Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пали с много въртене на студено. Съвети моля! Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пали с много въртене на студено. Съвети моля! Мареа 1.6

    Здравейте, направо ми се е свило всичко като почвам тази тема защото имам едно много неприятно съмнение и ако се окаже вярно не са на добре нещата.Проблема е следния. След едно седяне при майстора за смяна на ролки на пистовите ремъци си замина датчика на коляновия вал и майстора е въртял доста на стартер докато се сети че е от него проблема.От тогава колата на студено пали с много въртене на стартер. Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот. На газ, на бензин едно и също е поведението.Сменил съм, кабели, вещи, резетната адаптация, температурните датчици показват нормални данни, стартера го обслужих да не би от него да е проблема, акумулатора е зареден на макс и има ток да те утрепе.Притеснението ми е да не би да е заминал двигателя и да е за основен ремонт. Известно време съм карал с прецакан датчик за налягането на маслото и е било малко ниско нивото, да не кажа много, но нито е прегрявал нито е оставал без масло.Та давайте съвети защото се изчерпах от към идеи, а и не ми се набиват повече пари за експерименти.п.с.не надува тръбите на парното,а и не съм мерил компресията на цилиндрите защото нямам къде. След като долях масло нито е смесило течностите нито в казанчето мирише на газ/бензин или изгорели газове. Ааа пробвах и с друг датчик на коляновия вал (оригинален от друга кола) пак си го има проблема с паленето. Може и от стъпково моторче да е но пък като запали си държи 1300 оборота и постепенно падат докато загрява колата.п.п.с.Забравих да допъля че като стане много студено както беше около нова година и пали почти от четвърт но трябва да е -10 или надолу. Демек симптомите изчезват като е много ама много студено, стопли ли се се почва с въртенето първото палене.
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    Спокойно, първо си провери щателно горивната система и провери от къде е разхерметизирана, най вероятно налягането на горивото спада от дългия престои.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Като ти прочетах поста се сетих, че не съм написал. Пробвал съм преди да запаля да дам 3-4 пъти на контакт да дигне налягането и пак е същото. Не съм сигурен дали е показателен този тест но го пробвах и пак не си е същото. Иначе ще поогледам за всеки случай. Мерси!
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #4
        Така не можеш да изкараш въздуха ако го има. ПРавиш налягане в рейката и....толкова. Ако има въздух, си остава вътре, под налягане.

        Коментар


          #5
          Така днес като я вдигах за смяна на биалетка поогледах маркъчите и никъде не видях течове или пукнатини. то май целия маркуч е пластмасов и не виждам от къде може да е глътнала въздух.Salvador: интересно ми е как може в такъв случай да се изкара въздуха?И се замислям ако е от паднало ниво на бензина защо трудно пали и на газ в аварийния режим? уж изчаквам като цъкне клапана да напълни къде каквито маркучи има и тогава въртя дапали и пак си се куми.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #6
            Чета, че си ресетвал ЕКУ, обърна ли внимание какво показва датчика за температурата на охл. течност?
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              sok1 написа:
              Чета, че си ресетвал ЕКУ, обърна ли внимание какво показва датчика за температурата на охл. течност?
              Да снищи погледнах отново при напълно истинала кола (стояла 7часа без да работи) показваше 11 градуса а на въздуха 10.Странното в тази ситуация беше че това замерване го направих в 23:30 когато навън беше -1. До колкото знам това са 2 отделни датчика и да се бъгнат едновременно не ми се вярва. Ама знам ли!когато имам време ще ги сравня с данните от температурния в изпарителя за контрола.
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #8
                Пробвай да спреш газта от бутилката,може да смесва газ и бензин
                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                Коментар


                  #9
                  компресията я забрави,това не е дизелов мотор,граничното налягане на даден цилиндър за да има запалване,съответно работа е 4 бара.търси причината другаде

                  Коментар


                    #10
                    янко написа:
                    Пробвай да спреш газта от бутилката,може да смесва газ и бензин
                    Пробвах го и това същото е (макар че я спрях от бушона). А и май няма как да ги смеси аз съм с ГИ и като дръпна бушона на компютъра и газовите дюзи спират а с тях и клапаните по газовия маркуч (2 са).Иначе за друго все повече и повече се изчерпвам от към идеи. Още повече на диагностиката не дава грешки. Но поне е успокоително че може да не е от паднала компресия.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      Виж за лоши връзки-това може да е причина за едновременно отклонение на два датчика. Махането на бушона за ГИ няма да предотврати смесване на газ и бензин ако имаш заседналаи дюзи например. Сигурен ли си при диагностиката че се закачваш с дефиниции за правилното ЕКУ? Също така датчик колянов вал се слага по определен начин и има регулиране , след като е счупен стария сигурно ли е че новия е сложен на правилното разстояние?

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа:
                        Виж за лоши връзки-това може да е причина за едновременно отклонение на два датчика. Махането на бушона за ГИ няма да предотврати смесване на газ и бензин ако имаш заседналаи дюзи например. Сигурен ли си при диагностиката че се закачваш с дефиниции за правилното ЕКУ? Също така датчик колянов вал се слага по определен начин и има регулиране , след като е счупен стария сигурно ли е че новия е сложен на правилното разстояние?
                        Да лично го проверявах да е в границите 1,5мм +-0.5 поне така гледах по книгата. И по втория въпрос отговора е да правилното еку е. Пак аз съм си г озакачал Но ще проверя и за хлабави връзки, някъде имам някъде и контактен спей за по-сигурно.
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #13
                          Аз си мисля че трябва да е 1мм
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #14
                            янко написа:
                            Аз си мисля че трябва да е 1мм
                            и аз се усъмних и го приближих малко по скоро се придържах към 1.5 -0.5мм . След като го сменях в оригиналния за проба и никакъв резултат нямаше, макар че си мисля ако тоя датчик не работи както трябва щеше или да прекъсва колата или да не пали винаги не само като е студена.предположение само де !
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              нагласи го точно на 1мм.по принцип трябва да е между0,5 и 1,5мм.при неспазено разстояние ще имаш проблем с първоначалното палене,мотора върти много докато запали.всичко това съм го тествал и знам.как обаче е при теб и какво и има на колата не мога да гадая

                              Коментар

                              Working...
                              X