Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предните колела загряват....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предните колела загряват....

    Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес около лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?
    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
    --- в сърцето завинаги... ---
    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

    #2
    Re: Предните колела загряват....

    Sandeto написа:
    Ами т’ва е... на предните колела джантите като ги пипна след примерно 20-30 минути каране са доста топлички... бих казал горещи. Иначе колата си има инерция, като я вдигна на крик колелото се върти относително свободно... По спирачната система съвсем скоро са сменяни маркучите, гумичките на спирачните цилиндри, маншоните, спирачната течност... Та питането ми е следното... е ли възможно да няма достатъчно грес окло лагера на главината (под маншона) и от триенето да се загрява главината, т.е. загряването да идва не от триене на накладките в диска, а от главината?
    Едва ли, първото нещо което ще забележиш ако допуснем тезата за греста, то моментално ще се омазни около тях!Според мен си е триене на накладките в диска.... провери щателно пак!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Моите са горещи по същия начин... половин час и почти парят (т.е. можеш да си задържиш пръста върху някой болт не повече от 5-6 секунди). Чудих се доста, карах я на майстор, но според него всичко е точно и си карам така.
      Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
      Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

      Коментар


        #4
        Не е нормално това положение! Джантите трябва да са абсолютно студени. При продължително спускане и интензивно ползване е нормално да се загреят, но не да са горещи.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          и при мен са топлидаже като вали, понякога предните джанти са сухи
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #6
            И моите греят. След 15 минутно шофиране в София (тръгни-спри) и предните джанти вече са топли ...

            Коментар


              #7
              Мисля, че е нормално да са топи при каране в градски условия. Виж да са горещи вече не е добре.
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Re: Предните колела загряват....

                Nino написа:
                Едва ли, първото нещо което ще забележиш ако допуснем тезата за греста, то моментално ще се омазни около тях!Според мен си е триене на накладките в диска.... провери щателно пак!
                Ами то т’ва е онази част от историята, която съм спестил, т.е. преди около година и половина установих, че голямата скоба на единия маншон не уплътняваше добре и беше пуснало доста грес... като я закарах на сервиз да ми сменят скобата ( не знаех как се сменя, пък то било фасулска работа, ама ей на... мъчих, гледах скобата от магазина, натягах и се чудех как става работата... пък то! Елементарно, ама кой да ти каже ), та на сервиза онзи набързо свали старата, сложи новата без да добави грес и айде дай 5лв... Но пък няма логика да е от грестта, защото на др. колело не е имало подобен случай, а си загрява по същия начин... Но определено според мен загряването е повече от нормалното... просто като пипнеш централния отвор на джантата където се подава болта на главината си пари яко... Шумове/стържене на съсипан лагер няма.
                Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                --- в сърцето завинаги... ---
                Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                Коментар

                Working...
                X