Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трудно върти бравото на топъл двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Такаа, да кажа и аз по този проблем...И аз минах по този филм... СМЕНИ СИ АКУМУЛАТОРА С НОВ...
    BMW 318is COUPE 140hp
    FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

    Коментар


      #32
      valeri_86_ написа:
      Такаа, да кажа и аз по този проблем...И аз минах по този филм... СМЕНИ СИ АКУМУЛАТОРА С НОВ...
      да но до 2 години,и после пак мъки ,и ако го качиш на друга кола ще кара поне още 2 години без проблем този акумулатор а при мен и при теб може би няма да може защо се получава така с тези скапани боклуци 1 и 4 1 и 6.Просто ме хващат нервите защо така се получава само при тези два мотора защо няма примерно при 1 и 8.онзи ден прочетох за една жена от форума единствено тя се е наела да открие проблема при нея се оказало крив разпределителен вал дали не е същото и при нас ще се наема да обърна маховика дано да има някакъв ефект

      Коментар


        #33
        пичове,това ,че не можете да си направите стартерите,не значи ,че те са виновни ,а още по-малко колите,съответно марката

        Коментар


          #34
          ivel написа:
          пичове,това ,че не можете да си направите стартерите,не значи ,че те са виновни ,а още по-малко колите,съответно марката
          Колега НЕ говори в множествено число...Аз съм с ремонтиран стартер... А при мен се оказа скапан акумулатор...
          BMW 318is COUPE 140hp
          FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

          Коментар


            #35
            става дума за неможещите,които плюят стартерите на тези мотори и си мислят ,че друите марки са с по-хубави-ами нали тези стари фиати са по на няколко стотици хиляди километри

            Коментар


              #36
              ivel написа:
              става дума за неможещите,които плюят стартерите на тези мотори и си мислят ,че друите марки са с по-хубави-ами нали тези стари фиати са по на няколко стотици хиляди километри
              колеги, извинявам се ако съм обидил някой

              Коментар


                #37
                Здравейте колеги!На времето имах същия проблем 1,6 16V,и след като преминах през всички гореописани процедури,стартери,акумулатори,слаби връзки на кабели и т.н...се оказа че проблема е в куплунга на контактния ключ,беше нагорял,и след смяна, всичко остана в миналото.(И аз четох за варианта с кривия колянов вал-майстора го нарече-"безумие")
                1234567890

                Коментар


                  #38
                  tons написа:
                  Здравейте колеги!На времето имах същия проблем 1,6 16V,и след като преминах през всички гореописани процедури,стартери,акумулатори,слаби връзки на кабели и т.н...се оказа че проблема е в куплунга на контактния ключ,беше нагорял,и след смяна, всичко остана в миналото.(И аз четох за варианта с кривия колянов вал-майстора го нарече-"безумие")
                  колега благодаря все пак за това което си написал но много те моля да ми дадеш някакъв съвет как да изпробвам дали не е същото и при мен

                  Коментар

                  Working...
                  X