Смених хидравличната помпа с втора ръка от алуминиевите, но шума се усули тройно, даже започна да вибрира волана при завиване. Свалих "новата" и ги разглобих и двете без да избивам оста. Размених турбината и нейната основа с тази на старата помпа. По корпуса на основата на турбината имаше язвички. Сглобих я и я монтирах отново. Сега вибриране на волана няма, но виенето пак го има, но е малко по тихо. Някой знаели как се избива оста на алуминиевите помпи за да се смени лагерът. Някой знаели колко струва рециклирането или ако не си струва от къде да си купя от железните помпи защото доколкото съм запознат техните оси се вадяти може да се сменят лагерите. ИЛИ ако не е от лагерите ако някой знае от какво е да каже.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Хидравлика на мареа 1.8
Collapse
X
-
Вдигни предницата във въздуха или я вкарай в кал,лед сняг,трева/за по-малко съпротивление при въртене/.Източи маслото от рейката.Напълни казанчето и върти бавно волана до крайни положения,като следиш нивото /това на загасен двигател/,докато спре да поема.Запали двигателя и пак върти бавно до крайни положения/следи нивото/.И си Ти.
Коментар
-
iliyan написа:Вдигни предницата във въздуха или я вкарай в кал,лед сняг,трева/за по-малко съпротивление при въртене/.Източи маслото от рейката.Напълни казанчето и върти бавно волана до крайни положения,като следиш нивото /това на загасен двигател/,докато спре да поема.Запали двигателя и пак върти бавно до крайни положения/следи нивото/.И си Ти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар