачка на радиатора пробвай. Някакъв по особен звук при завъртане на стартера при по-продължителен престой?
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          Тоя мотор е супер лесен за обезвъздушаване- отвиваш пробката на радиатора (в горния ляв ъгъл като застанеш пред колата) и сипваш антифриз докато потече течност без балончета, завиваш пробката и отвиваш тази на маркуча влизащ в радиаторчето за парното в купето, пак наливаш докато и от там потече само течност, завиваш пробката. Наливаш антифриз до делението MAX и оставяш колата да работи без капачка на разширителния съд докато стигне 70 градуса (това е средата между работната температура и началото на скалата) , след това затваряш капачката и загряваш докато отвори термостата. По принцип е хубаво от време на време да се отваря капачката преди да достигне 90 градуса ,но се прави от човек с опит,ако не си сигурен по-добре недей за да не се свариш . Като си загрял колата и включи перката и всичко е нормално на следващия ден на студен мотор проверяваш нивото и ако е нужно доливаш пак до делението MAX.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Пробвай с нова капачка на разширителния съд Избуши стария термостат и сложи нов от рено 5Маркуч от дросрла до казанчето, но вс някак странно е как дига градуси,а не ввкллючва перки...Преди да даваш пара на вятъра Нооо май ще се дават пари
            Fiat Marea 2.4 JTD+
            Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
            Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
            Renault 19/1.7mi/ - crash

            Коментар


              #7
              вдига градуси,а не включва перките.причини.въздух в системата,духнала гарнитура,блокирал термостат и ел проблем с вентилатора.датчика за включване на перките стои долу,така,че тук е нужно антифриза да се върти,т.е и горе и долу да е еднакво горещ радиатора.от последното трябва да почнеш

              Коментар


                #8
                Колеги днес поръчах термостат от един приятел беше му устанал утре ще е при мен наи вериоятно, ще го пробваме дано да е от него инач пробвахме сички вариянти за обезвъздошаване и не иска явно не отваря втория крак и затова и не тръгва перката чува се как въздоха вътре почва да трещи и чак ме е срах да не направи друга беля като отворя пробката от към парното и от там направо вади пара.Иначе в маслото вода няма а от ауспоха вади но нали беше студено и не мога да определя дали не е от конденза,и двата датчика на термостат ги замерихме плус този които е на радиатора доло сички работят но за радиатора ми направи впечетление че горе пареше а доло не чак толкова

                Коментар


                  #9
                  ако датчика и вентилатора работят и си обезвъздушил добре,то вариантите вече са 2-термостат или духнала гарнитура.моли се да е второто

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    ако датчика и вентилатора работят и си обезвъздушил добре,то вариантите вече са 2-термостат или духнала гарнитура.моли се да е второто
                    Е да бе много по-добре е второто, направо мотора да е изгърмял ще е най-добрия вариант.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      ами от каквото и да е ако не се оправи скоро q заебава и здраве да е :D :D абе много страно се дарйи ту парното духа студено почне пак топло

                      Коментар


                        #12
                        грешка,разбрахте ме ,първото естествено,понякога пиша бързо и стават грешки

                        Коментар


                          #13
                          При мен(1.8 ) когато духна гарнитурата не смеси течностите. Виж дали ти надува маркучите към радиатора. След като издуха разбрах, че прегряването при мен беше от запушен воден радиатор. Пробвах всички известни методи за оправянето му, но ефект нямаше. Освен, че се научих да го демонтирам и монтирам за 20 мин. Всичко си дойде на място с нов китайски за 150 кинта..... То доста неща по колицата ми са вече китайски, ама всичко работи за малко пари
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            колеги днес слойих другиq термустат и решихме проблема с обезжаздошаването но устана проблема с перката не трагжа ако нqкои мойе да прилойи снимка на арматурното табло и каде трqбва да трагне ще бада много благодарен за сега q направих с копче има ток навсqкаде а не трагва.Качил сам снимка на колега моито табло е сащото колата е Fiat Bravo 1.6 16v 96
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              Първа степен тръгва на първата малка чертичка след средата което е дебелата черта .
                              Фиат Крома 1.9 16v+
                              Фиат Браво 1.6 16v
                              Фиат Мареа 1.6 16v

                              Коментар

                              Working...
                              X