Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор и смяната му.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор и смяната му.

    Знам,че има теми по въпроса но ми е спешно.1,Мога ли да сложа на Браво 1,6 алтерратор от Браво дизел?2,Проблем ли ще е разликата в амперите 85/1003.Как се сваля полуоската за да сменя алтернатора?
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    Няма нужда да сваляш полуоската
    "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

    Коментар


      #3
      ilian4o88 написа:
      Няма нужда да сваляш полуоската
      Аз го свалях веднъж за да му сменя четките и така и не можах да го измъкна (смених ги на място без за го вадя)до колкото знам или се сваля полуоска или хидравлична помпа.
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        На един приятел с 1.6 алтернатора го измъкнахме отгоре, не помня какво разглабяхме, но излезе отгоре.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Бе то че по як алтернатор ОК ама гледай хубаво дали ще ти пасне на стойката . Иначе щи нареже ремъка на парчета ... Аз така с алтернатор от 1.2 75 пунто на 1.1 на външен вид приличат раазликата е в задния крак , и шаибите им са еднакви , обаче с оказа ,че под шайбата има втулка ,на едното е по голяма на другото по малка от там идва разликата в стоенето. И познай как изкарах ремъка на ленти Аз си рециклирах моя на изуст го знам.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            А някой ще сподели ли как се сваля полуоската.....?
            FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
            Единствено в България "селянин" е обидна дума.

            Коментар


              #7
              Алтернатора излиза отдолу ,сваля се една конзолка и с малко въртене излиза. Ако твърдо си решил да сваляш полуоска трябва да развиеш гайката на главината, да извадиш болта на шарнира и да го извадиш от шенкела, вадиш полуоската от шенкела и ще имаш място да я местиш без да я вадиш от кутията.
              Фиат Крома 1.9 16v+
              Фиат Браво 1.6 16v
              Фиат Мареа 1.6 16v

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                Алтернатора излиза отдолу ,сваля се една конзолка и с малко въртене излиза. Ако твърдо си решил да сваляш полуоска трябва да развиеш гайката на главината, да извадиш болта на шарнира и да го извадиш от шенкела, вадиш полуоската от шенкела и ще имаш място да я местиш без да я вадиш от кутията.
                Коя конзолка се сваля за да се извади алтернатора без да се сваля полуоската?
                FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                Коментар


                  #9
                  Сваляш смукателния колектор и вадиш от горе.

                  Коментар


                    #10
                    ALFA SPIDER написа:
                    Сваляш смукателния колектор и вадиш от горе.
                    Колега може би бъркаш всмукателния колектор с изпускателния....
                    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
                    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

                    Коментар

                    Working...
                    X