Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рециклиране на алтернатор Фиат Брава 1.8 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рециклиране на алтернатор Фиат Брава 1.8 16V

    Здравейте, колеги и за много години!Колата пали по-трудно, а акумулаторчето на таблото започна да премигва. Съответно днес на празен ход без включени консуматори измерих напрежение върху клемите на акумулатора 11.7-11.8 волта. Като форсирах двигателя към 3000-4000 оборота уреда показа 12 волта. Тези ниски стойности на напрежението ме карат да мисля, че алтернатора е за ремонт.Та ... въпросът ми е следния: Някой знае ли горе - долу колко ще излезе ремонта на алтернатора (сваляне-ремонт-качване)?Поздрави!
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    #2
    Зависи от проблема в алтернатора ,ако са само четки няма да е голяма сума , за качване и сваляне 20-30лв ще е добре според мен , може и самия алтернатор да е раздут или неюо подобно беше и ремонта ще е повече .
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Re: Рециклиране на алтернатор Фиат Брава 1.8 16V

      Punto_II_HGT написа:
      Здравейте, колеги и за много години!Колата пали по-трудно, а акумулаторчето на таблото започна да премигва. Съответно днес на празен ход без включени консуматори измерих напрежение върху клемите на акумулатора 11.7-11.8 волта. Като форсирах двигателя към 3000-4000 оборота уреда показа 12 волта. Тези ниски стойности на напрежението ме карат да мисля, че алтернатора е за ремонт.Та ... въпросът ми е следния: Някой знае ли горе - долу колко ще излезе ремонта на алтернатора (сваляне-ремонт-качване)?Поздрави!
      60-70 без сваляне и качване мисля , иначе не знам както са разберете. Иначе криво ляво ремонта без труда е 3-5 лева четки (презапояване на мястото на старите в релето,ако релето е здраво ) ако не е ново реле с четки около 30-40 лева 2 лагера по 5 лева и една скоба за помъкване 5-6 лева и колекторни медни пръстени сложи ги 10 лева макс много е даже но да речем толкова. И смятай ...
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        Четките в комплект с четкодържателя и регулатора на напрежение са към 40лв, на 1.8 май се сваля по-сложно, така че 40лв за труд е добре.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Значи да си приготвя едни 100 лева (то толкова останаха след празниците) Колата винаги усеща колко спестени лева имам :D
          1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
          2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

          Коментар


            #6
            Аз ремонтирах моя преди 2 години - пълна профилактика.Май беше около 200 лева. Сменихме и лагера на дясната полуоска - нали беше разглобена. Втулката, която го крепи - лагера се срязва и после пасва от Лада Самара.
            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

            Коментар


              #7
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 Аре приятно четене
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157 Аре приятно четене
                Да, четох я и от всичко разбрах, че свалянето на алтернатора не е от най-лесните/приятни занимания, особено зимно време Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                Коментар


                  #9
                  Колега, вземи си един втора употреба на Бош за 40-50лв. и ще се родиш. Тези на Магнет-марели им се пука корпуса и сдават багажа.
                  brava 16elx

                  Коментар


                    #10
                    alvanovo написа:
                    Сменихме и лагера на дясната полуоска - нали беше разглобена. Втулката, която го крепи - лагера се срязва и после пасва от Лада Самара.
                    Какъв е този лагер - вътрешно/външно каре или нещо друго?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      И така. Равносметката е следната:1. Ремонт на алтернатора: реле регулатор с четки и четкодържател +лагери+колектор+труд - 90лв. 2. Сваляне/качване на алтернатора и смяна на маслото в скоростната кутия - 60лв (само за труд)
                      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Punto_II_HGT написа:
                        И така. Равносметката е следната:1. Ремонт на алтернатора: реле регулатор с четки и четкодържател +лагери+колектор+труд - 90лв. 2. Сваляне/качване на алтернатора и смяна на маслото в скоростната кутия - 60лв (само за труд)
                        сигурно сте менили и лагера на дясната полуоска
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар

                        Working...
                        X