Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Силно скърцане и свирене на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Силно скърцане и свирене на празен ход

    Автомобилът е Марея 2.4 JTD от подписа.Първо се съмнявах в батерията, но вече клоня към демпферната шайба на коляновия вал.Проблемът е само на тихите обороти на свободна. Скърцане и свирене. Появи се преди няколко месеца, после сякаш изчезна, но сега е доста силно.Правилно ли съм се насочил, как точно да я диагностицирам и лесна ли е смяната без канал?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    По-скоро виж обтяжните. Демпферната, до колкото знам, или се къса или се измята, като прецаква оптяжната или къса ремъка.Виж това клипче, на заден план се чува въпросното жужене/свирене, особено след форсиране, при затихване на оборотите. За това жужене подозирам обтяжните (1.6)https://www.youtube.com/watch?v=0f2UZGf9t6Y
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Това какво общо има, като кратко и ясно написах, че "Проблемът е само на тихите обороти на свободна"?
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Кора отдолу на мотора имаш ки? Преди колко хиляди километра смени ролките?Демфера мре от веднъж.

        Коментар


          #5
          Кора нямам. Ролките смених миналата пролет всичките 3, преди по-малко от 25 000км.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Ролките имат лагери кора няма но водата от улиците е готе.в магазините ни убеждават че ни дават най качествената стока. Сменяй всички ролки плю обтягащата. Това е моя севет.

            Коментар


              #7
              Смени за начало пистовия ремък и позиционирай правилно обтяжната ролка(тази между климатика и демпферната шайба)-трябва да е максимално нагоре.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Не виждам причина да се насочваш директно към шайбата. Тя като се скъса, по-скоро трака.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Пистовия ремък при студено време прави такива номера, като поработи и загрее свиренето изчезва, на първо време го обтегни и виж резултата. При теб май са повече от един.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Сега свалих дясната гума и кората, но честно казано достъпа не ми харесва и не виждам как мога да го натегна леко.Както е свален капака запалих и на пръв поглед не виждам вибрации докато се върти. Друго което забелязах, че след като запаля въпросното църкане и свирене го няма. Започва след 1-2 минути. И преди имах такова съмнение, което се потвърди. Като виждате снимките как бих могъл леко да натегна? Доколкото знам се развива леко ролката на снимката и после със зегерка се хваща за двете дупчици и се завърта обратно на часовника и пак стягаш ролката. Това само на крик не виждам как. Като пъхна зегерката и опирам максимално в това там бронята ли е или каквото и да е. Предполагам че и майстора затова дотам е стигнал и зимата се е разсвирил ремъка.
                    Прикачени файлове
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      На снимка 1 ми се струва че ламарината над шайбата контактува с нея? Или е зрителна измама. А колкото до ролката тя е ексцентрична трябва да има дупка за шестогран, слагаш шестограна, отвърташ болта натягаш на шестограна и затягаш болта.
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Зрителна измама. Няма шестограм, просто 2 дупки за завъртане с помощта на зегерка, но само на крик няма да стане, освен ако не се сваля още нещо.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          Свали и пластмасите на подкалника отпред. А кое ти движи генератора, хидравликата и климатика? На някои са още два ремъка.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Пластмасите на подкалника отпред не ми дават по-добър достъп. За да стегна малко ремъка ми пречи дунапрена на бронята, доста е твърд. Генератора, хидравликата и климатика са закачени всичките на този ремък. Просто са нагоре-ляво и не се виждат. Ремъкът е 1760мм.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Двете дупки на ролката трябва да са нагоре(към предния капак).Ако намериш канал/подемник и един помощник е доста по-лесно.
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X