Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.6 виещ шум на свободна откъм външни ремъци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.6 виещ шум на свободна откъм външни ремъци

    Здравейте, ето че минаха 5 години със Стилото ми и смених агренажен комплект в Италбулком-Плевен, но след смяната остава един леко виещ шум на свободна от лятото го бях забелязал само на студен мотор, сега във влажно време го има и на топъл, след смяната на агренажа майстора ми каза че шума е от ролката на алтернатора или от водна помпа.Въпросът ми е дали на водната помпа има отделна ролка която може да вие или ролката си върви с цялата водна помпа, и също възможно ли е да е от ролката на алтернатора - нея съм я сменял преди 5 години заедно с ремък-алтернатор и ремък-климатик. А водната помпа не съм я сменял никога. Но все пак няма теч от нея, нещо може ли да кажете по въпроса за това виене?

    #2
    По принцип на свален ремък като завъртиш дадена шайба се усеща дали е заминала ролката или е ОК, самия звук, който издава при въртене е различен от изправна такава. Просто свали пистовия ремък и провери на ръка как са всички ролки. Водната помпа при теб ангренажния ремък ли я върти? или беше пистовия, че ако е първия упражнението е по сложно.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      Водната помпа е на едно с пистовия ремък на алтернатора. Нямам познания и инструменти за да сваля ремъка на алтернатора, затова мисля този месец да ида на сервиз но да съм подготвен да не ме хвърлят по върбите като възможна причина питам.

      Коментар


        #4
        Колега бъркаш се. Водната помпа ти е с ангренажа. На пистовия ремък са ти климатик и алтернатор.
        Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
        ex-Fiat Stilo 1.9JTD
        ex-Fiat Bravo 1.9JTD

        Коментар


          #5
          водната помпа не е на ангренажа на тези мотори,а е външна

          Коментар


            #6
            И аз мислех че е при агренажа но майсторите ме изненадаха като казаха че е навън! Някъде четох че била вечна помпата на 1.6 не знам в какъв смисъл!!

            Коментар


              #7
              Ми значи при теб е малкия дявол Вдигаш на крик, сваляш гумата, след това подкалника, механизма, който опъва ремъка трябва да го опънеш в обратна посока за да охлаби и сваляш ремъка, след това почваш на ръка да ги въртиш всички ролки както ти написах по горе, след това проблемната се сменява.Ако искаш може да си направиш експеримента, ако нямаш вяра на майсторите, провери коя ти е проблемната ролка и пак сложи ремъка, след това бягай при майстора и виж и той какво ще ти каже
              punto HGT

              Коментар


                #8
                milenskia написа:
                И аз мислех че е при агренажа но майсторите ме изненадаха като казаха че е навън! Някъде четох че била вечна помпата на 1.6 не знам в какъв смисъл!!
                Да бе вечна чак не е. Но иначе е на външен ремък, при 1,6 са 3 ремъците.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Днеска забелязах че на студен двигател не се чува, като позагря на свободна почна леко да стържи-вие, и го чувам само като е на свободна, като подам малко газ сякаш няма шум, а при потегляне и каране не го чувам, може би заради шума от двигателя или пък спира при качване на обороти!!

                  Коментар


                    #10
                    milenskia написа:
                    Днеска забелязах че на студен двигател не се чува, като позагря на свободна почна леко да стържи-вие, и го чувам само като е на свободна, като подам малко газ сякаш няма шум, а при потегляне и каране не го чувам, може би заради шума от двигателя или пък спира при качване на обороти!!
                    Колега, карай и да не ти пука, което е тръгнало да се чупи ще се счупи и поне няма да се чудиш
                    brava 16elx

                    Коментар


                      #11
                      marin stoinov написа:
                      milenskia написа:
                      Днеска забелязах че на студен двигател не се чува, като позагря на свободна почна леко да стържи-вие, и го чувам само като е на свободна, като подам малко газ сякаш няма шум, а при потегляне и каране не го чувам, може би заради шума от двигателя или пък спира при качване на обороти!!
                      Колега, карай и да не ти пука, което е тръгнало да се чупи ще се счупи и поне няма да се чудиш
                      Ами и това е вариант, все пак е добре че знам че е извън агренажния отсек. Най-много да остана без зареждане на алтернатор или пък срината или протекла водна помпа което вече може да ми прегрей колата ако не разбера, но все пак към края на месеца ще я закарам на сервиз и смятам че до 100лв ще се реши проблема, а ако е ролка още по малко като пари!!

                      Коментар


                        #12
                        то и извън ангренажа да е ,като се счупи си до там

                        Коментар


                          #13
                          Оправих проблема в друг сервиз, неправилно натегнат ангренаж се оказа, не е било по другите ремъци!!

                          Коментар

                          Working...
                          X