Здравейте,от известно време колата прави проблем с температурата.Качва до горе,спирам паля форсирам и задържам на 2-3000 оборота и температурата пада до нормалната за автомобила.Парното също не духа топло,едва когато е на високи обороти заработва добре.Карах я в сервиз и ми смениха термостата но пак е същото.Карам предимно в града,скоро тръгнах за Сф,минах около 200км и реших да спра за почивка.след 5мин паля и тръгвам и температурата скача пак до горе.след 2-3 паленея и изчакване още 5-10мин се нормализира.Възможно ли е да е водна помпа въпреки,че е сменяна и е на не повече от 10 000км. Перката се включва нормално,когато качи температурата се включва и на 2скорост.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
температура на пунто мк2 2000г.
Collapse
X
-
Моето пунто проявяваше същия проблем. Ниско ниво на антифриза. Когато форсираш завърта водата и охлажда двигателя до оптималната температура. Парното в купето се задръства с времето (моята е 2002 и вече е задръстено). Най вероятно губиш антифриз от някой О пръстен на металната тръба пред двигателя (поне на 1.2 8v от там ми губеше).FIAT Nuova Punto 1.2 8V
FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
...and justice for all
Коментар
-
ivel написа:тук обаче става дума за духнала гарнитура.като форсираш на място не загрява ,защото помпата на по-високи обороти компенсира надува от цилиндъра и успява да завърти добре антифриза,тогава ти идва и парното и ти се включват перкитеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И да се съглася че парното е задръстено защо ще качва температурата колата.антифриз не губи тъй като няма течове и нивото си стои както трябва.Перката се включва когато се качи темрературата,не е необходимо да е форсирам за да заработи.Снощи примерно тръгвам,след 1км температурата вече е 30-40 градуса,на 3тия км вече показва че е почти на 90.трябваше да спра за малко, около 5мин но колата работеше на място,тръгвам и температурата рязко започва да се качва,в рамките на минута вече е най-горе температурата,перката бучи на 2степен.
Коментар
-
И аз мисля, че е гарнитурата. Явно "дупката" е малка и колата смогва да се охлади на място.Карай я в сервиз и не си играй повече, че ще я прегрееш."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар