Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трудно върти бравото на топъл двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    вие хубаво говорите за втулки ама на 1,6 е с лагерчета
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      вие хубаво говорите за втулки ама на 1,6 е с лагерчета
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Проверете и матнита на стартера, а също и шалтера.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          колега,кой ти каза ,че е с лагерчета.с лагери може да е ако е валео,но при повечето фиати 1,6 е магнети марели и е с втулки.поздрави

          Коментар


            #20
            pakumba написа:
            вие хубаво говорите за втулки ама на 1,6 е с лагерчета
            с втулки е ,а това с фурната е добра идея но ще го направя в събота понеже всеки ден съм до късно на работа

            Коментар


              #21
              И аз го имах тоя проблем и на 1.4 и на 1.6 и в двата случая рециклажа на стартер не помогна, след смяна на акумулатор нещата се оправиха.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #22
                cs_aleksandar написа:
                И аз го имах тоя проблем и на 1.4 и на 1.6 и в двата случая рециклажа на стартер не помогна, след смяна на акумулатор нещата се оправиха.
                да и при мен е така до две години и половина максимум въртеше и след това старата песен на нов глас така и двата акумулатора отидох в една автоморга човека който работеше там ми каза вземи този стартер на бош да знаеш че няма да имаш проблем но след 20 дни отидох защото в момента няма пари но вече го бяха взели и така си взех пак на магнет марели и така до ден днешен някой има ли представа дали може да се напасне някакъв стартера от немски автомобил

                Коментар


                  #23
                  ivel написа:
                  колега,кой ти каза ,че е с лагерчета.с лагери може да е ако е валео,но при повечето фиати 1,6 е магнети марели и е с втулки.поздрави
                  Никой не ми е казвал, знам, защото сменях предното лагерче лично. Не знам каква му е марката, знам само, че моя /97 год 103 коня/ е с лагери. Но проблема със затягането при топъл двг не се реши нито със смяната на лагерчето, нито с нов акумулатор, нито с профилактика на стартера. Но пък и вече 8ма година си карам така и не имало случай да не запали заради този проблем
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    iliyan написа:
                    Другото което остава,но е играчка-смяна или завъртане на зъбния венец на маховика.
                    Пиша го това от опит с "Регатат"-а и "Темпра" 1,6.На студен двигател стартера въртеше нормално,но при загряване над 70*С въртеше с прекъсване,и не запалеше ли до 4-5 завъртане спираше,все едно АБ е паднала.Паднеше ли температурата на 70*С и надолу,завърташе нормално и палеше.И при двете се оказа износен венец на маховика от страната на зацепване на стартера.След обръщането им,проблема изчезна."Темпра"-та дори още е в движение.
                    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                    Коментар


                      #25
                      iliyan написа:
                      iliyan написа:
                      Другото което остава,но е играчка-смяна или завъртане на зъбния венец на маховика.
                      Пиша го това от опит с "Регатат"-а и "Темпра" 1,6.На студен двигател стартера въртеше нормално,но при загряване над 70*С въртеше с прекъсване,и не запалеше ли до 4-5 завъртане спираше,все едно АБ е паднала.Паднеше ли температурата на 70*С и надолу,завърташе нормално и палеше.И при двете се оказа износен венец на маховика от страната на зацепване на стартера.След обръщането им,проблема изчезна."Темпра"-та дори още е в движение.
                      колега благодаря ти много за съвета ще отида при местния майстор ще свалим стартери ще видим в какво състояние е маховика и ако прецени че маховика е доста зле ще го обърнем и ще пиша дали е имало промяна за всички онези които са с този проблем благодаря ти още веднъж поздрави

                      Коментар


                        #26
                        Стартерът трябва да има и аксиален луфт. Често липсата му води до затягане след загряване, заради удължаване на ротора.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          muns61 написа:
                          Стартерът трябва да има и аксиален луфт. Често липсата му води до затягане след загряване, заради удължаване на ротора.
                          колега дай повече информация за този аксиален луфт че не съм много наясно точно за какво става въпрос благодаря ти предварително за което

                          Коментар


                            #28
                            Ротора да ходи напред/назад по оста си.
                            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                            Коментар


                              #29
                              iliyan написа:
                              Ротора да ходи напред/назад по оста си.
                              да когато го разклащам нагоре надолу има луфт самия ротор се мърда напред назад

                              Коментар


                                #30
                                garona77 написа:
                                iliyan написа:
                                Ротора да ходи напред/назад по оста си.
                                да когато го разклащам нагоре надолу има луфт самия ротор се мърда напред назад
                                най вече се съмнявам в зъбния венец на маховика

                                Коментар

                                Working...
                                X