Колеги от скоро нещо фиатката не ми харесва как работи.Забелязах че много пуши от ауспуха вярно студено е и може да се заблуждавам но ми се струва че е много, а нещо не ми харесва как намирисва.Другото което е че понякога оборотите подскачат от 800 до 2000 оборота или пък задържи на 2000 без да падат (като това става на топъл двигател) а според мен и разхода е висок може би 8 9 на 100. Колата е фиат брава 1.4 12в 96г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неравномерни обороти на двигателя
Collapse
X
-
Почетох малко из форумите и май ще трябва да си почистя дроселовата клапа дебитомера и стъпковото моторче.Тъй като несъм много сигурен дали ще направч всичко както трябва ще помоля колегите от форума който са правели тези операции за малко насочване съвети ,а ако разполагат и със снимки ще съм изключително благодарен. :D
Коментар
-
Стъпковия мотор ти контролира колко да е отворен дросела. Проблема е в едно от двете. Адаптация на 1,4 няма. Инжектора може да ти свети за много неща, на 1,4 компа е много опростен и за това инжектора индекира всякакви проблеми по запалването и работата на двигателя. Пушенето да не те притеснява и при мен е така. Даже вечерта като паркирам го правя на магия...нищо не виждам Успех. Това 8-9 за какво гориво е? Моята в града 12 в много студените дни стига до 15/100 газ.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
shefa_nuti написа:Почетох малко из форумите и май ще трябва да си почистя дроселовата клапа дебитомера и стъпковото моторче.Тъй като несъм много сигурен дали ще направч всичко както трябва ще помоля колегите от форума който са правели тези операции за малко насочване съвети ,а ако разполагат и със снимки ще съм изключително благодарен. :DFiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Колеги днес реших да си оправя колата.Първо смених датчика за температура на двигателя.Той беше лесен свалих акумулатора и откачих тръбичката на антифриза.Датчика се намира на термостата така че ако някой ще го сменя да има предвид че ще изтече малко антифризец.След това разглобих дроселовата клапа.Тъй като не намерих тема как се разглобява ще се опитам да обясня.Първо сваляте маркуча от филтърната кутия,после откачате маркучлето за маслените пари,има три гайки който държат пластмасовия капак.Под него има 4 дълги винта който държат всичко.После разскачате буксите на стъпковото моторче,на ТПС датчика и ябълката за газта.Аз си купих клапа с ТПС почистих и монтирах наново по обратния път.Лампичката изгасна и оборотите за сега са стабилни.Само се появи едно странно чукане което не съм обърнал внимание дали го е имало преди и го чувам от тази част на първата снимка която за съжаление незнам как се казва :D мисля че тя впръсква горивото и не знам кво има да и чука :D :D ако някой знае моля.Качвам и малко снимки ако може да са от полза на някой.Дано да съм бил полезен.
Коментар
-
А опита ли да отвориш ТПС-а, на моята съм го отварял и съм го почиствал със спирт и се оправи, така карах 2 г. и после пак започна дадава грешки-светваше ми инжекциона в движение, купих си от моргата здрав за 10 лв. и си реших проблема, но имай в предвид че са 2 модела, от друга страна нов струва около 150 лв.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Колега мн добър материал със снимчици както трябва, спр полезно, само тоя датчик за температурата имаш ли снимка, термостати сменях поне 2 пъти, но нямам нерви да обезвъздушавам и я нося на майстор, накрая като се прецака и последния набих от рено 5 но не съм барал надолу и не е мръднала но нямам идея кво става там искам видя къде е тоя датчик, може ли се свали се почисти нещо.Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар