Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Brava 1.6 забива нос
Collapse
X
-
Brava 1.6 забива нос
Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8Етикети: –
-
Re: Brava 1.6 забива нос
mita написа:Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
-
Re: Brava 1.6 забива нос
mita написа:Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?
Коментар
-
ако на студена кола и падат оборотите и/или като цяло са нестабилни, причината е много вероятно да е в температурните датчици (на охлаждащата течност и/или въздуха).п.п. когато загрее, тези признаци изчезват ли?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:ако на студена кола и падат оборотите и/или като цяло са нестабилни, причината е много вероятно да е в температурните датчици (на охлаждащата течност и/или въздуха).п.п. когато загрее, тези признаци изчезват ли?
Коментар
-
стойностите на датчика 5 се следните:при 0 гр. - 10000 ома;при 20 гр. - 4000;при 40 гр. - 2000;това е по аутодата."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
val_mcrae: Свещите и кабелите ми бяха казали че са наред.cahrlie: По принцип няма постоянни проблеми, само при студен двигател. Интересното е че онази вечер когато заби нос на 5-та по нанадолнище я бях карал около 8-10 км преди това. Стрелката показваше че двигателя е загрял, но не напълно - т.е. до работна температура оставаше още малко (нямам градуси на скалата)intriga: Иначе в колата има злоба, няма проблеми, и разхода ми е наред (като изключим че когато ми се скапа термостата изгори 20лв бензин за 80 км) въпросът е че прави (рядко, но го прави) този проблем със забиването на носа.По принцип проблема става след като запаля ако не съм поизчакал да загрее на около 50-100 метра след като тръгна, но после веднага се оправя. Само онази вечер ми го направи след като бях карал по-дълго.Към момента запушени дюзи или термо датчик ми звучи най-логично. Преди една седмица сменях термостат, сега ако трябва и термо датчик ... Дано поне цената да не е дърво като термостата... А някой да знае къде отпушват дюзи в Пловдив и за к’ви кинти?Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
mita написа:Към момента запушени дюзи или термо датчик ми звучи най-логично. Преди една седмица сменях термостат, сега ако трябва и термо датчик ... Дано поне цената да не е дърво като термостата... А някой да знае къде отпушват дюзи в Пловдив и за к’ви кинти?
Коментар
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 70-80 лв... Като позапълня дупките в бюджета сигурно ще трябва да ида...Fiat Brava 1.6
Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8
Коментар
-
idm написа:всичко сам си прави майсторчето монтаж,демонтаж,почистване и според мен доста важно замерване дебита на всеки инжектор поотделно! доста хора пропускат и пренебрегват това.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар