момчета гледам гледам,но и аз май съм за смяна...колата за 40 минути разходка по софия-светофари ала-бала загрява едва на 1/4...парно и всичко си има топло е но просто и до половината не може да стигне ....максимума е малко преди половината на скалата...та...колко парички е и лесно ли се сменя-чувал съм че е на радиатора!?!?малко жокерче няма да ми е излишно...благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПУНТО 1.7ТД-и аз си съм за смяна на термостат??
Collapse
X
-
Re: ПУНТО 1.7ТД-и аз си съм за смяна на термостат??
borchev написа:момчета гледам гледам,но и аз май съм за смяна...колата за 40 минути разходка по софия-светофари ала-бала загрява едва на 1/4...парно и всичко си има топло е но просто и до половината не може да стигне ....максимума е малко преди половината на скалата...та...колко парички е и лесно ли се сменя-чувал съм че е на радиатора!?!?малко жокерче няма да ми е излишно...благодаря предварително
Коментар
-
Ок колега аз имам много пресен опит в това. Значи моя термостат, който смених миналата седмица струва 106лв. Няма нищо вярно в това че се намира на радиатора ами го търси от дясно на блока на двигателя под тръбата на въздушния филтър. Може и сам да си го смениш но е доста разглобяване /маха се акумолатора сваля се и плоскостта с електроника вляво от него и тогава вече ще имаш достъп до термостата/ и за това аз отидох при майстор. Но има и друго аз заподозрях проблема с термостата след като забелязах че уреда за температурата се мърда от нулевото показание само в много топли дни и то ако покарам по продължително на ниска предавка. Сега след смяната температурата ми седи на средата между средното деление и това под него, където горе долу е и твоята стрелка затова провери дали радиатора ти се загрява примерно 4/5минути след стартиране на студения двигател. Ако не то сигурно тричината не е в термостата. Успех!
Коментар
-
...значи като запаля сутрин след 5 минути има леко парно и постепенно си загрява и се засилва парното....но по задръствания и дори и 1 час път градско колата си седи на 1/4 скала...рядко се качва по нагоре....а 106 кинта не е ли много за термостатFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Термостатите на италианките са скъпи. На мойто Типо е 65лв BEHR с много връзки. Иначе е над 80 по магазините. В събота ще го сменям, че и аз не мога да загрея. Колата си поддържа 60-70-80 градуса, което е абсолютно не-нормално. Гадното на тия термостати е, че са капсуловани и се сменя цялото тяло, а не само биметалната клапа както е при повечето немски таралясници. Просто технологиите се плащат, няма как.
Коментар
-
maiden написа:Термостатите на италианките са скъпи. На мойто Типо е 65лв BEHR с много връзки. Иначе е над 80 по магазините. В събота ще го сменям, че и аз не мога да загрея. Колата си поддържа 60-70-80 градуса, което е абсолютно не-нормално. Гадното на тия термостати е, че са капсуловани и се сменя цялото тяло, а не само биметалната клапа както е при повечето немски таралясници. Просто технологиите се плащат, няма как.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
...по последни измерения без включено парно за 24 минути достига половината на скалата на температурата....а в едно задръстване дори се дигна и над нея и включи перката за охлаждане....но това е само без парно....включа ли парното си седи на 1/4 от скалата....това нормално ли е?!?(още не съм сменил термостата)FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Според мен виж го в топло време. И на мен тези дне като е по-студено с парното не ми вдига до 90 градуса, но вчера понасилих колата и с парното даже перката се включи. Просто не насилвам двигателя, карам икономе и естествено - ниска температура. Пунтото ако го караш икономе прави същото. Естествено, и двете са бензинки. Предполагам и ти така правиш.( П.П. не се ли видяхме с теб веднъж в Хаджи Дмитър? Аз бях с едно тъмно-синьо Пунто? Сменявах гарнитура на капака?)Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар