Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПУНТО 1.7ТД-и аз си съм за смяна на термостат??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПУНТО 1.7ТД-и аз си съм за смяна на термостат??

    момчета гледам гледам,но и аз май съм за смяна...колата за 40 минути разходка по софия-светофари ала-бала загрява едва на 1/4...парно и всичко си има топло е но просто и до половината не може да стигне ....максимума е малко преди половината на скалата...та...колко парички е и лесно ли се сменя-чувал съм че е на радиатора!?!?малко жокерче няма да ми е излишно...благодаря предварително
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    #2
    търсачката дава това: Fatal error: Allowed memory size of 12582912 bytes exhausted (tried to allocate 40 bytes) in /srv/www/www.fiat-bg.org/forum/db/mysql4.php on line 214.... за това пускам поредна тема за термостат
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    Коментар


      #3
      Re: ПУНТО 1.7ТД-и аз си съм за смяна на термостат??

      borchev написа:
      момчета гледам гледам,но и аз май съм за смяна...колата за 40 минути разходка по софия-светофари ала-бала загрява едва на 1/4...парно и всичко си има топло е но просто и до половината не може да стигне ....максимума е малко преди половината на скалата...та...колко парички е и лесно ли се сменя-чувал съм че е на радиатора!?!?малко жокерче няма да ми е излишно...благодаря предварително
      първо провери как е положението с тръбите от двигателя към радиаторадали радиатора се загрява 3-4 минути след като си запалил колатазащото е възможно датчика,който отчита температурата да не отчита правилноколегите ще те насочат къде точно е термостата и кои тръби да пипаш :D
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Ок колега аз имам много пресен опит в това. Значи моя термостат, който смених миналата седмица струва 106лв. Няма нищо вярно в това че се намира на радиатора ами го търси от дясно на блока на двигателя под тръбата на въздушния филтър. Може и сам да си го смениш но е доста разглобяване /маха се акумолатора сваля се и плоскостта с електроника вляво от него и тогава вече ще имаш достъп до термостата/ и за това аз отидох при майстор. Но има и друго аз заподозрях проблема с термостата след като забелязах че уреда за температурата се мърда от нулевото показание само в много топли дни и то ако покарам по продължително на ниска предавка. Сега след смяната температурата ми седи на средата между средното деление и това под него, където горе долу е и твоята стрелка затова провери дали радиатора ти се загрява примерно 4/5минути след стартиране на студения двигател. Ако не то сигурно тричината не е в термостата. Успех!

        Коментар


          #5
          ...значи като запаля сутрин след 5 минути има леко парно и постепенно си загрява и се засилва парното....но по задръствания и дори и 1 час път градско колата си седи на 1/4 скала...рядко се качва по нагоре....а 106 кинта не е ли много за термостат
          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

          Коментар


            #6
            баси, че аз за корса Б исузу мотора термостата ми беше 25 лева, много скъпо и то за уж народна кола

            Коментар


              #7
              абе и аз много се учудвам...ама да видиме дали е от това и дали в софия му е такава цената
              FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

              Коментар


                #8
                Термостатите на италианките са скъпи. На мойто Типо е 65лв BEHR с много връзки. Иначе е над 80 по магазините. В събота ще го сменям, че и аз не мога да загрея. Колата си поддържа 60-70-80 градуса, което е абсолютно не-нормално. Гадното на тия термостати е, че са капсуловани и се сменя цялото тяло, а не само биметалната клапа както е при повечето немски таралясници. Просто технологиите се плащат, няма как.

                Коментар


                  #9
                  maiden написа:
                  Термостатите на италианките са скъпи. На мойто Типо е 65лв BEHR с много връзки. Иначе е над 80 по магазините. В събота ще го сменям, че и аз не мога да загрея. Колата си поддържа 60-70-80 градуса, което е абсолютно не-нормално. Гадното на тия термостати е, че са капсуловани и се сменя цялото тяло, а не само биметалната клапа както е при повечето немски таралясници. Просто технологиите се плащат, няма как.
                  ааааааааа не са скъпи на мойта темпра е 15лв а на уното 20 говорим за BEHR иначе има и по тънки а това че технологиите се плащат си много прав
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Ми stef направо да ви снабдява с термостати :P

                    Коментар


                      #11
                      borchev написа:
                      абе и аз много се учудвам...ама да видиме дали е от това и дали в софия му е такава цената
                      Кажи за каква кола става въпрос, че тия хора те уплашиха с цените!

                      Коментар


                        #12
                        hit-ko написа:
                        borchev написа:
                        абе и аз много се учудвам...ама да видиме дали е от това и дали в софия му е такава цената
                        Кажи за каква кола става въпрос, че тия хора те уплашиха с цените!
                        punto 1.7td
                        FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                        Коментар


                          #13
                          borchev написа:
                          hit-ko написа:
                          borchev написа:
                          абе и аз много се учудвам...ама да видиме дали е от това и дали в софия му е такава цената
                          Кажи за каква кола става въпрос, че тия хора те уплашиха с цените!
                          punto 1.7td
                          Цената на термостата е 97лв и 92лв. за моделите с климатик!

                          Коментар


                            #14
                            ...по последни измерения без включено парно за 24 минути достига половината на скалата на температурата....а в едно задръстване дори се дигна и над нея и включи перката за охлаждане....но това е само без парно....включа ли парното си седи на 1/4 от скалата....това нормално ли е?!?(още не съм сменил термостата)
                            FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                            Коментар


                              #15
                              Според мен виж го в топло време. И на мен тези дне като е по-студено с парното не ми вдига до 90 градуса, но вчера понасилих колата и с парното даже перката се включи. Просто не насилвам двигателя, карам икономе и естествено - ниска температура. Пунтото ако го караш икономе прави същото. Естествено, и двете са бензинки. Предполагам и ти така правиш.( П.П. не се ли видяхме с теб веднъж в Хаджи Дмитър? Аз бях с едно тъмно-синьо Пунто? Сменявах гарнитура на капака?)
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X