Знам,че има теми по въпроса но ми е спешно.1,Мога ли да сложа на Браво 1,6 алтерратор от Браво дизел?2,Проблем ли ще е разликата в амперите 85/1003.Как се сваля полуоската за да сменя алтернатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор и смяната му.
Collapse
X
-
Бе то че по як алтернатор ОК ама гледай хубаво дали ще ти пасне на стойката . Иначе щи нареже ремъка на парчета ... Аз така с алтернатор от 1.2 75 пунто на 1.1 на външен вид приличат раазликата е в задния крак , и шаибите им са еднакви , обаче с оказа ,че под шайбата има втулка ,на едното е по голяма на другото по малка от там идва разликата в стоенето. И познай как изкарах ремъка на ленти Аз си рециклирах моя на изуст го знам.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Алтернатора излиза отдолу ,сваля се една конзолка и с малко въртене излиза. Ако твърдо си решил да сваляш полуоска трябва да развиеш гайката на главината, да извадиш болта на шарнира и да го извадиш от шенкела, вадиш полуоската от шенкела и ще имаш място да я местиш без да я вадиш от кутията.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:Алтернатора излиза отдолу ,сваля се една конзолка и с малко въртене излиза. Ако твърдо си решил да сваляш полуоска трябва да развиеш гайката на главината, да извадиш болта на шарнира и да го извадиш от шенкела, вадиш полуоската от шенкела и ще имаш място да я местиш без да я вадиш от кутията.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар