Автомобилът е Марея 2.4 JTD от подписа.Първо се съмнявах в батерията, но вече клоня към демпферната шайба на коляновия вал.Проблемът е само на тихите обороти на свободна. Скърцане и свирене. Появи се преди няколко месеца, после сякаш изчезна, но сега е доста силно.Правилно ли съм се насочил, как точно да я диагностицирам и лесна ли е смяната без канал?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силно скърцане и свирене на празен ход
Collapse
X
-
По-скоро виж обтяжните. Демпферната, до колкото знам, или се къса или се измята, като прецаква оптяжната или къса ремъка.Виж това клипче, на заден план се чува въпросното жужене/свирене, особено след форсиране, при затихване на оборотите. За това жужене подозирам обтяжните (1.6)https://www.youtube.com/watch?v=0f2UZGf9t6Y"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Пистовия ремък при студено време прави такива номера, като поработи и загрее свиренето изчезва, на първо време го обтегни и виж резултата. При теб май са повече от един.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Сега свалих дясната гума и кората, но честно казано достъпа не ми харесва и не виждам как мога да го натегна леко.Както е свален капака запалих и на пръв поглед не виждам вибрации докато се върти. Друго което забелязах, че след като запаля въпросното църкане и свирене го няма. Започва след 1-2 минути. И преди имах такова съмнение, което се потвърди. Като виждате снимките как бих могъл леко да натегна? Доколкото знам се развива леко ролката на снимката и после със зегерка се хваща за двете дупчици и се завърта обратно на часовника и пак стягаш ролката. Това само на крик не виждам как. Като пъхна зегерката и опирам максимално в това там бронята ли е или каквото и да е. Предполагам че и майстора затова дотам е стигнал и зимата се е разсвирил ремъка.
Коментар
-
На снимка 1 ми се струва че ламарината над шайбата контактува с нея? Или е зрителна измама. А колкото до ролката тя е ексцентрична трябва да има дупка за шестогран, слагаш шестограна, отвърташ болта натягаш на шестограна и затягаш болта.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Свали и пластмасите на подкалника отпред. А кое ти движи генератора, хидравликата и климатика? На някои са още два ремъка.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар