Здравейте, колеги. Днес сутринта нещо на Ланчата и стана. Приятелката ми вика идвай, че нещо стана на колата.Констатираните от мен проблеми са:Двигателя си работи на едно място абсолютно нормално. Скоростите се включват нормално на едно място.Като включиш на някоя скорост и отпуснеш съеденителя дори и 1-2 милиметра започва проблема .Започва едно лудо тракане, все едно нещо се е разглобило нечовешки и колата не помръдва грам. Като си натиснеш съеденителя изчезва.Като включиш на първа скорост (с изгасен двигател де) и може да си буташ колата все едно е на свободна скорост (не оказва никакво съпротивление).Аз се насочих към няколко неща като за начало:1. Съденител - ама незнам какво ще трябва да се е счупило в него, че колата да не помръдва.2. Нещо в самата скоростна кутия3. И най-доброто за мен е нещо като каре от към скоростната кутия да се е счупило.Незнам за повече. Давайте някакви идеи от какво може да се получава, преди да се вкара колата в бокса и да съм подготвен психически за проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем скорости/съеденител?
Collapse
X
-
Това, че на включена скорост и бутане на автомобила, няма никакво съпротивление от негова страна, значи че просто няма връзка между скоростна кутия и двигател...Ужасните звуци при бегъл опит да се отпусне съединителя и да се зацепи предавка също говори само за едно...Проблемът е в съединителя ! Най-вероятно счупен или сериозно изкривен притискателен диск..възможно е и опорния лагер който натиска палците на диска също да е заминал...FIAT Marea ELX 1.6/16 V '98
Коментар
-
както каза колегата горе проблема е в съединителя. или аксиалния лагер/мисл.я че не е той/ и по-вероятното самия съед.. понеже са много качествени и падат нитовете, нищо че си има феродо колкото искаш. така феротото просто си седи между дисковете без да е хваната никъде. предполагам е това.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
А да Ви питам, ако е от съеденителя, при положение, че колата е на свободна скорост, то първичния вал се върти през съеденителя до коляновия вал. Не би ли трябвало и тогава ди има някакъв шум.Защото на неутрално положение на скоростната кутия, няма никаква забележка. Форсирах двигателя до към 5000 оборота и абсолютно нищо не се чу да хлопне или нещо от рода.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ами ......много интересно, все пак може и нещо в скоростите да се е скапало. Само на първа ли е така или на всички скорости, освен това можеш да оставиш някой да пуска съединителя а ти да слушаш откъде идва шума, Щото съм виждал изронени зъби на първичния вал в скоростната кутия и тогава все едно я няма, а ако е съединителя е по-малката беля, все пак може и "слънцето " да се е изноосило и аксиалния лагер направо да се набива в притискателния диск без да има ефект, в смисъл така и да не може да отдели съединителя за да включиш на скорост, дори и аксиалния лагер да е заседнал, някак си и да хлопа........ми дано да е най-малкото зло....п.п.само да кажа че веднъж дойде едно сеатче при нас дето тракало движело се, тракало пък после само тракало на място и неще и неще, а те тъпаците като му сменяли съединителя някъде и го пуснали да се прибира без да стегнат скоростната кутия та скоростната кутия се беше откачила от двигателя и стоеше подпряна някак си в коша, и всичко се държеше само на един болт, който за малко да паднеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
BO написа:А да Ви питам, ако е от съеденителя, при положение, че колата е на свободна скорост, то първичния вал се върти през съеденителя до коляновия вал. Не би ли трябвало и тогава ди има някакъв шум.Защото на неутрално положение на скоростната кутия, няма никаква забележка. Форсирах двигателя до към 5000 оборота и абсолютно нищо не се чу да хлопне или нещо от рода.FIAT Marea ELX 1.6/16 V '98
Коментар
-
По признаците мисля че е :1.Каре , или чаша на карето (което е по добрия вариант)2. Диференциал на скоростната кутия(трябва да се отваря кутията)Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Проблема - Външно ляво каре! Счупен сепаратор на карето.Благодаря за отговорите и мненията.Сега започвам да звъня по магазините да видя каква ще бъде сумичката.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар