Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

температура на пунто мк2 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    добре де колега ти провери ли дали наистина температурата на двигатела е толкова висока ?!
    Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

    Коментар


      #17
      За коя гарнитура става въпрос,на главата ли?

      Коментар


        #18
        choch1 написа:
        добре де колега ти провери ли дали наистина температурата на двигатела е толкова висока ?!
        Не

        Коментар


          #19
          ами виж ! не е задължително проблема да е в системата при мен показваше 110 градуса и перките полудяваха а реално темп. на мотора беше 50 ! оправи се по този начин https://www.youtube.com/watch?v=J_oA3mcWqHo
          Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

          Коментар


            #20
            Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #21
              M5kov написа:
              Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.
              Колега,за гарнитурата на главата ли става въпрос?

              Коментар


                #22
                M5kov написа:
                Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.
                не казвам че е в комп. колега ! а да го търси по датчици и управления АКО мотора и маркучите не са толкова топли това поне лесно може да се провери когато показва висока темп. на таблото !
                Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

                Коментар


                  #23
                  Н-ВЪЛКЪТ написа:
                  M5kov написа:
                  Проблема не вярвам да е в компютъра. Колегата спомена, че няма парно, което липсва при наличие на въздух в радиатора.При положение, че е обезвъздушил+обезвъздушаване в сервиз, тоя въздух явно го набива двигателя през дупка в гарнитурата.Както казах, закарай я в читав сервиз и виж какво ще ти кажат.
                  Колега,за гарнитурата на главата ли става въпрос?
                  Да
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Мислех за по-малкия дявол ,но..........гарнитура

                    Коментар


                      #25
                      batio написа:
                      Мислех за по-малкия дявол ,но..........гарнитура
                      при 200 км извънградско все си мисля че поне щеше да изври водата или маслото да стане на боза но пък може и да греша
                      Fiat Stilo 1.6 16V 2002 (LPG Romano)

                      Коментар


                        #26
                        Днес е карах на сервиз, майстора засега реши пак да обезвъздуши, да покарам и ако пак започне да прави проблем да я тества за изгорели газове доколкото разбрах и евентуално да отваря главата. обясни ми, че ако се стигне до там трябва да се пристърже главата, смяна на гарнитура и гумички на клапаните, щом ще се отваря било хубаво да се сменят. направи ми впечатление, че предния път е обезвъздушаваха докато работи колата, а сега не, не знам дали има значение. засега се държи добре.

                        Коментар


                          #27
                          аз съм ти писал-духнал си гарнитура,изводите са за теб

                          Коментар


                            #28
                            Абе гарнитура не духва толва лесно. По скоро не е била обезвъздушена както трябва.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #29
                              пич,знаеш ли колко такива мотора съм направил,именно с духнали гарнитури.тези мотори са си с обикновени гарнитури и с течение на годинките си прегарят,а пък не дай боже да я прегрееш,дотам си

                              Коментар


                                #30
                                Е хубаво де никой ли още не е свалил свещите на тая кола да ги погледне, ако е духнала гарнитурата някъде от към цилиндър.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X