Здравейте, направо ми се е свило всичко като почвам тази тема защото имам едно много неприятно съмнение и ако се окаже вярно не са на добре нещата.Проблема е следния. След едно седяне при майстора за смяна на ролки на пистовите ремъци си замина датчика на коляновия вал и майстора е въртял доста на стартер докато се сети че е от него проблема.От тогава колата на студено пали с много въртене на стартер. Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот. На газ, на бензин едно и също е поведението.Сменил съм, кабели, вещи, резетната адаптация, температурните датчици показват нормални данни, стартера го обслужих да не би от него да е проблема, акумулатора е зареден на макс и има ток да те утрепе.Притеснението ми е да не би да е заминал двигателя и да е за основен ремонт. Известно време съм карал с прецакан датчик за налягането на маслото и е било малко ниско нивото, да не кажа много, но нито е прегрявал нито е оставал без масло.Та давайте съвети защото се изчерпах от към идеи, а и не ми се набиват повече пари за експерименти.п.с.не надува тръбите на парното,а и не съм мерил компресията на цилиндрите защото нямам къде. След като долях масло нито е смесило течностите нито в казанчето мирише на газ/бензин или изгорели газове. Ааа пробвах и с друг датчик на коляновия вал (оригинален от друга кола) пак си го има проблема с паленето. Може и от стъпково моторче да е но пък като запали си държи 1300 оборота и постепенно падат докато загрява колата.п.п.с.Забравих да допъля че като стане много студено както беше около нова година и пали почти от четвърт но трябва да е -10 или надолу. Демек симптомите изчезват като е много ама много студено, стопли ли се се почва с въртенето първото палене.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пали с много въртене на студено. Съвети моля! Мареа 1.6
Collapse
X
-
Като ти прочетах поста се сетих, че не съм написал. Пробвал съм преди да запаля да дам 3-4 пъти на контакт да дигне налягането и пак е същото. Не съм сигурен дали е показателен този тест но го пробвах и пак не си е същото. Иначе ще поогледам за всеки случай. Мерси!Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Така днес като я вдигах за смяна на биалетка поогледах маркъчите и никъде не видях течове или пукнатини. то май целия маркуч е пластмасов и не виждам от къде може да е глътнала въздух.Salvador: интересно ми е как може в такъв случай да се изкара въздуха?И се замислям ако е от паднало ниво на бензина защо трудно пали и на газ в аварийния режим? уж изчаквам като цъкне клапана да напълни къде каквито маркучи има и тогава въртя дапали и пак си се куми.Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
sok1 написа:Чета, че си ресетвал ЕКУ, обърна ли внимание какво показва датчика за температурата на охл. течност?Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
янко написа:Пробвай да спреш газта от бутилката,може да смесва газ и бензинФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Виж за лоши връзки-това може да е причина за едновременно отклонение на два датчика. Махането на бушона за ГИ няма да предотврати смесване на газ и бензин ако имаш заседналаи дюзи например. Сигурен ли си при диагностиката че се закачваш с дефиниции за правилното ЕКУ? Също така датчик колянов вал се слага по определен начин и има регулиране , след като е счупен стария сигурно ли е че новия е сложен на правилното разстояние?
Коментар
-
kiriluz1 написа:Виж за лоши връзки-това може да е причина за едновременно отклонение на два датчика. Махането на бушона за ГИ няма да предотврати смесване на газ и бензин ако имаш заседналаи дюзи например. Сигурен ли си при диагностиката че се закачваш с дефиниции за правилното ЕКУ? Също така датчик колянов вал се слага по определен начин и има регулиране , след като е счупен стария сигурно ли е че новия е сложен на правилното разстояние?Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
янко написа:Аз си мисля че трябва да е 1ммФиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар