Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спиране на бензинова помпа на Пунто МК2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спиране на бензинова помпа на Пунто МК2

    Как мога най-лесно да прекъсна захранването през нормално затворено реле? Възможно ли е да прекъсна през инерционния бутон?Извинявам се, ако съм дублирал вече обсъждана тема. Извинявам се и ако съм в грешния раздел!Поздрави!

    #2
    кола

    Може но не е ли да се прекъсне + иначе ако караш на газ няма да запали
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: Спиране на бензинова помпа на Пунто МК2

      Hristo Dimov написа:
      Как мога най-лесно да прекъсна захранването през нормално затворено реле? Възможно ли е да прекъсна през инерционния бутон?Извинявам се, ако съм дублирал вече обсъждана тема. Извинявам се и ако съм в грешния раздел!Поздрави!
      става през бутона няма проблем
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Да попитам, за да не сгреша - в инерционния бутон влиза един проводник и той минус / - / ли е ? Управлението на газовите клапани - 3 на брой издържа до 5А, това достатъчно ли е, за да управлява и релето, с което ще затварям веригата?Поздрави!

        Коментар


          #5
          Hristo Dimov написа:
          Да попитам, за да не сгреша - в инерционния бутон влиза един проводник и той минус / - / ли е ? Управлението на газовите клапани - 3 на брой издържа до 5А, това достатъчно ли е, за да управлява и релето, с което ще затварям веригата?Поздрави!
          Нем Проводника е + изобщо всички проводници по колата са + минос е самия корпус ... И да би трябвало релето да прекъсва ... Ако не може с 2 под релета ... пробвай
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Купуваш "нормално затворено" реле, от плюса на газовия клапан вземаш "сигнал" за релето итва е. Когато си на газ релето се задейства-отваря и прекъсва захранването на б. помпа.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              lubo_Y10 написа:
              Купуваш "нормално затворено" реле, от плюса на газовия клапан вземаш "сигнал" за релето итва е. Когато си на газ релето се задейства-отваря и прекъсва захранването на б. помпа.
              Благодаря! Това ми стана ясно. Въпроса ми е: кой точно проводник да прекъсна - минус към помпата или плюса? И къде да стане това - през инерционния бутон или другаде?Поздрави!

              Коментар


                #8
                Плюса. Прекъсва се посредата м/у газ. клапан и жицата към помпата/плюса/, къде отиваш вътре в купето/.?
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар


                  #9
                  Инерционното реле прекъсва минуса на помпата. И тя спира естествено...)))

                  Коментар


                    #10
                    Totko написа:
                    Инерционното реле прекъсва минуса на помпата. И тя спира естествено...)))
                    Ето това мнение ми трябваше! Благодаря ти колега! Благодаря и на всички включили се по темата - в спора се ражда истината! Сега знам как да прекъсна помпата.Поздрави!

                    Коментар

                    Working...
                    X