Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чертеж на скорости на Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чертеж на скорости на Темпра

    Колеги, дайте чертеж на лостовете за скорости на Темпрата...по точно планка която държи щангата от скоростният лост и щангите към скоростнота кутия.Имам един проблем с една планка която държи щангите за скорости и си нямам идея как се закрепва. Та за това искам да видя визуално и после да мисля какво да предприема.

    #2
    кола

    Виж програмата EPER в нета ще се ориентирашhttp://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1
    Прикачени файлове
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Точно това Номер 2 ми липсва или се е износило и в момента от там е проблема с превключването на скоростите.Това нещо продава ли се отделно или трябва целият накрайник.[/list]
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        кола

        Има такива части по каталог ама дали ги имат в наличност трябва да се пита
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Има я тази част. Аз я купувах преди около година. По спомен- беше една пластмасова втулка. Цената беше някъде около 1.50 лв.

          Коментар


            #6
            Сменях такова на Брава. Не е пластмаса, а твърда гума. При мен също беше паднало и лоста беше хлабав, а 4-та понякога не влизаше. Първо майстора каза, че това няма начин да се напъха там и сложи парче от маркуч, коеот изкара 1 ден и падна. След това сложи пак парче от маркуч, но по-подходящо и изкара към месец. Накрая смених майстора и отидах при друг с оригиналната гумена джаджа, която е с жлеб отвън, а отвътре е обла, точно място да влези ябълката. Цената беше към левче. И така, филма беше страшен. Това нещо да се вкара както трябва иска да свалиш всичко и първо него да монтираш, да не кажа на преса, на което никой майстор няма да се навие, макар и в крайна сметка да е по-бързо. С много псувни и хиляди опити накрая стана, но с доста разширяване на отвора му с нож. След монтажа му нямаше и помен от луфт в лоста.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Колеги помагайте, пак проблем ...Смених това уплътнение и сега поне лоста е по добре, нулевата скорост си е на място, 2 /4 и задна се включват нормално....но имам пак проблем със скоростите който са напред 1 /3 / 5. Включват се но не до край, лоста не се заключва ами на половината е и от време на време и на завой трябва да придържам лоста с ръка за да не се изключи.Давайте съвет къд да търся проблема.

              Коментар


                #8
                Ако си проверил всички щанги по механизма ,виж двигателя да не ти се мести из коша.

                Коментар


                  #9
                  С щангие всичко е наред, сега видях като включвам на предните скоростии има напрежение двигателят леко се мести. Преди месеци сменявах тампона на двигателят...горен лява другите визуално ми изглеждат добре.

                  Коментар


                    #10
                    Здрасти колега, отгоре на рейката излиза една ос. На тази ос се върти един алуминиев детаил. Този детаил се явява нещо като разпределител на скоростите. 300% е заял в остта около която лагерува и оттам ти идват всички проблеми. От горната страна на детайла има гумен маншон, а под него телена зегерка и шайба под нея. Махаш ги и пръскаш някак със спрей с надеждата алуминиевия детаил да се раздвижи. Ако се раздвижи, го извади почисти остта и гресирай обилно. Така ще си решиш проблемите за много дълго време. Ако обаче алуминиевото тяло не се върти и не можеш да го раздвижиш, избягвай да го насилваш или да го чукаш, защото в 9 от 10 случая се чупи алуминиевата шийка на рейката в която е пресована остта. В такъв случай е по-добре да свалиш рейката и да намериш начин да раздвижиш алуминиевия детаил, отколкото да счупиш рейката и да сменяш и рейка.Успех

                    Коментар

                    Working...
                    X