Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На таблото на Пунтото мига ключ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На таблото на Пунтото мига ключ

    Трябва да е проблем след като свети. Още дядо когато ме слагаше на колената си да карам жигулката ми е казал че щом нещо свети по таблото значи не е добре. И ето че освен лампата за намаляващо гориво много често виждам по време на движение един ключ да мига ниско в ляво на арматурното табло. Кажете какво иска да ми каже машината?

    #2
    Re: На таблото на Пунтото мига ключ

    gumzata написа:
    Трябва да е проблем след като свети. Още дядо когато ме слагаше на колената си да карам жигулката ми е казал че щом нещо свети по таблото значи не е добре. И ето че освен лампата за намаляващо гориво много често виждам по време на движение един ключ да мига ниско в ляво на арматурното табло. Кажете какво иска да ми каже машината?
    какъв е ключа - гаечен или като за врата?или е имобилайзера - не знам при Пунто как еили е време за смяна на масло може би - например при Шкода като дойде време за сервизен интервал и свети един ключ
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!

      Коментар


        #4
        gumzata написа:
        Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!
        Случва се понякога да светва, но след второ стартиране изгасва и не е проблем за работата на мотора!

        Коментар


          #5
          hit-ko написа:
          gumzata написа:
          Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!
          Случва се понякога да светва, но след второ стартиране изгасва и не е проблем за работата на мотора!
          И при мен се получава понякога ! Вярно, че при повторно стартиране изгасва :D ! hit-ko би ли дал обяснение /кратко/ на какво се дължи светването понякога на "CODE"? Ще допълня, че аз имам само оригиналния червен ключ. Дали не се дължи, че винаги паля с него? Някъде във форума бях чел, че се препоръчва да се ползват резервните сини ключове защото ... Ако е така може би в най-скоро време ще трябва да посетя колегата kluchar - 70 лв за резервен ключ!
          BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
          Среден разход на газ

          Коментар


            #6
            Значи като светне гася паля наново и вече няма да свети. Клкото до това за ключовете едва ли е от това аз имам и трите ключа един с малко по масивна /голяма/ дръжка и два сини по малки. Ползвам един от сините.

            Коментар


              #7
              Не е проблем-това просто е магията на нашите любимки
              Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
              Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
              Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

              Коментар


                #8
                masterkar написа:
                ... Ще допълня, че аз имам само оригиналния червен ключ. Дали не се дължи, че винаги паля с него? Някъде във форума бях чел, че се препоръчва да се ползват резервните сини ключове защото ... Ако е така може би в най-скоро време ще трябва да посетя колегата kluchar - 70 лв за резервен ключ!
                Не е чудно, че ти светва лампата - червеният ключ служи за
                ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                Коментар


                  #9
                  Pecho написа:
                  [quote:b6119813f4="masterkar"]... Ще допълня, че аз имам само оригиналния червен ключ. Дали не се дължи, че винаги паля с него? Някъде във форума бях чел, че се препоръчва да се ползват резервните сини ключове защото ... Ако е така може би в най-скоро време ще трябва да посетя колегата kluchar - 70 лв за резервен ключ!
                  Не е чудно, че ти светва лампата - червеният ключ служи за
                  BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                  Среден разход на газ

                  Коментар


                    #10
                    gumzata написа:
                    Ключа е като за врата и под него пише "CODE", което ме навежда на мисълта че май е нещо по блокировка на запалването. Маслото е минало едва 1200км не мисля че е масло. Балгодаря ти все пак. Поздрави!
                    не е масло щом е такъв ключаколегите ти отговориха вече
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      и аз паля само с червения ключ и така БРАВОТО си върви половин година вече. Понякога при второ завъртане на контакт, непосредствено след първото не изгасва лампата, но на третия опит няма проблем. По логика не би трябвало да прави проблем палене само с червен ключ, защото си представете, че се наложи да презаредите имото в изненадващ неподходящ момент - е това значи, че винаги трябва да носите червеният ключ при вас, заедно със сините. Оттук ми идва и въпросът - червеният ключ виси на вързката ключове. Там е и синият, с който в момента паля колата би трябвало имобилайзера да разчете и червеният ключ и кво става в тоя момент

                      Коментар


                        #12
                        Щом са го направили ключа червен то трябва да ви говори нещо! На колко коли сте виждали да е червен ключа??!!!
                        Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
                        Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          intriga написа:
                          и аз паля само с червения ключ и така БРАВОТО си върви половин година вече. Понякога при второ завъртане на контакт, непосредствено след първото не изгасва лампата, но на третия опит няма проблем. По логика не би трябвало да прави проблем палене само с червен ключ, защото си представете, че се наложи да презаредите имото в изненадващ неподходящ момент - е това значи, че винаги трябва да носите червеният ключ при вас, заедно със сините. Оттук ми идва и въпросът - червеният ключ виси на вързката ключове. Там е и синият, с който в момента паля колата би трябвало имобилайзера да разчете и червеният ключ и кво става в тоя момент
                          Честно казано не схванах логиката ти... Ако разсъждаваш, че не е проблем да се кара с червеният ключ, защо тогава по фиат сервизите, като им оставях колата с червен ключ всеки път ми казваха, че не е хубаво да се кара с такъв ключ? Явно са имали случаи на изтрещели FIAT code контролери и то познай, защо-от честата процедура на отключване и заключване и шофиране с откючен имобилайзер-т.е. в процес на обучение! Направи си задължително син ключ и карай САМО с него, червеният го пази за резерва. Изписана е една кофа по тази тема, както и доста хора изпищяха при загубата на единственият ключ.
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар

                          Working...
                          X