Здравейте! Първо да поясня, че съм нов тук и не знаех къде точно да пусна темата. Надявам се да съм уцелил раздела. Освен това не разбирам почти нищо от коли, нито имам книжка, баща ми я кара в момента. Трябва ми малко професионална помощ, на сервиз не искам да я водя, защото може да е нещо дребно и да ми съдерат кожата за нищо. Колата е Фиат Браво 1.8 GT 16V 113 коня 1998г. закупена преди 2 месеца, на 270 хиляди километра. Тука е момента да уточня, че в момента акумулатора й е малък за нея - 44ah и пусковият му ток е малък, не знам колко точно. 2 месеца карахме без проблем, но от дългото слушане на музика при изгасена кола акумулатора падна. Пробвахме да я бутнем доста пъти, но така й не запали. При бутането като че ли се задавяше, но не съм сигурен. Трябва да призная, че я мъчихме доста. След това извадихме акумулатора и го занесохме на техник, беше почти умрял и го зарежда повече от 24 часа. След като го зареди обаче колата не иска да пали отново. Този път вече няма проблем с тока, чува са как двигателя се пробва да запали, но до там. Въпросът ми е - какви са възможните проблеми, заради които не може да запали, при условие, че акумулатора е вече наред? Когато акумулатора беше наред преди не е правила никакви проблеми. Какво може да сме й направили? Баща ми предполага, че свещите са зацапани, но не знае как да ги изкара. Възможно ли е това да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво не иска да запали.
Collapse
X
-
кола
Ето тук е писано за свещите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=314984 какво остава да свети като не пали CODE гасне ли Чува ли се помпата да работи в началото Датчик на коляновия вал Виж и релетата зад жабкатаили отпред при двигателя http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64639
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Ето тук е писано за свещите http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=314984 какво остава да свети като не пали CODE гасне ли Чува ли се помпата да работи в началото Датчик на коляновия вал Виж и релетата зад жабкатаили отпред при двигателя http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=64639
Коментар
-
lettuce написа:Преди малко баща ми е пробвал да я запали отново - запалила е, но е работила доста лошо. Каза че е работила като на 2 или 3 цилиндъра. Някакъв човек му казал, че можело да бъде и проблем с комутатора. Следобед ще извадим и изчистим свещите и ще пиша какво е станало.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Аз съм за прескочил ремък. Колега как я палихте, когатоя бутахте? Първа и пускахте съеденителя рязко?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
cs_aleksandar написа:lettuce написа:Преди малко баща ми е пробвал да я запали отново - запалила е, но е работила доста лошо. Каза че е работила като на 2 или 3 цилиндъра. Някакъв човек му казал, че можело да бъде и проблем с комутатора. Следобед ще извадим и изчистим свещите и ще пиша какво е станало.Маренго 1.9Jtd-110 2002
Коментар
-
Здравейте и благодаря на всички за отговорите. Сипахме за 10 лв. и пак пробвахме, но не запали. След това не можахме да намерим известно време ключ за свещи и баща ми прибърза и я заведе на сервиз. Оказа се че свещите са зацапани доста със смес от вода, бензин и масло. От много бутане всичко е минало през буталата, нещо такова обясниха. Споменаха нещо и за конденз. Освен това в сервиза докато са я пробвали са уморили акумулатора отново. След като изчистят свещите и заредят акумулатора щяло да се разбере дали има по-сериозен проблем...
Коментар
-
lettuce написа:Оказа се че свещите са зацапани доста със смес от вода, бензин и масло. От много бутане всичко е минало през буталата, нещо такова обясниха. Споменаха нещо и за конденз.Bravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар