Здр,колеги.Нов съм в форума и съм собственик за пръв път на пунто гт което е над 200коня според стария собственик.Колата е с турбина гарет т3,чип,ковани бутала,друг разпределителен вал,дюзи 330кубика,само това знам за нея,когато отидох да я гледам собственика каза че и трябват иридиеви свещи за да върви като хората,попитах го дали пали и той каза,че в момента е обикновенни свещи NJK и не работи добре,тръгнах си и го мислих два дни,че навврно ще си купя таралеж,но никога не съм карал и имал турбо кола,реших да си направя подарък мечта та дори и в лошо състояние.Купих свещи бош за модела,сложих ги и колата запали без да се замисли,но започна да пуши и мерише на бензин,платих я въпреки това и си тръгнах с нея от враждебна до бояна,в ниските върви добре без да прекъсва,но като я настъпя има замисляне,прекъсване и пушилки,като стигнах бояна я настъпих и без замисляне колата полетя на една малка права,след завоя пак нещеше да стартира,оставих я пред нас да почива,обаче след няколко дни взе да застудявя и реших да сменя антифриза,паля работи 10секунди на два-три цилиндъра и огасна,няма палене,свалям свещи като ги вадя с бензин по тях,чистя и слагам и пак върти на сухо и неще.Бях взел старите и свещи та чистя ги и ги слагам,пали от раз,взех да направя един кръг и пак така ту прекъсва и глъхне ту тръгва обаче в високите,забелязах че ако подам газ от 2000обр.колата набира мудно до някъкви обороти,чува се нещо като прекъсвач и след това излита,но не всеки път излита.Та приемам всякъкви съвети,дали дам 150лв за свещи или да инвестирам в нещо друго като електроника,колата искам да я ползвам всеки ден но без такива драми,ако ме насочите към някой който разбира за да я погледне и да изкаже мнение,не съм имал турбо кола и не съм на ясно.Благодаря колеги,весели празници.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто ГТ 200++
Collapse
X
-
Re: Фиат Пунто ГТ 200++
[quote="mitkooo"]Здр,колеги.Нов съм в форума и съм собственик за пръв път на пунто гт което е над 200коня според стария собственик.Колата е с турбина гарет т3,чип,ковани бутала,друг разпределителен вал,дюзи 330кубика,само това знам за нея,когато отидох да я гледам собственика каза че и трябват иридиеви свещи за да върви като хората,попитах го дали пали и той каза,че в момента е обикновенни свещи NJK и не работи добре,тръгнах си и го мислих два дни,че навврно ще си купя таралеж,но никога не съм карал и имал турбо кола,реших да си направя подарък мечта та дори и в лошо състояние.Купих свещи бош за модела,сложих ги и колата запали без да се замисли,но започна да пуши и мерише на бензин,платих я въпреки това и си тръгнах с нея от враждебна до бояна,в ниските върви добре без да прекъсва,но като я настъпя има замисляне,прекъсване и пушилки,като стигнах бояна я настъпих и без замисляне колата полетя на една малка права,след завоя пак нещеше да стартира,оставих я пред нас да почива,обаче след няколко дни взе да застудявя и реших да сменя антифриза,паля работи 10секунди на два-три цилиндъра и огасна,няма палене,свалям свещи като ги вадя с бензин по тях,чистя и слагам и пак върти на сухо и неще.Бях взел старите и свещи та чистя ги и ги слагам,пали от раз,взех да направя един кръг и пак така ту прекъсва и глъхне ту тръгва обаче в високите,забелязах че ако подам газ от 2000обр.колата набира мудно до някъкви обороти,чува се нещо като прекъсвач и след това излита,но не всеки път излита.Та приемам всякъкви съвети,дали дам 150лв за свещи или да инвестирам в нещо друго като електроника,колата искам да я ползвам всеки ден но без такива драми,ако ме насочите към някой който разбира за да я погледне и да изкаже мнение,не съм имал турбо кола и не съм на ясно.Благодаря колеги,весели празници.[/quoteЗдравейте отново,реших да взема свещи иридий НЖК,имаше огромно подобрение на празен ход и вървеж в ниски и високи,но радоста бе за кратко два- три дни палене на място и един ден ходене до работата и колата спря да пали,оказа се че две дюзи пикаят на празен ход,оказаха се 315цц, взех същите и ги монтирах,отново подобрение изчезнаха присецванията в ниски и гърмежи на скорост като пусна газта.На празен ход обаче пригасва,дали се дави от бензин,от зад обаче продължава да пуши черно и мерише на бензин демек и е богата сместа,целта е да я карам всеки ден без нужда от една торба свещи и други части които да нося с мен,колата доста плете на празен ход,чудех се за оригинални дюзи,дали ще запее на празен ход и трябват ли разни настройки.Колеги помагайте,много ми се кара вече!!! ]
Коментар
-
htp_vesko написа:Привет колега, защо не вземеш да звъннеш на колегата White Power / Орлин, да я погледне и да ти каже къде е проблема? Даже би ти помогнал и с ремонтите стига да има време разбира се .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар