Здравейте колеги мисля да сменям пунтото от подписа със браво,но се чудя със кой двигател да е 1.8 или 1.6 Бихте ли ми помогнали със избора като ми изброите "+"и"-" на двата двигателя.Благодаря предварително
твърдо си намери здрав 1.8 няма база за сравнение 1.8 и 1.6 еднакъв разход на гориво добра разлика във вървежа 1.6 рядко имат гт изпълнение а 1.8 всичките са гт тоест лети джанти хубави седалки и споилера отзад частите и обслужването е почти еднакво като пари минуси на 1.8 са понякои път гори бобина и се сменяват 2 по 2 но на мен не ми се е случвало за 5 години като го купуваш ако мотора трака като дизел не го взимаи 1.6 често има проблем с стъпков мотор
твърдо си намери здрав 1.8 няма база за сравнение 1.8 и 1.6 еднакъв разход на гориво добра разлика във вървежа 1.6 рядко имат гт изпълнение а 1.8 всичките са гт тоест лети джанти хубави седалки и споилера отзад частите и обслужването е почти еднакво като пари минуси на 1.8 са понякои път гори бобина и се сменяват 2 по 2 но на мен не ми се е случвало за 5 години като го купуваш ако мотора трака като дизел не го взимаи 1.6 често има проблем с стъпков мотор
Често ли се случва 1.8 да се разтрака, като дизел ? Каква е причината, клапани или надолу - лагери, бутални болтове ?
твърдо си намери здрав 1.8 няма база за сравнение 1.8 и 1.6 еднакъв разход на гориво добра разлика във вървежа 1.6 рядко имат гт изпълнение а 1.8 всичките са гт тоест лети джанти хубави седалки и споилера отзад частите и обслужването е почти еднакво като пари минуси на 1.8 са понякои път гори бобина и се сменяват 2 по 2 но на мен не ми се е случвало за 5 години като го купуваш ако мотора трака като дизел не го взимаи 1.6 често има проблем с стъпков мотор
Често ли се случва 1.8 да се разтрака, като дизел ? Каква е причината, клапани или надолу - лагери, бутални болтове ?
Хидравлични повдигачи. Студено е и е нормално- принципно.А иначе 1,8 освен тия работи е и с комп на Хитачи, което е май не е без значение.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Лично мое мнение е че задължително ГИ, иначе проблемите са по скоро с това да намериш кадърен майстор да ти я монтира и настрои. Няма проблем и с АГу но има дебитомер и няма място за кихалка от дросела до МАФ-а.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Лятото бях чул едно 1.8 на газ да трака като дизел, а не беше студено.Иначе 1.6 има с една идея по-евтина поддръжка от 1.8 , по-просто устроен е, работата е да се попадне на читаво 1.6, електрониката е италианска - Магнети МарелиИ двата мотора са в скъпия данък, като за 1.6 е малко глупаво /за 2 к.с./
Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
тракането при 1,8 в повечето случаи е от вариатора,а той си струва цифра като нов.имаш вариант с ремонт на същия ,но колко ще устиска един господ знае.и двата мотора са много здрави и като цяло аз съм една идея повече за 1,6 точно заради вариаторите и електрониката на хитачи.това е мое мнение и не ангажирам никой с него.поздрави
тракането при 1,8 в повечето случаи е от вариатора,а той си струва цифра като нов.имаш вариант с ремонт на същия ,но колко ще устиска един господ знае.и двата мотора са много здрави и като цяло аз съм една идея повече за 1,6 точно заради вариаторите и електрониката на хитачи.това е мое мнение и не ангажирам никой с него.поздрави
1.8 при браво/брава/ марея е 113/115 и няма вариатор и тракат основно заради хидравличи повдигачи и скапано масло- несменено на време.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Лятото бях чул едно 1.8 на газ да трака като дизел, а не беше студено.Иначе 1.6 има с една идея по-евтина поддръжка от 1.8 , по-просто устроен е, работата е да се попадне на читаво 1.6, електрониката е италианска - Магнети МарелиИ двата мотора са в скъпия данък, като за 1.6 е малко глупаво /за 2 к.с./
Колега ако е било със ГИ много възможно е тракането да е било от газовата рейка,но също така и от много други неща
тракането при 1,8 в повечето случаи е от вариатора,а той си струва цифра като нов.имаш вариант с ремонт на същия ,но колко ще устиска един господ знае.и двата мотора са много здрави и като цяло аз съм една идея повече за 1,6 точно заради вариаторите и електрониката на хитачи.това е мое мнение и не ангажирам никой с него.поздрави
1.8 при браво/брава/ марея е 113/115 и няма вариатор и тракат основно заради хидравличи повдигачи и скапано масло- несменено на време.
И вследствие, от калпаво масло, не сменено на време, почва да трака биелен лагер.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
При коли на над 15 г няма особено значение какъв е мотора. Повече значение има състоянието. Ако не те бърка мощност 1,2 също е вариант . 1,8 след 99 г се намира по-рядко.Аз съм с 1,6 и сменях и бобина и инжектори ( колата е при мен от над 8г )
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар