Не беше лошо да напишеш каква беше причината, на някой друг може да се случи същото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мига лампата за маслото
Collapse
X
-
С моя човек се опитвахме да занулиме сервизният интервал. не съм много наясно нямам опит с тази кола (до сега само коли о ваг групата) та влизахме някаде по компютъра по таблото там някаде занулявахме сервизни интервали.Извинявам се че не съм много конкретен но не съм много на ясно. Вчера я оставих в сервиза, защото четох много и по някви английски форуми и тука един колега писа че може и ДПФ -а да дава ядове, та я оставих в сервиза и днеска по обед мисе обади момчето и ми каза че само с лап топ са я занулили сервизният интервал и всичко било на 6. каде са влезли и какво са направили незнам. питахго да ли е проверил маслото и ми каза че е наред. Сега след работа ще се прибера да оставя колата и отивам да взема Кромата.В моя случай е сервизен интервал.
Коментар
-
кола
Power Windows SAFETY * Frnt.LHS power window safety unavailable *Електрически Стъкла БЕЗОПАСНОСТТова ли пише Да няма проблем с вдигането на стъклото и като си сложиш ръката да не спираБатко ти ПЕШО е писал за подобни проблемиhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=92461
Коментар
-
Да разкажа моята история, светва лампата за маслото че е за смяна, отивам в сервиза сменят маслото и филтъра но лампата продължава да свети, което ни подсеща че нещо трябва да се занули. След дълго лутане и ровене из форуми намерих какво да се направи за да изгасне лампата след смяна на маслото при Фиат Крома 1.9 JTD 150 кс, та правите следното загасяте автомобила и ключа на позиция оф, натискате до дъното педала за газта превключвате ключа в положение ON изчаквате 30 секунди предполагам това е докато мине зареждането на компютъра след това без да пускате педала на газта натискате 6 пъти педала на спирачката, завъртате ключа в положение OF и чак тогава пускате педала на газта. Това е ръчно зануляване когато няма наблизо сервиз където да ви бръкнат в компютъра или искате да спестите някой лев заради това заноляване. Дано бъда полезна с тази информация. Ето оригиналния текст от където разбрах как да се справя сама. После замены моторного масла:
1/ Процедура сброса на 0 на комбинации приборов:
Эта процедура осуществляется с помощью диагностического прибора (Combiné, Télécodage).
2/ Процедура сброса на 0 компьютера ДВС, вторая возможность:
Процедура сброса на 0 вручную :
ВАЖНО : Необходимо удерживать педаль акселератора выжатой в пол в течение всей процедуры.
-Включите +APC, подождите 30 секунд перед тем как нажать и отпустить 6 раз педаль тормоза.
-Выключите +APC
-Снимите ногу с педали газа перед тем как запустить автомобиль. Индикатор давления масла должен моргать, чтобы подтвердить что реинициализация была учтена.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар