Точно защото физиката ми е силната ми страна твърдя че бъркаш някъде. Не може след прекъсване на веригата и магнитното поле започне да се свива да не се разтрепти поне малко. Все някъде имаш капацитети по веригата. На твоята симулация такова нещо няма докато на диаграмите от сайта който си дал за пример ясно се виждат колебания веднага след големия пик.Ей сега гледам моята симулация - подавам поредица правоъгълни импулси по пътечки на платката дълги 3 инча и ето какво се получава в другия край:Имай в предвид че краят им е терминиран и тези разтрептявания след фронтовете се дължат единствено на лошо съгласуване.Не знам колега, но когато в симулация получа такива прави линии веднага почвам да се съмнявам че нещо не е наред.Освен ако не симулирам резистор (и при това идеален) А картинката която съм показал поне на мен ми се вижда реална. За числата които са написани и ползваните термини не мога да гарантирам - избирах я просто като картинка която според мен показва нагледно процеса.И още нещо - гледам никъде не отчиташ времето необходимо за "напомпване" на енергията в бобината. При всички случаи енергията която се натрупва пада с нарсатване на оборотите. Ето ти един сайт в който можеш да провериш тази завиимост:http://www.bgsoflex.com/igncoil.htmlКакто се вижда за да направиш "супер" запалване проблема не е във свещите а в бобината. В зависимост от оборотите - от ниски до високи енергията която се отдава от бобината пада 3-4 пъти.Тъй че, слагай повече бобини ... ама това вече е измислено
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалване и свещи - резисторни и безрезисторни.
Collapse
X
-
ilkor написа:Не знам колега, но когато в симулация получа такива прави линии веднага почвам да се съмнявам че нещо не е наред.Освен ако не симулирам резистор (и при това идеален)Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар