Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес около лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предните колела загряват....
Collapse
X
-
Re: Предните колела загряват....
Sandeto написа:Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес окло лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Моите са горещи по същия начин... половин час и почти парят (т.е. можеш да си задържиш пръста върху някой болт не повече от 5-6 секунди). Чудих се доста, карах я на майстор, но според него всичко е точно и си карам така.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Не е нормално това положение! Джантите трябва да са абсолютно студени. При продължително спускане и интензивно ползване е нормално да се загреят, но не да са горещи.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Re: Предните колела загряват....
Nino написа:Едва ли, първото нещо което ще забележиш ако допуснем тезата за греста, то моментално ще се омазни около тях!Според мен си е триене на накладките в диска.... провери щателно пак!Ами то т’ва е онази част от историята, която съм спестил, т.е. преди около година и половина установих, че голямата скоба на единия маншон не уплътняваше добре и беше пуснало доста грес... като я закарах на сервиз да ми сменят скобата (
не знаех как се сменя, пък то било фасулска работа, ама ей на... мъчих, гледах скобата от магазина, натягах и се чудех как става работата... пък то! Елементарно, ама кой да ти каже
), та на сервиза онзи набързо свали старата, сложи новата без да добави грес и айде дай 5лв... Но пък няма логика да е от грестта, защото на др. колело не е имало подобен случай, а си загрява по същия начин... Но определено според мен загряването е повече от нормалното... просто като пипнеш централния отвор на джантата където се подава болта на главината си пари яко... Шумове/стържене на съсипан лагер няма.
Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
--- в сърцето завинаги... ---
Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар