Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за избор на Фиат Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за избор на Фиат Пунто

    Здравейте,колеги.Търся малка количка и съм се спрял на Фиат Пунто (93-99) . Нямал съм никакъв досег с такава кола и не знам какви са им слабите страни,ще съм ви благодарен ако ме насочите.Изискванията ми са да е с бензинов двигател за да може да го газифицирам.Двигателите между които се колебая са 1.1 и 1.2.Някои от въпросите които ме интересуват:-какъв разход ви дава;-как и се отразяват кратерите по пътищата(здраво ли е окачването);-какви са слабите им места,които трябва да гледам при покупка;-скъпа ли е поддръжката;-кой двигател е по-добър (бензинов) и по-надежден,похапват ли масло.

    #2
    кола

    Ако ти трябва нормална кола 1.2 75ако търсиш бегачка 1.4 GT Turbo (136 Hp)Е гледаш да не е омазан двигателя да пали сутрин добре и веднага, да не пуши Щото ако попаднеш на не гледана кола е все тая каква ще е Подръжката е евтина щото и частите са евтини .До колко пари ти се дават
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Здравей, колега и добре дошъл! По въпросът за разхода - не са от най-икономичните двигатели. Това важи при нормално изправна кола и задръствания като софийските примерно. Във Велико Търново не би трябвало да дава много голям разход. От 1.1 и 1.2 колите с двигател 176А7000 (1.2 59кс) сигурно са най-добрия вариант като разход. Успоредно с това са моно инжекция и са евтини за газифициране. На жената колата е 1.2 Punto 60 (176B4000) и градско в София на късо разстояние дава около 11-12/100 бензин. Пали се и се кара 4 километра до трета скорост и мисля, че без да е загряла, този разход е нормален.Смяната на ремъците, ролките, филтрите и маслото е около 130-150 лв. Ако колата е с климатик и хидравлика, има 4 ремъка плюс филтър за купе. Не е сложна смяната им. За година по родните пътища, нищо не се е "обадило" още по окачването. Части по моргите и от форума - в излишък и на супер цени. За слаби места съм чувал за рейката и съединителя, но все още не сме имали проблеми с колата. Е, известни са и течове от капакът на клапаните и от семерингата на коляновия вал, но това би трябвало да се види при оглед(ако не е прекалено измит), но и това се оправя...Като цяло много добра количка за парите си...Препоръчвам модел ’97-’99 с хидравлика и климатик и да не е на много километри по възможност!
      Нов внос - нови знания и умения!
      Fiat Punto 60 (на жената с любов)
      Volvo S40

      Коментар


        #4
        Благодаря ви за бързите отговори,колеги. Ходих да гледам едно пунто 1.1 55 к.с. Хареса ми,но возията е много твърда,това нормално ли е. Амортисьорите са добри,струва ми се,че пружините са много твърди,направо не мога да ги натисна.

        Коментар


          #5
          Нормално е. Вози си като каручка.За такава малка кола, твърдата возия май по-скоро е предимство, че иначе много ще те лашкат тировете
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Ми, аз като сядам в колата на жената и тя се накланя...леко. Значи не са мн твърди пружините. Твърди се, че на мк2 е по-твърда возията.
            Нов внос - нови знания и умения!
            Fiat Punto 60 (на жената с любов)
            Volvo S40

            Коментар


              #7
              ivanpal написа:
              Ми, аз като сядам в колата на жената и тя се накланя...леко. Значи не са мн твърди пружините. Твърди се, че на мк2 е по-твърда возията.
              Потвърждавам - на mk2 е по-твърда
              Fiat Punto 1.9 JTD 2000 - ex
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115 - now

              Коментар


                #8
                То пък едни пружини... Скоби не ти трябват :D
                "Без сърца, сме просто машини"
                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                Коментар


                  #9
                  Ами тази,която тествах,беше много твърда,може и пружините и да не са оригинални. Като мина с 50-60 през някоя неравност,направо си удрям главата в тавана. Ще видя да пробвам някоя друга. Голф ГТИ (давам го за пример,защото в друг автомобил с по твърдо окачване не съм се качвал) вози като С-класа,сравнение с тази ,която тествах.

                  Коментар

                  Working...
                  X