Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес около лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Предните колела загряват....
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Предните колела загряват....
 
 Едва ли, първото нещо което ще забележиш ако допуснем тезата за греста, то моментално ще се омазни около тях!Според мен си е триене на накладките в диска.... провери щателно пак!Sandeto написа:Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес окло лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Моите са горещи по същия начин... половин час и почти парят (т.е. можеш да си задържиш пръста върху някой болт не повече от 5-6 секунди). Чудих се доста, карах я на майстор, но според него всичко е точно и си карам така. Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно! Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
 Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не е нормално това положение! Джантите трябва да са абсолютно студени. При продължително спускане и интензивно ползване е нормално да се загреят, но не да са горещи.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
 VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
 VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
 VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
 Нека Силата на бъде с Нас...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: Предните колела загряват....
 
 Nino написа:Едва ли, първото нещо което ще забележиш ако допуснем тезата за греста, то моментално ще се омазни около тях!Според мен си е триене на накладките в диска.... провери щателно пак! Ами то т’ва е онази част от историята, която съм спестил, т.е. преди около година и половина установих, че голямата скоба на единия маншон не уплътняваше добре и беше пуснало доста грес... като я закарах на сервиз да ми сменят скобата ( Ами то т’ва е онази част от историята, която съм спестил, т.е. преди около година и половина установих, че голямата скоба на единия маншон не уплътняваше добре и беше пуснало доста грес... като я закарах на сервиз да ми сменят скобата ( не знаех как се сменя, пък то било фасулска работа, ама ей на... мъчих, гледах скобата от магазина, натягах и се чудех как става работата... пък то! Елементарно, ама кой да ти каже не знаех как се сменя, пък то било фасулска работа, ама ей на... мъчих, гледах скобата от магазина, натягах и се чудех как става работата... пък то! Елементарно, ама кой да ти каже ), та на сервиза онзи набързо свали старата, сложи новата без да добави грес и айде дай 5лв...  Но пък няма логика да е от грестта, защото на др. колело не е имало подобен случай, а си загрява по същия начин... Но определено според мен загряването е повече от нормалното... просто като пипнеш централния отвор на джантата където се подава болта на главината си пари яко... Шумове/стържене на съсипан лагер няма.
							
						Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp ), та на сервиза онзи набързо свали старата, сложи новата без да добави грес и айде дай 5лв...  Но пък няма логика да е от грестта, защото на др. колело не е имало подобен случай, а си загрява по същия начин... Но определено според мен загряването е повече от нормалното... просто като пипнеш централния отвор на джантата където се подава болта на главината си пари яко... Шумове/стържене на съсипан лагер няма.
							
						Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
 --- в сърцето завинаги... ---
 Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар