Колеги преди доста време някъде бях гледал снимки на едно приспособление от тръба,направено от колега тук,с което се сваля вътр. кормилен накрайник на място.Целта ми е да си сменя ПАК втулката отдясно,че се разби,но в тия студове не ми се занимава да свалям отново цялата рейка.Гаража,с който разполагам е тесен и няма да мога да я извадя настрани както предния път,а магаре не ми се разкача,така че остава варианта на място.Ще помоля ако колегата прочете темата да покаже пак тези снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Сваляне на вътрешен корм. накрайник на място
Collapse
X
-
Приспособлението е патент на Joro_D, но той отдавна е в Канада а снимките бяха в Италауто. В общи линии представлява тръба с направен процеп на нея и две заварени гайки с болт за стягане, в другия край има въртокКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Да разгледах специалните инструменти и цените варират от 60 до 200лв.Предпочитам да си направя от тръба сякаш,защото тези по 60лв. не ми се струват много добре измислени,а комплекта от 200лв. не смятам,че ми е нужен,за нещо което правя толкова рядко.Ще измеря диаметъра на ябълката на накрайника,ще потърся тръба с подходящ диаметър и ще го направя по спомен.Ако има заинтересовани ще споделя после със снимки и размери какво съм направил.Аз си мисля,че на доста италианки вътрешните накрайници са с еднакъв диаметър и инструмента ще е подходящ и за други италианкиEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Ами предния път сложих Бирт.Беше нещо като полиуретан на пипане-нито гумено нито пластмасово и си мислех,че ще кара доста.Сега взех Пирели да видим колко ще изкара-тя си е пластмасова.Почвам да си мисля,че може би самата рейка е поизносена,има луфт макар и минимален и има удари,които след време чупят втулката...EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар