Здравейте колеги и фенове ! Имам едно питане,налага се да сменя ролката и ангренажния ремък,защото вече са си извървели километрите и вървят отгоре доста вече. Отидох в сервиз намиращ се в дружба / понеже ми е попътно за работа/ и питах за въпросния ремък и ролка,колко ще струва смяната,имам въпросния ремък и ролка,едно момче във въпросния сервиз ми изтропа сумата от 120 лева с мой материали,което ми се струва доста. Все пак ремонта на скоростната кутия ми е плюс минус 120 лева. Затова се обръщам към вас,ако може да ми кажете наистина ли е толкова смяната или просто съм на неправилното място. Наскоро сменяхме ремък на голф 4 и излезе около 80 лева с ремъка ! Благодаря за отделеното време !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ангренажен ремък и ролка
Collapse
X
-
Обикновено този ремък при ФИАТ върти и водната помпа, която струва около 60 лв ... Ако са я включили в цената е нормално да ти искат 120 лв. И само една ролка ли имаш на ангренажа ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Ангренажен ремък и ролка
Dastre написа:сумата от 120 лева с мой материали===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
към автора-първо не се знае за какъв мотор става дума.второ-на голф ангренажен комплект с труд за 80лв-на куково лято.това може да се случи ако мотора е 1,6 бензин и си му сменил само ремъка.на голф 4 1,9тди ангренажния комплект ,заедно с пистовия ремък и ролките,както и обтявния механизъм струват около 800лв клиентска цена.ти си прави изводите за голфа.
Коментар
-
Колеги да не отварям нова тема ще се възползвам от тази. Смених ремъка и ролките с нови. Купих готов комплект на Dayco, чел съм че ремъците им не са лоши, но как се представят ролките. Колата е брава 1.6 . За цени на частите няма да спомянавам щото ги звех фирмено и цената е драстично надолу затова и взех този готов комплект.
Коментар
-
vnukata написа:Колеги да не отварям нова тема ще се възползвам от тази. Смених ремъка и ролките с нови. Купих готов комплект на Dayco, чел съм че ремъците им не са лоши, но как се представят ролките. Колата е брава 1.6 . За цени на частите няма да спомянавам щото ги звех фирмено и цената е драстично надолу затова и взех този готов комплект.1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP
Коментар
-
Аз си сменях ремъка сам. Комплекта двете ролки и ремък ми излезнаха към 120лв с отстъпка. Самата смяна ми отне около 5 часа, при положение, че си обслужих и вариатора, т.е. свалях всмукателния вал. Така, че ако е двувалка цена от 120 лв с материали ми се струва нереална. Ако колата се зацепва със пети е добре да се предвиди и нова гарнитура на капака на клапаните и цената се повишава с около 30-тина лв. Иначе за труд ми обявиха 100лв, което ми се стори резонно, но исках да си го зацепя сам, да съм сигурен, че е с пети.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Punto_II_HGT написа:След нова година мисля да пробвам как ще се отрази на ФИАТ-чето ангренажен комплект на INA. Една идея по-евтин е от Dayco-то. За ролките чета само положителни мнения, но за ремъците им няма никаква информация...
Коментар
-
Извинявам се, чел недочел писах. 100-120лв за труд ако зацепването е с пети на двувалка си заслужава като цена. Има места на които вземат и по 150. Ако е двигател, който се зацепва без пети и е само с един разпределителен вал искат 60-80лв принципно.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар