добре де колега ти провери ли дали наистина температурата на двигатела е толкова висока ?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температура на пунто мк2 2000г.
Collapse
X
-
ами виж ! не е задължително проблема да е в системата при мен показваше 110 градуса и перките полудяваха а реално темп. на мотора беше 50 ! оправи се по този начин https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHoFiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)
Коментар
-
Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.
Коментар
-
M5kov написа:Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)
Коментар
-
Н-ВЪЛКЪТ написа:M5kov написа:Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес е карах на сервиз, майстора засега реши пак да обезвъздуши, да покарам и ако пак започне да прави проблем да я тества за изгорели газове доколкото разбрах и евентуално да отваря главата. обясни ми, че ако се стигне до там трябва да се пристърже главата, смяна на гарнитура и гумички на клапаните, щом ще се отваря било хубаво да се сменят. направи ми впечатление, че предния път е обезвъздушаваха докато работи колата, а сега не, не знам дали има значение. засега се държи добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар