Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Неравномерни обороти на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Неравномерни обороти на двигателя

    Колеги от скоро нещо фиатката не ми харесва как работи.Забелязах че много пуши от ауспуха вярно студено е и може да се заблуждавам но ми се струва че е много, а нещо не ми харесва как намирисва.Другото което е че понякога оборотите подскачат от 800 до 2000 оборота или пък задържи на 2000 без да падат (като това става на топъл двигател) а според мен и разхода е висок може би 8 9 на 100. Колата е фиат брава 1.4 12в 96г.

    #2
    На диагностика закачва ли я?
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Ами не защото тези проблеми си ги прави когато поизка не са постоянни а когато имам проблем или съм извън града или е късно вечерта.Преди я бях закачвал без да има проблемите в момента и не изкара никви грешки.Тоя от диагностиката каза да мина като се появят но просто няма как.

      Коментар


        #4

        Коментар


          #5
          Ми няма кво. Ако беше като моята, щях да ти кажа да си изчистиш дросела. Тия обороти, ако не са на празен ход може да е от ТПС, ама той си дава грешка - value too low, или value too high.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            Ами не е постояно но ми свети лампата на инжектора което до колкото знам е и индикатор за грешка.а кво е тва ТПС

            Коментар


              #7
              Щом ти свети индикацията,значи има натрупани грешки и ЕКУ минава в сервизен режим-трябва диагностика,изчистване грешки,адаптация.ТПС-тротъл позишън сензор-представлява потенциометър,даващ сведение на ЕКУ,колко ти е отворен дросела.
              Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
              ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

              Коментар


                #8
                Почетох малко из форумите и май ще трябва да си почистя дроселовата клапа дебитомера и стъпковото моторче.Тъй като несъм много сигурен дали ще направч всичко както трябва ще помоля колегите от форума който са правели тези операции за малко насочване съвети ,а ако разполагат и със снимки ще съм изключително благодарен. :D

                Коментар


                  #9
                  Стъпковия мотор ти контролира колко да е отворен дросела. Проблема е в едно от двете. Адаптация на 1,4 няма. Инжектора може да ти свети за много неща, на 1,4 компа е много опростен и за това инжектора индекира всякакви проблеми по запалването и работата на двигателя. Пушенето да не те притеснява и при мен е така. Даже вечерта като паркирам го правя на магия...нищо не виждам Успех. Това 8-9 за какво гориво е? Моята в града 12 в много студените дни стига до 15/100 газ.
                  ФИАТ- Пътят е само формалност
                  ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                  -----------------------------------------------------
                  FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                  Коментар


                    #10
                    shefa_nuti написа:
                    Почетох малко из форумите и май ще трябва да си почистя дроселовата клапа дебитомера и стъпковото моторче.Тъй като несъм много сигурен дали ще направч всичко както трябва ще помоля колегите от форума който са правели тези операции за малко насочване съвети ,а ако разполагат и със снимки ще съм изключително благодарен. :D
                    8-9 разход, не помня моята кога последно гореше толкова , ей ся последната засечка 48л газ 310км :D, като се има предвид че я оставям отначало да загрява на бенз, че сменях скоро дюзата и още я пазя.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                    Коментар


                      #11
                      8 9 е на бензин за газ е 12 смесен.

                      Коментар


                        #12
                        Днеска го хванах на диагностика.Оказа се че не работи датчика за температурата на двигателя и 1ви конектор на ТПС няма сигнал.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги днес реших да си оправя колата.Първо смених датчика за температура на двигателя.Той беше лесен свалих акумулатора и откачих тръбичката на антифриза.Датчика се намира на термостата така че ако някой ще го сменя да има предвид че ще изтече малко антифризец.След това разглобих дроселовата клапа.Тъй като не намерих тема как се разглобява ще се опитам да обясня.Първо сваляте маркуча от филтърната кутия,после откачате маркучлето за маслените пари,има три гайки който държат пластмасовия капак.Под него има 4 дълги винта който държат всичко.После разскачате буксите на стъпковото моторче,на ТПС датчика и ябълката за газта.Аз си купих клапа с ТПС почистих и монтирах наново по обратния път.Лампичката изгасна и оборотите за сега са стабилни.Само се появи едно странно чукане което не съм обърнал внимание дали го е имало преди и го чувам от тази част на първата снимка която за съжаление незнам как се казва :D мисля че тя впръсква горивото и не знам кво има да и чука :D :D ако някой знае моля.Качвам и малко снимки ако може да са от полза на някой.Дано да съм бил полезен.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            А опита ли да отвориш ТПС-а, на моята съм го отварял и съм го почиствал със спирт и се оправи, така карах 2 г. и после пак започна дадава грешки-светваше ми инжекциона в движение, купих си от моргата здрав за 10 лв. и си реших проблема, но имай в предвид че са 2 модела, от друга страна нов струва около 150 лв.
                            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                            Коментар


                              #15
                              Колега мн добър материал със снимчици както трябва, спр полезно, само тоя датчик за температурата имаш ли снимка, термостати сменях поне 2 пъти, но нямам нерви да обезвъздушавам и я нося на майстор, накрая като се прецака и последния набих от рено 5 но не съм барал надолу и не е мръднала но нямам идея кво става там искам видя къде е тоя датчик, може ли се свали се почисти нещо.
                              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                              Коментар

                              Working...
                              X