Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Brava 1.6 забива нос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Brava 1.6 забива нос

    Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?
    Fiat Brava 1.6
    Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
    Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

    #2
    Re: Brava 1.6 забива нос

    mita написа:
    Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?
    Кабели? Свещи? Защо не започнеш от там?
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    Коментар


      #3
      Re: Brava 1.6 забива нос

      mita написа:
      Здравейте колеги,Имам следния проблем: при първо запалване често падат оборотите и колата загасва. При потегляне забива нос на 1-ва, а снощи при слизане по надолнище на 5-та пак заби нос. Имате ли някакви идеи?
      Погледни две теми по-нагоре http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=11097
      BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
      Среден разход на газ

      Коментар


        #4
        ако на студена кола и падат оборотите и/или като цяло са нестабилни, причината е много вероятно да е в температурните датчици (на охлаждащата течност и/или въздуха).п.п. когато загрее, тези признаци изчезват ли?
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #5
          charlie написа:
          ако на студена кола и падат оборотите и/или като цяло са нестабилни, причината е много вероятно да е в температурните датчици (на охлаждащата течност и/или въздуха).п.п. когато загрее, тези признаци изчезват ли?
          е мойта е така, но още не съм решил проблема. Като загрее проблемът изчезва и държи равномерни обороти 900, но пак имам усещането че колата не е пъргава, защото в ниските обороти е мудна. Големият разход възможно ли е да е от тези датчици и кой да сменя първо - този на термостата или другия под бубината

          Коментар


            #6
            intriga написа:
            е мойта е така, но още не съм решил проблема, кой датчик точно да сменя първо
            Колега, малко по-горе съм пуснал линк точно за твоя проблем /чудесно описан от теб/ за да ориентирам mita
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #7
              така е, но charlie дава конкретно мнение, което най-много се доближава до проблема ми. НЕ СЪМ пренебрегнал никое мнение от другите колеги.

              Коментар


                #8
                това са двата датчика 5 и 15. 5 е датчика на охлаждащата течност и се намира на термостата. датчика за въздушната температура е на 15 и е на всмукателния колектор, но по- вероятно е да е от този на охлаждащата течност, така че почни от него.
                Прикачени файлове
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  стойностите на датчика 5 се следните:при 0 гр. - 10000 ома;при 20 гр. - 4000;при 40 гр. - 2000;това е по аутодата.
                  "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                  (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                  Коментар


                    #10
                    имах подобен проблем със същия двигател и при мен се оказа позапушени инжектори( карам на газ )може да пробвате с някоя добавчица за почистване ако не помогне поне няма да ви навреди( наи много да сменяте горивен филтър после)

                    Коментар


                      #11
                      val_mcrae: Свещите и кабелите ми бяха казали че са наред.cahrlie: По принцип няма постоянни проблеми, само при студен двигател. Интересното е че онази вечер когато заби нос на 5-та по нанадолнище я бях карал около 8-10 км преди това. Стрелката показваше че двигателя е загрял, но не напълно - т.е. до работна температура оставаше още малко (нямам градуси на скалата)intriga: Иначе в колата има злоба, няма проблеми, и разхода ми е наред (като изключим че когато ми се скапа термостата изгори 20лв бензин за 80 км) въпросът е че прави (рядко, но го прави) този проблем със забиването на носа.По принцип проблема става след като запаля ако не съм поизчакал да загрее на около 50-100 метра след като тръгна, но после веднага се оправя. Само онази вечер ми го направи след като бях карал по-дълго.Към момента запушени дюзи или термо датчик ми звучи най-логично. Преди една седмица сменях термостат, сега ако трябва и термо датчик ... Дано поне цената да не е дърво като термостата... А някой да знае къде отпушват дюзи в Пловдив и за к’ви кинти?
                      Fiat Brava 1.6
                      Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
                      Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

                      Коментар


                        #12
                        mita написа:
                        Към момента запушени дюзи или термо датчик ми звучи най-логично. Преди една седмица сменях термостат, сега ако трябва и термо датчик ... Дано поне цената да не е дърво като термостата... А някой да знае къде отпушват дюзи в Пловдив и за к’ви кинти?
                        За Пловдив не знам, но цената в София е около 70-80 лева: Демонтаж на 4 дюзи, промивка на ултразукова вана, монтаж на 4 дюзи сервиз "Дунев" до хотел ЦСКА - /надявам се не звучи като реклама /.П.С. Информацията ми е отпреди около 1 месец! За съжаление все още не съм извършил тази "операция" и аз
                        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                        Среден разход на газ

                        Коментар


                          #13
                          Yellow_Flash_Colorz_PDT_40 70-80 лв... Като позапълня дупките в бюджета сигурно ще трябва да ида...
                          Fiat Brava 1.6
                          Дядо Коледа - директно от Лапландия http://vbox7.com/play:93526954
                          Дядо Коледа - мерки за безопасност http://vbox7.com/play:488dccf8

                          Коментар


                            #14
                            на мен в Русе ми излезе почистването на инжекторите 40лв!!!!всичко сам си прави майсторчето монтаж,демонтаж,почистване и според мен доста важно замерване дебита на всеки инжектор поотделно! доста хора пропускат и пренебрегват това.

                            Коментар


                              #15
                              idm написа:
                              всичко сам си прави майсторчето монтаж,демонтаж,почистване и според мен доста важно замерване дебита на всеки инжектор поотделно! доста хора пропускат и пренебрегват това.
                              idm, явно имаш доста повече опит от нас с АГУ :D !!! В какво точно се състои това замерване дебита на всеки инжектор? Не питам къде го правят, защото виждам, че си от Русе. Но ако някой друг колега знае къде го правят и това замерване в София, моля да даде адрес /име, линк/ на сервиз !!!
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X