Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пали с много въртене на студено. Съвети моля! Мареа 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivel написа:
    нагласи го точно на 1мм.по принцип трябва да е между0,5 и 1,5мм.при неспазено разстояние ще имаш проблем с първоначалното палене,мотора върти много докато запали.всичко това съм го тествал и знам.как обаче е при теб и какво и има на колата не мога да гадая
    OK мерси, при първа възможност ще го наглася точно на 1мм дано е от това.Междувремено ако някой се сети и за друго също да предлага!
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    Коментар


      #17
      Малко ъпдейт:приближих датчика възможно най-близко колкото да не удари в зъбците и пак никакъв ефект. Върти си както преди.Очаквам други идеи ако някой се сети! Мерси предварително за което
      Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
      182A4.000 IAW49F
      LPG - Lovato EasyFast
      ----------------------------
      "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

      Коментар


        #18
        тук говорим за точно разстояние,а то се измерва в твоя случай с луфтомер

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          тук говорим за точно разстояние,а то се измерва в твоя случай с луфтомер
          е луфтомер нямам но намерих пластмасова пластина с дебелина 1мм и я подложих нея все съм уцелил колкото до толкова като се постопли пак ще си поиграя +- 0.1мм ако толкова е от значение, ама се съмнявам чак до толкова. Но е така за спорта ще пробвам.
          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
          182A4.000 IAW49F
          LPG - Lovato EasyFast
          ----------------------------
          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

          Коментар


            #20
            Не знам защо се занимаваш с този датчик. Сам каза "Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот." При проблеми с ДКВ става точно обратното - или колата въобще не пали или пали трудно, когато е ТОПЛА.
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #21
              sok1 написа:
              Не знам защо се занимаваш с този датчик. Сам каза "Говоря за първо палене за деня, поработи ли 1 минута после я пали и гаси колкото поискаш, пали от четвърт оборот." При проблеми с ДКВ става точно обратното - или колата въобще не пали или пали трудно, когато е ТОПЛА.
              Ами знам, ама това е единствената идея засега, другото което остана е пръскането с контактен спрей по букси, сглобки и контакти. Но това като размине снега
              Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
              182A4.000 IAW49F
              LPG - Lovato EasyFast
              ----------------------------
              "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

              Коментар


                #22
                Колега, мисля,че проблемът ти е в редуктора ( изпарител). Останах с впечатление,че си с редуктор (газов инжекцион). Много често редуктора изпуска газ през маркуча за вакуума, при което дави колата при първо палене.
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  Развитие по темата?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #24
                    dudulia написа:
                    Колега, мисля,че проблемът ти е в редуктора ( изпарител). Останах с впечатление,че си с редуктор (газов инжекцион). Много често редуктора изпуска газ през маркуча за вакуума, при което дави колата при първо палене.
                    Преди редуктора има клапан а той пуска газ едва след размразяването на рейка. Проверете налягането на горивото и извадете тая бензинова помпа най накрая и я проверете. Коя година е колата за да се орянтирам за горивната система, или направо кажи колко бензинови маркуча имаш на рейката. Горивен филтър сменял ли си? Проблема е с горивото на колата по някаква причина просто не и стига горивото сутрин. Пробвай да направиш първо палене при отворена капачка на резервоара.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      S_BANKOV написа:
                      Преди редуктора има клапан
                      Мисля че точно газовия клапан е проблема. Както писа колегата по-горе при първо палене смесва горивата. Може да пробва вечерта преди да изгаси да спре газта от бутилката и да я остави няколко секунди да изгори газта и изгасне. На сутринта както газта е спряна пали на бензин и проблемът трябва да го няма.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #26
                        wwalker написа:
                        S_BANKOV написа:
                        Преди редуктора има клапан
                        Мисля че точно газовия клапан е проблема. Както писа колегата по-горе при първо палене смесва горивата. Може да пробва вечерта преди да изгаси да спре газта от бутилката и да я остави няколко секунди да изгори газта и изгасне. На сутринта както газта е спряна пали на бензин и проблемът трябва да го няма.
                        Има и друг начин за проверка. Откача се маркучлето за вакуум, било то от редуктора или от колектора, като на сутринта трябва някой да запуши с пръст дупката (маркучлето) за да не смуче въздух и пали.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #27
                          Да споделя след малко забавяне че всички които предположиха проблем с газта се оказаха прави!И явно ако само махна бушона на ГИ няма резултат, демек не спира газта. След неколкократни опити последната седмица се оказа, че като спра газта от бутилката и оставя колата да поработи на празен ход докато изхаби това което е останало по тръбата при слеващото палене няма проблем колата пали идеално. Е колкото може да е идеално за кола на 15 години Така че остава да се разбере точно какво предизвиква проблема и дали тоя редуктор подлежи на реновиране или трябва нов. Малко съм бос с тия газови системи и няма да се наема да отварям редуктора сам. може да пробвам с някой клапан да му спра захранването и така да изолирам проблема. Те са 2 един на бутилката един в редуктора и кой знае още къде може да има. Поне не ги виждам с просто око
                          Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                          182A4.000 IAW49F
                          LPG - Lovato EasyFast
                          ----------------------------
                          "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            .
                            офтопик за инфо на колегата: Филтъра ми е в кошницата в резервоара веднага преди помпата, чистил съм го преди година и нещо че се беше спукала кошницата и я сменах с нова, тогава гледах и филтърче и боклуци в резервоара и т.н.колата е от подписа 99 година.Макар че на дали има смисъл да гледаш системата, както писах в предния пост се оказа проблем с газта, но ще пробвам днес да запаля с отворен резервоар е така от любопитство.
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #29
                              Дали няма да е най-лесно да добавиш един газов клапан преди редуктора?
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #30
                                Ами то си има нещо като клапан на самия изпарител, не знам дали изпълнява само тази роля или регулира и потока, но ми се ще него да оправя (ако е от него де) без да добавям още чаркове. Пък и преди си работеше без проблеми, явно нещо в редуктора се е бъгясало но не знам какво.п.с.пробвах да запаля на отворена капачка на резервоара - резултат 0 но предполагам че е очакван резултат след като се оказа проблем с газта.За мен радостното е че не е заминала гарнитура или нещо с компресията на цилиндрите, че там си е бая изваждане.
                                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                                182A4.000 IAW49F
                                LPG - Lovato EasyFast
                                ----------------------------
                                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                                Коментар

                                Working...
                                X