От няколко дена лампичката за маслото взе ту да свети, ту да угасва. До колкото пробвах не се влияе от оборотите или студен или загрял двигател. веднъж свети още от както запаля колата, друг път светва след 5 минути.. после си угасва пак може да тръгне да свети... или някой пътсветва и угасва през 4-5 секунди. маслото ми е на 8000 км, нивото е добре... Някой има ли идей от какво може да се получава това?Fiat Punto 2003г., 1.4 бенззин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампичката за маслото свети на моменти
Collapse
X
-
Re: Лампичката за маслото свети на моменти
ixi написа:От няколко дена лампичката за маслото взе ту да свети, ту да угасва. До колкото пробвах не се влияе от оборотите или студен или загрял двигател. веднъж свети още от както запаля колата, друг път светва след 5 минути.. после си угасва пак може да тръгне да свети... или някой пътсветва и угасва през 4-5 секунди. маслото ми е на 8000 км, нивото е добре... Някой има ли идей от какво може да се получава това?Fiat Punto 2003г., 1.4 бенззин.Bravo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
TOD69 написа:При мен започва да премигва когато позагрее двигателя. Някакви идеи защо е така?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Преди няколко месеца колега с Alfa166 влезе в подобен филм, но той понеже жена му работи в сервиз, много на бързо я взе на сериозно и след смяна на датчика, смени биелни лагери, свали помпата и я обследва за износване и в крайна сметка просветването продължи. Проследихме веригата на датчика, която върви през три букси, после шунтирахме всички букси с директен кабел и лампичка и всичко с новата индикация беше на ред. Свалихме таблото разхвърлихме го, после го събрахме, захранихме го и му имитирахме датчика и всичко беше ОК. Оказа се, че снопът кабели на таблото, който излиза от купето и заминава към моторния отсег, вън от към шофьорската страна, минава и е стегнат с метална планка и там един ъгъл е оголил изолацията и то не само на това жило (имаше постоянна индикация и за износени накладки). Имах по-добра идея, но на него му беше писнало много и сцепи един шлаух, изолира кабела на това място, стегна планката, всички грешки се изчистиха и сега си кара така. Според мен, това място беше пипано от предишния собственик(ци), едва ли в заводът-производител ще го направят по този гаден начин?!FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Romeokton написа:Щом има масло, значи е датчика. Смени го, не е скъп.Фиат Браво 1.9jtd
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар