Здравейте! Пиша, защото вече съм отчаян. От година и половина имам Fiat Punto 2001 Sporting 16v 1.2 80hp и откакто съм го взел имам проблеми с волана. Четах из форума но не намерих някой, който да има същия проблем. Има други с проблеми по кормилната уредба но не са по същия начин като моя. Проблема е, че при рязко завъртане (без включен сити режим) или крайно ляво завъртане на волана той се втвърдява, светва лампата за него на таблото и колата става изключително трудна за каране. Ако я изгася и запаля наново, работи. Доста изчетах из интернет, карах я на разни майстори, които чесно казано нямаха идея какво правят. От наученото из нета виждам че чести проблеми са релетата. Смятате ли, че ако ги сменя проблема ми ще се оправи или по-скоро датчика е за смяна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с втърдяване на волана на Фиат Пунто мк2
Collapse
X
-
По-скоро си за читав майстор но и ако си погледнеш релета-та няма да збъркаш!Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
-
По-скоро датчика ти е проблемен. Все пак първо погледни и релетата, понеже е най-лесно.Ако са релетата, предполагам, че няма да се оправя след рестарт, те просто залепват и няма управия.Или търси само датчика за положение на волана, или целия механизъм. Гледай да е от кола след средата на 2003, понеже моторчето е без проблемните релета и е една идея по-надеждно.Монтира се и на пунтотата след 2003 с големите фарове.Целият усилвател върви около 150-300 лв., само датчика към 80-100. Виж за някой препоръчан майстор да ти го смени за 50-60-80 лв. и газ."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар