Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.1 55кс - мнения?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Чак 12 не знам, но едни 10 ще ги прави.Малка е мощността и за това разхода е по-висок, но пък поддръжката е по-евтина.
    Така е. Смятай щом на моята и виках "слончето на Странджа" ( от филма с Т. Колев "Г-н за един ден")Карах я предимно в града на къси дистинации. 12-13 литра си ги лапваше зимата...и не вървеше пущината.Хем ядеше, хем не растеше...Иначе, ако се наложеше да се ремонтира нещо по нея набор гаечни ключета от 8 до 14 и си готов. :P Към питащия колега: И аз си мисля, че всяка кола за 1000 лв на 15+ години крие своя риск, но щом си се насочил към ФИАТ си мисля, че Браво/Брава бихати свършила по-добра работа. Ако не харчат по-малко - със сигурност ще ти дадат повече пространство, мощ, ергономично удобство, но и...по-висок пътен данък съссигурност. Прецени си, а ако ти помага моето мнение, приеми и заключението ми, че мало-мощната кола е И опасна в извънградски цикъл на ползване. :P
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #17
      M5kov написа:
      Чак 12 не знам, но едни 10 ще ги прави.Малка е мощността и за това разхода е по-висок, но пък поддръжката е по-евтина.
      Няма ли някой колега с такава да каже със сигурност?

      Коментар


        #18
        Брат ми има такава и по спомен ти казвам 10.100% точен градски разход никой няма да ти даде, понеже начина и маршрутите на всички са различни. Гледай извънградския разход.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          Когато карах Уното 1,0, 45к.с. зимата ми даваше 13л/100, палех го на газ, не очаквай зимата да паднеш под 9-10, малките мотори са икономични само и единствено на извънградско с 70-80км/ч, тогава ще ти гори 5, в града 8-9-10 и нагоре според сезона, мойто пунто е 130к.с. и сега зимата с якото газене дава 11-12 газ, смятай къде са 55к.с., къде са 130к.с.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            Имах близо 3 години Пунто 1.1 55кс разход в София 10.5/100 при палене на газ лятото и 11/100 при палене на бензин и седене на 1 място около минута и прехвърляне на газсега с БМВто 143кс ми дава около 12.5 в града общо взето няма значение дали зима или лято защото като си обърне на 35-40 градуса е все тая.Пунтото ми страдаше най-много от гарнитура на главата на капака, но струва до 10тина лв зависи от къде я купуваш и максимум още толкова за смяна. Аз за 3 години я смених 5-6 пъти (през 5к км) Най-скъпия ми ремонт беше смяна на тапа на блок - 90лв (два пъти две различни тапи)Февруари си продадох Пунтото на мой приятел и до момента само дето е сменил въпросната гарнитура Така че може и за 1000лв да попаднеш на кола която е поддържана.ПС Моята хапваше масло около литър на 10000км, но по магистралата под 120-140 не и давах да падне отдавам го на това.
            BMW E46 coupe
            Fiat Punto 1.1 LPG - ex

            Коментар


              #21
              Благодаря ви за мненията!Набързо събрах още няколко въпроса:1. Как седят нещата с 1.2 двигателя при Пунто-то, по-добре ли е от 1.1, като разход и надежност? (питам особено за 1.2 60кс, така като гледам има шанс да попадна само на него ако ще е 1.2)2. Всички Пунто-та ли имат рози проблем с гарнитура на главата като колегата, или неговото е имало причина да прави проблема толкова често?3. Ланчиq е със същите двигатели като Пунто-то нали? Има ли смисъл да ги гледам и тях, просто за да имам по-голямо разнообразие на автомобил с по-добре съотношение качество-цена?4. Податливи ли са на ръжда?

              Коментар


                #22
                1. Разхода е горе-долу същия, но е доста по-пъргав, надежден е (каквото и да означава това).2. Не вярвам всички да имат този проблем.3. 1.2 16в при браво е почти същия като при Пунтото. Той се монтира в малко по-нови коли (замества 1.4 двигателя) и за 1000 лв. трудно ще намериш такова браво. Бравото е малко по-тежко и от там идва по-високия разход, но не с много.4. За 1.2 не знам, но 1.4 и 1.6 (с метален колектор) нямат проблеми с газовата.5. Предишната ти кола да не е била опел? И двете са еднакво добри, стига конкретния автомобил да не е внесен от Австрия. Ако е от Италия, надали ще видиш ръжда, стига да не е от северните части.6. Същите са.Може да погледнеш и Брава, понеже е с 4 врати и е доста по-удобна за повече пътници.Ред.: Малко си скъсил точките
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #23
                  M5kov написа:
                  1. Разхода е горе-долу същия, но е доста по-пъргав, надежден е (каквото и да означава това).2. Не вярвам всички да имат този проблем.3. 1.2 16в при браво е почти същия като при Пунтото. Той се монтира в малко по-нови коли (замества 1.4 двигателя) и за 1000 лв. трудно ще намериш такова браво. Бравото е малко по-тежко и от там идва по-високия разход, но не с много.4. За 1.2 не знам, но 1.4 и 1.6 (с метален колектор) нямат проблеми с газовата.5. Предишната ти кола да не е била опел? И двете са еднакво добри, стига конкретния автомобил да не е внесен от Австрия. Ако е от Италия, надали ще видиш ръжда, стига да не е от северните части.6. Същите са.Може да погледнеш и Брава, понеже е с 4 врати и е доста по-удобна за повече пътници.Ред.: Малко си скъсил точките
                  Благодаря ти.Да, скъсих списъка, защото намерих някои отговори сам.Под "надежден" имам в предвид - идиотоустойчив. Да не е капризен и да не трябва да се прави на 10 000км.Смятате ли, че си заслужава 200-300лв отгоре за колата да е с 1.2 60кс? И не е ли проблем, че този двигател е пълен инжекцион, който ще бъде с обикновенна газова? Няма ли това разминаване да ми създава повече проблеми, отколкото при 1.1 където и газта и двигателя ще са моно?Всичко ли при Ланчията е 1 към 1 с Пунтото като цени за подръжка? Просто различно купе?

                  Коментар


                    #24
                    По горе някъде написах че в момента Пандата ми е с 1.2 осем клапана е и е 60 к.с. не е пълна инжекция.Разхода мешано градско и извън ми е 5.5л нищо че е 4 по 4.Имах Пунто пак с 1.2 но 16 клапана пълна инжекция и си гореше 10-12 в града бензин.По принцип всичко е относително защото си зависи в какво състояние е двигателя.Но отзивите за тоя двигател 1.2 осем клапана 60 к.с за сега от всички е положителен.
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #25
                      Гледай общото състояние. Харесай си 3-4-5 коли, виж ги на живо и сам прецени кое си заслужава.Всичките двигатели са здрави, стига да са ги поддържали нормално. Цената на нов двигател е 100-200 лв., така че това е последното, което да мислиш. Гледай я да работи и върви нормално и да е здраво окачването.И на двата мотора 1.2 60 и 75 к.с. се слага обикновена газова.В предишният си пост в т1. имах в предвид 1.2 16v 75кс. (има и sporting 85 к.с.), който ти е по-добрият вариант разход/вървеж. Вървежа на 1.2 60 пак трябва да е по-добър от 55, но на газ нямам идея как ще е.Ако вземеш толкова да дълбаеш в разхода, по-добре пътувай с такси. Винаги ще ти е по-евтино
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        M5kov написа:
                        Гледай общото състояние. Харесай си 3-4-5 коли, виж ги на живо и сам прецени кое си заслужава.Всичките двигатели са здрави, стига да са ги поддържали нормално. Цената на нов двигател е 100-200 лв., така че това е последното, което да мислиш. Гледай я да работи и върви нормално и да е здраво окачването.И на двата мотора 1.2 60 и 75 к.с. се слага обикновена газова.В предишният си пост в т1. имах в предвид 1.2 16v 75кс. (има и sporting 85 к.с.), който ти е по-добрият вариант разход/вървеж. Вървежа на 1.2 60 пак трябва да е по-добър от 55, но на газ нямам идея как ще е.Ако вземеш толкова да дълбаеш в разхода, по-добре пътувай с такси. Винаги ще ти е по-евтино
                        Aбе да ти кажа с такси да патуваш е малко все едно патуваш с Майбах. :D 100-200лв цял двигател. Това е супер.Благодаря на всички за мненията, бяхте ми мн.полезни. Живи и здрави и весели празници.

                        Коментар


                          #27
                          Една сметка на разходите? http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...e&CID=29931035 за поддръжка150 лв. гражданска30 лв. преглед70 лв. винетка80 лв. данък1200 лв. за гориво за 10 000 км.___________________________~2600 лв. разходи за 10 000 км на година или 216 лв./месецПрибави цената на колата, някоя друга глоба от КАТ, платеното паркиране в София и ето ти го Майбаха Ама пусто си е краста, трябва да се чеше...
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #28
                            M5kov написа:
                            Една сметка на разходите? http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...e&CID=29931035 за поддръжка150 лв. гражданска30 лв. преглед70 лв. винетка80 лв. данък1200 лв. за гориво за 10 000 км.___________________________~2600 лв. разходи за 10 000 км на година или 216 лв./месецПрибави цената на колата, някоя друга глоба от КАТ, платеното паркиране в София и ето ти го Майбаха Ама пусто си е краста, трябва да се чеше...
                            Хич не е Майбах?!Пътувам дневно задължителни 22км за и от работа.По 70ст-15,40+две първоначални такси,още 1,40-16,80.По 23 работни дни средно-386,40лв.Ако прибавиш и таксата за повикване,2-3 пъти ходене до "Метро",поне два пъти до Перник и Батановци и те нещата с такси отлетяха доста над 500лв. месечно.Т.е колата си е необходимост и удобство.Поне за мен.Друг е въпроса,че от както съм с кола,съм качил килограми и при по-дълго ходене бая се озорвам.
                            1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.

                            Коментар


                              #29
                              M5kov написа:
                              Една сметка на разходите? http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...e&CID=29931035 за поддръжка150 лв. гражданска30 лв. преглед70 лв. винетка80 лв. данък1200 лв. за гориво за 10 000 км.___________________________~2600 лв. разходи за 10 000 км на година или 216 лв./месецПрибави цената на колата, някоя друга глоба от КАТ, платеното паркиране в София и ето ти го Майбаха Ама пусто си е краста, трябва да се чеше...
                              Даже са повече паричките. Ще ти се наложи гуми да купиш, някой лубрикант, филтри, антифриз, джанта да изправиш и като сложиш някой дребосъци - течности за чистачки, чистачки, крушки и отива повечко. Пък и на дали ще караш само 10К на година. и като сложиш средно на 3та година ролки и ремъци.Но много е лошо, че те не са ти Х пари на месец, а ти се изсипват на един път За две години бях дал за ремонти около 200лв и тая пуста 2014-та от Януари до Май хвърлих 1600лвНо всяко удоволствие се заплаща. Ако иска човек еФтино - 50лв е картата за градския и се возиш с 300 души на куп
                              ФИАТ- Пътят е само формалност
                              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
                              -----------------------------------------------------
                              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

                              Коментар


                                #30
                                Имах такова пунто 1995г, на метан. Ако имаше климатик - никога нямаше да се разделя с него.

                                Коментар

                                Working...
                                X