Трябва да е проблем след като свети. Още дядо когато ме слагаше на колената си да карам жигулката ми е казал че щом нещо свети по таблото значи не е добре. И ето че освен лампата за намаляващо гориво много често виждам по време на движение един ключ да мига ниско в ляво на арматурното табло. Кажете какво иска да ми каже машината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На таблото на Пунтото мига ключ
Collapse
X
-
Re: На таблото на Пунтото мига ключ
gumzata написа:Трябва да е проблем след като свети. Още дядо когато ме слагаше на колената си да карам жигулката ми е казал че щом нещо свети по таблото значи не е добре. И ето че освен лампата за намаляващо гориво много често виждам по време на движение един ключ да мига ниско в ляво на арматурното табло. Кажете какво иска да ми каже машината?
-
gumzata написа:Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!
Коментар
-
hit-ko написа:gumzata написа:Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!
Коментар
-
masterkar написа:... Ще допълня, че аз имам само оригиналния червен ключ. Дали не се дължи, че винаги паля с него? Някъде във форума бях чел, че се препоръчва да се ползват резервните сини ключове защото ... Ако е така може би в най-скоро време ще трябва да посетя колегата kluchar - 70 лв за резервен ключ!ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Pecho написа:[quote:b6119813f4="masterkar"]... Ще допълня, че аз имам само оригиналния червен ключ. Дали не се дължи, че винаги паля с него? Някъде във форума бях чел, че се препоръчва да се ползват резервните сини ключове защото ... Ако е така може би в най-скоро време ще трябва да посетя колегата kluchar - 70 лв за резервен ключ!
Коментар
-
и аз паля само с червения ключ и така БРАВОТО си върви половин година вече. Понякога при второ завъртане на контакт, непосредствено след първото не изгасва лампата, но на третия опит няма проблем. По логика не би трябвало да прави проблем палене само с червен ключ, защото си представете, че се наложи да презаредите имото в изненадващ неподходящ момент - е това значи, че винаги трябва да носите червеният ключ при вас, заедно със сините. Оттук ми идва и въпросът - червеният ключ виси на вързката ключове. Там е и синият, с който в момента паля колата би трябвало имобилайзера да разчете и червеният ключ и кво става в тоя момент
Коментар
-
intriga написа:и аз паля само с червения ключ и така БРАВОТО си върви половин година вече. Понякога при второ завъртане на контакт, непосредствено след първото не изгасва лампата, но на третия опит няма проблем. По логика не би трябвало да прави проблем палене само с червен ключ, защото си представете, че се наложи да презаредите имото в изненадващ неподходящ момент - е това значи, че винаги трябва да носите червеният ключ при вас, заедно със сините. Оттук ми идва и въпросът - червеният ключ виси на вързката ключове. Там е и синият, с който в момента паля колата би трябвало имобилайзера да разчете и червеният ключ и кво става в тоя моментFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар