Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен ремък и ролка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ангренажен ремък и ролка

    Здравейте колеги и фенове ! Имам едно питане,налага се да сменя ролката и ангренажния ремък,защото вече са си извървели километрите и вървят отгоре доста вече. Отидох в сервиз намиращ се в дружба / понеже ми е попътно за работа/ и питах за въпросния ремък и ролка,колко ще струва смяната,имам въпросния ремък и ролка,едно момче във въпросния сервиз ми изтропа сумата от 120 лева с мой материали,което ми се струва доста. Все пак ремонта на скоростната кутия ми е плюс минус 120 лева. Затова се обръщам към вас,ако може да ми кажете наистина ли е толкова смяната или просто съм на неправилното място. Наскоро сменяхме ремък на голф 4 и излезе около 80 лева с ремъка ! Благодаря за отделеното време !

    #2
    Ами кажи поне за каква кола става въпрос
    ===/////===
    Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
    Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

    Коментар


      #3
      Обикновено този ремък при ФИАТ върти и водната помпа, която струва около 60 лв ... Ако са я включили в цената е нормално да ти искат 120 лв. И само една ролка ли имаш на ангренажа ?
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Множко ми се струват.На 1,6 помпата не е на ангренажа
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Re: Ангренажен ремък и ролка

          Dastre написа:
          сумата от 120 лева с мой материали
          Колега да не са ти казали с включени материали, демек влизат в тази цена Вярно е, че в София има майстори при които важи правилото ден година храни... ама чак пък толкоз
          ===/////===
          Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
          Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

          Коментар


            #6
            Ако ти е с два разпределителни вала двигателя, то цената е повече от нормална. По-евтино от 100 лева само за труд за моя двигател (1.8 16V) не съм срещал никъде.
            1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
            2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

            Коментар


              #7
              Пишете си, на колегата това не му пречи :D Ама кой позна за кой ДВГ става въпрос ? Май още не е ясно
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                за 1.8 ми взеха преди 2 години 50 лв за труд и 220 лв ремуци ролки и водна помпа

                Коментар


                  #9
                  към автора-първо не се знае за какъв мотор става дума.второ-на голф ангренажен комплект с труд за 80лв-на куково лято.това може да се случи ако мотора е 1,6 бензин и си му сменил само ремъка.на голф 4 1,9тди ангренажния комплект ,заедно с пистовия ремък и ролките,както и обтявния механизъм струват около 800лв клиентска цена.ти си прави изводите за голфа.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги да не отварям нова тема ще се възползвам от тази. Смених ремъка и ролките с нови. Купих готов комплект на Dayco, чел съм че ремъците им не са лоши, но как се представят ролките. Колата е брава 1.6 . За цени на частите няма да спомянавам щото ги звех фирмено и цената е драстично надолу затова и взех този готов комплект.

                    Коментар


                      #11
                      vnukata написа:
                      Колеги да не отварям нова тема ще се възползвам от тази. Смених ремъка и ролките с нови. Купих готов комплект на Dayco, чел съм че ремъците им не са лоши, но как се представят ролките. Колата е брава 1.6 . За цени на частите няма да спомянавам щото ги звех фирмено и цената е драстично надолу затова и взех този готов комплект.
                      Аз съм с Дайко ангренажен комплект вече 4 години, проблеми - никакви ... лошото е че и той както всички други трябва да се сменя на 60000км или 4-5 години След нова година мисля да пробвам как ще се отрази на ФИАТ-чето ангренажен комплект на INA. Една идея по-евтин е от Dayco-то. За ролките чета само положителни мнения, но за ремъците им няма никаква информация...
                      1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                      2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Аз си сменях ремъка сам. Комплекта двете ролки и ремък ми излезнаха към 120лв с отстъпка. Самата смяна ми отне около 5 часа, при положение, че си обслужих и вариатора, т.е. свалях всмукателния вал. Така, че ако е двувалка цена от 120 лв с материали ми се струва нереална. Ако колата се зацепва със пети е добре да се предвиди и нова гарнитура на капака на клапаните и цената се повишава с около 30-тина лв. Иначе за труд ми обявиха 100лв, което ми се стори резонно, но исках да си го зацепя сам, да съм сигурен, че е с пети.
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар


                          #13
                          Punto_II_HGT написа:
                          След нова година мисля да пробвам как ще се отрази на ФИАТ-чето ангренажен комплект на INA. Една идея по-евтин е от Dayco-то. За ролките чета само положителни мнения, но за ремъците им няма никаква информация...
                          Аз съм с комплект INA и ремъкът е Dayco. Нищо чудно в комплекта Dayco ролката да е INA
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Извинявам се, чел недочел писах. 100-120лв за труд ако зацепването е с пети на двувалка си заслужава като цена. Има места на които вземат и по 150. Ако е двигател, който се зацепва без пети и е само с един разпределителен вал искат 60-80лв принципно.
                            Fiat Coupe 1.8

                            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                            Коментар


                              #15
                              Кой в София ще се занимава да сменява ангренаж за 50-60лв.? В нормален сервиз цената на човекочас труд е между 30-50лв.
                              Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос

                              Коментар

                              Working...
                              X