Колеги, дайте чертеж на лостовете за скорости на Темпрата...по точно планка която държи щангата от скоростният лост и щангите към скоростнота кутия.Имам един проблем с една планка която държи щангите за скорости и си нямам идея как се закрепва. Та за това искам да видя визуално и после да мисля какво да предприема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чертеж на скорости на Темпра
Collapse
X
-
кола
Виж програмата EPER в нета ще се ориентирашhttp://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1
-
Сменях такова на Брава. Не е пластмаса, а твърда гума. При мен също беше паднало и лоста беше хлабав, а 4-та понякога не влизаше. Първо майстора каза, че това няма начин да се напъха там и сложи парче от маркуч, коеот изкара 1 ден и падна. След това сложи пак парче от маркуч, но по-подходящо и изкара към месец. Накрая смених майстора и отидах при друг с оригиналната гумена джаджа, която е с жлеб отвън, а отвътре е обла, точно място да влези ябълката. Цената беше към левче. И така, филма беше страшен. Това нещо да се вкара както трябва иска да свалиш всичко и първо него да монтираш, да не кажа на преса, на което никой майстор няма да се навие, макар и в крайна сметка да е по-бързо. С много псувни и хиляди опити накрая стана, но с доста разширяване на отвора му с нож. След монтажа му нямаше и помен от луфт в лоста.
Коментар
-
Колеги помагайте, пак проблем ...Смених това уплътнение и сега поне лоста е по добре, нулевата скорост си е на място, 2 /4 и задна се включват нормално....но имам пак проблем със скоростите който са напред 1 /3 / 5. Включват се но не до край, лоста не се заключва ами на половината е и от време на време и на завой трябва да придържам лоста с ръка за да не се изключи.Давайте съвет къд да търся проблема.
Коментар
-
Здрасти колега, отгоре на рейката излиза една ос. На тази ос се върти един алуминиев детаил. Този детаил се явява нещо като разпределител на скоростите. 300% е заял в остта около която лагерува и оттам ти идват всички проблеми. От горната страна на детайла има гумен маншон, а под него телена зегерка и шайба под нея. Махаш ги и пръскаш някак със спрей с надеждата алуминиевия детаил да се раздвижи. Ако се раздвижи, го извади почисти остта и гресирай обилно. Така ще си решиш проблемите за много дълго време. Ако обаче алуминиевото тяло не се върти и не можеш да го раздвижиш, избягвай да го насилваш или да го чукаш, защото в 9 от 10 случая се чупи алуминиевата шийка на рейката в която е пресована остта. В такъв случай е по-добре да свалиш рейката и да намериш начин да раздвижиш алуминиевия детаил, отколкото да счупиш рейката и да сменяш и рейка.Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар