Идеално=ново.Това, на което му викаме "поддръжка", си е чисто реанимиране с цел облекчаване страданието на пациента и близките му и ти придава една "сигурност", че въпросният пациент няма да почине на рождения ти ден или да те остави по пътя до морето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поддържане на стар автомобил
Collapse
X
-
На 12 март стават 36 години както съм на пътя с мотори коли камиони та дори и трактор с ремарке Какво значи остана на пътя ако не си спукал гума или скъсаш колянов вал Нали като я караш всеки ден и и знаеш всичко Това не е жена да не знаеш какво и е в главичката :D :D :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Толкова долу горе давам годишно - грубо. Понякога си правя експерименти - сменям нещо без да има нужда.Колата е в добро състояние и ми харесва как върви, не трака, бързо набира.Ремонтирал съм всички възли - или почти всички. Да видим до къде ще изкара.Ако нещо много почне да сдава багажа ще купя друга - предполагам Тойота Авенсис, Мазда 6, Рассат или нещо подобно 2010-2011 година. Засега съм на Мареата обаче !!!!Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
кроко61 написа:На 12 март стават 36 години както съм на пътя с мотори коли камиони та дори и трактор с ремарке Какво значи остана на пътя ако не си спукал гума или скъсаш колянов вал Нали като я караш всеки ден и и знаеш всичко Това не е жена да не знаеш какво и е в главичката :D :D :DФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
За повече от 8 г и 170 000 км на газ са сменяни или ремонтирани:Освен масла, ролки , ремъци , накладки, свещи съм сменял/ ремонтирал:- носачи отпред- 2 пъти- амортисьори предни и задни - по два пъти- съединител комплект - 2 пъти- задна чистачка - динамо- бобина- кабели на свещите- амортисьори на багажника- два пъти шофьорски колан ( гърмя два пъти пиропатрона от влизане е дупка)- термостат- модул на климатроника ( управление)- мека връзка и кърпене на задно гърне- дръжки, ограничители на врати - поне 3 пъти - ос на заден носач- жило съединител-2 пъти- релета на втора степен на вентилатора- смяна на табло заради утечка на ток- заварка и пълнене на климатроника през 2008( от тогава не е поглеждам и за профилактика дори)- газова рейка два ремонта и две рейки сменени, мембрана На изпарител сменена веднъжСкоро предстоят стартер и дискове отпред.Шофирам 90% извънградско. Колата е на 240 000 км и съдейки по ремонтите смятам , че са реални.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар