Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Педала на газта.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Педала на газта.

    Здравейте Вчера си закупих първия автомобил- Fiat Tipo. До сега съм карал само автомобила на инструктора-VW Passat. Не мога да оформя точно въпроса си, но се надявам да ме разберете. На VW-на съвсем леко натискане на педала за газта и колата тръгва, а при Tipo-то има една "куха" част,след което вече тръгва. Това нормално ли е или съм се набутал? Благодаря предварително!
    Drive It Like You Stole It | Гараж
    RIP Fiat Tipo '92 1.6

    #2
    Ти си се набутал още като си почнал курсовете :DПедала трябва да е с жило, но не съм най-сигурен.Качи някакви снимки долу на педала и на двигателя.Възможно е кожуха на жилото(ако въобще е с жило) да се е прецакал и това да му спъва хода.Пробвай да му пръснеш някаква смазка около педала и върху жилото на дросела, може и да се "отпуши".Може и направо ново жило да потърсиш ~10-15 лв. тряба да са.
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      При VW и при бровото може да се регулира свободния ход отпред при дросела виж за типото незнам
      Bravo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        M5kov написа:
        Възможно е кожуха на жилото(ако въобще е с жило) да се е прецакал и това да му спъва хода.Пробвай да му пръснеш някаква смазка около педала и върху жилото на дросела, може и да се "отпуши".Може и направо ново жило да потърсиш ~10-15 лв. тряба да са.
        А пък да ти кажа, че и грам не разбирам от коли ще ми повярваш ли :D С този луфт колата си кара,просто трябва да се натисне повече педала.А за снимките.. нямам с какво хДТа да ходя ли на майстор или не?
        Drive It Like You Stole It | Гараж
        RIP Fiat Tipo '92 1.6

        Коментар


          #5
          Регулираи го от жилото.

          Коментар


            #6
            Разбираш или не, залягай там и оглеждай какво се случва
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Разбираш или не, залягай там и оглеждай какво се случва
              :D ако го октачи лошо :D Питай някой таксиджия за 5 лв ще ти го натегне те са майстори в побългаряването :D
              Bravo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                Ако си с жило регулирането е също както жилата на велосипедите. Ако си с щангички имаш разбити връзки и трябва да се сменят. Щом не разбираш нищо карай я така 10 000-20 000 км., разучи малко устройството на автомобила и пак прецени дали си заслужава да я ремонтираш и дали си се набутал.
                LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                Коментар

                Working...
                X