Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Палио 1.2i се форсира сам, вече и не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Палио 1.2i се форсира сам, вече и не пали

    Колеги, фиатът започна да се форсира сам и трудно пали а вече и не пали ..Никой не иоже да го оправи.Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Провери ли ангренажния ремък, да не е прескочил някой зъб? И напиши повече за колата - напр. на бензин или на газ е.
    Fiat Palio Weekend 75 - до пролетта на 2013;
    FIAT PUNTO 2 (18

    Коментар


      #3
      Re: фиат палио 1.2i проблем

      milen.tzolov написа:
      Колеги, фиатът започна да се форсира сам и трудно пали а вече и не пали ..Никой не иоже да го оправи.
      Я пробвай без въдушен филтър
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        как така никой не може да го оправи.за да не пали значи няма искра или гориво.в първия случай-датчик кол.вал,бушона до мап сензора,във втория-измерване на налягането на бензина,проверка за наличие на гориво в резервоара.има и трети случай-не пали на студен мотор,но на дърпане пали,на топъл мотор също пали-тук причината са изпърдяни свещи.това е образно казано

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          как така никой не може да го управи.за да не пали значи няма искра или гориво.в първия случай-датчик кол.вал,бушона до мап сензора,във втория-измерване на налягането на бензина,проверка за наличие на гориво в резервоара.има и трети случай-не пали на студен мотор,но на дърпане пали,на топъл мотор също пали-тук причината са изпърдяни свещи.това е образно казано
          незнам каква е колата но за да се форсира сама , трябва да има ЕPS или EPC систем не помня как се казваше . Тоест електронна газ ... Ако е така си мисля ,че дросела ти иска почистване и не се затваря до край затва трудно пали и а форсирането мисля ,че идва от електронно стабилизиращата система ... Някой да ме поправи ако съм в грешка
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            кола

            Колата трябва да е фиат палио, 1.2и луикенд ама коя година не се знаеВиж TPS
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Колата е 98г днес запали от първиат път работи около две минути и спря.Има гориво и изкра не е карана на газ никога.Пали си когато си изка без да чопля нищо.Днес просто реших да пробвам и запали.

              Коментар


                #8
                Налягането на горивото в норми ли е и постоянно ли е?Виж помпа,регулатор налягане,филтър горивен,запушена сонда ...
                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Като запали пак ли се форсиратогава виж Датчика за температурата на водата/ при 4 свещ е/Почисти и стъпковото моторче.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря ,ще ги проверя и ще пиша.

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря на всички за съвети те.Започнах да разглабям на ред и какво се случи,съвсем случайно открих един спукан мъркуч който влиза в карбуратора с съвсем малка пукнатина който отива към вакумен реголатор или датчик(така си мисля)не разбирам много и колата започна да върви прекрасно(без да се форсира и гасне)Но остана само един проблем,като загрее и като я огася не изка да запали до като не изтине. Дали е възможно да е от температурният датчик?Извинявайте ако пиша малко неграмотно,защо то пиша от един скапан телефон.

                      Коментар


                        #12
                        Този симптом не за темп. датчик, а по скоро за датчик на коляновия вал!
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          Това че не пали като е топла наистина трябва да е датчик на коляновия вал
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря на всички за съвети те.Смених тем. датчик и зачистих всичко на ред,имаше и спукано маркуче което е съединено с една синя трабичка към дросела и колата сега върви перфектно.

                            Коментар

                            Working...
                            X