Колеги, карам 1.2 - 75к.с 95год. решил съм да го сменям,спрял съм се на 1.2 16v 6 ск или 1.8hgt не не знам кво да взема.Дайте някви съвети ,плюсове - минуси.Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво да си купя???? 1.2 16v 6 ск или 1.8hgt ?
Collapse
X
-
Предполагам става въпрос за Punto MK2. Като собственик и на двата вида, зависи за какво ти е автомобила.Аз лично не бих се върнал на малкия двигател, но ако целта ти е по-икономична кола, с по-нисък данък, застраховка(?) - спортинга.Ако тези неща не са проблем за теб, със сигурнсот HGT-а.В подписа ми можеш да видиш колко ми харчеше спортинг-а и колко ми харчи хгт-а в момента
-
HChavdarov написа:Да за Punto MK2 става въпрос. Този разход предполагам че е градско? Два литра не са нещо фрапиращо имайки предвид, че вървенето на едното няма нищо общо с другото . Разликата в застраховката също не е голяма, не знам само каква е разликата в данъка, на моето сега ми е 20 лв. което е нищо
Коментар
-
HChavdarov написа:Няма ли значение и годината? дали е над или под 14 год?Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
sa6obravoto написа:HChavdarov написа:Няма ли значение и годината? дали е над или под 14 год?
Коментар
-
1.2 Спортниг не съм карал,но имах Делта 1.8 V.V.T. 132 p.s. Изминах с нея 100к км. и се наложи да я продам. Значи за двигателя мога да кажа,че е доста добър. На газ я карах и извънградско с 2-ма човека,багаж и климатик даваше разход 9.2. Това при скорост 100-120 км. В града реших да я карам леко,на 3000 оборота и сменям предавка и без климатик ми даде и то не един път 10.5 газ. Иначе при нормално каране градско ми даваше 11.5 газ,което за тия коне и това купе мисля,че е нормално. Не ми гореше масло,карах я със Селения 20к и сменях маслото на 15000 км. От смяна до смяна да изгаряше 300-400 грама макс. И то имах и лек теч от гарнитурите горе на клапаните,който и така не искаше да се отстрани Но двигателя и колата винаги се потдържаше, като по книжка. Големия разход са ролките и ремъците. Аз слагах само ролки СКФ и ремъци Гейтс. Всички ролки,ремъци,свещи,масла,филтри,водна помпа.....абе всичко с труд ми излизаше към 800-900 лв. Но в сервиз,който дава 50к км. гаранция на частите и труда. Вярно,че малко скъпо излиза,но си заслужава. Сменях и вариатор,който струваше 380 лв. но се сменя един път. После 100к км. нямах проблеми в това отношение. Не знам друго,какво те интересува.Ако се сетиш нещо пиши Успех в избора и лек ден п.п. а относно данъците. колите в Бг се делят на 3 групи според възрастта им. от 1-4 г. ,от 5-14г. и над 15г. в зависимост от групите са и коефицентите. на първа група е 2.5,на 2втора е 1.5,а на трета е 1и какво се получава. за Варна данъка на автомобил е 1 лв. за к.с. моята е 132 к.с. и като я купих беше на 10г. и плащаш данък 132x1.5=198 лв.,А като мина 14г. плащаш по 132надявам се горе-долу стана ясноа и до 100 к.с. отстъпката,ако имаш катализатор и 50% , от 101 кс. нагоре няма
Коментар
-
Благодаря Ви за мненията, а ето и тези машини на които съм се спрял Това е едното http://www.cars.bg/c820499 а това е другото http://www.cars.bg/c911751
Коментар
-
За данъка зависи в коя община ще е регистрирана колата, че на всякъде цените варират с доста. Аз съм с регистрация СО и данъка преди да направи 14 години беше около 170лв, тази година платих 110лв Не се лъжи много по 6-те скорости, защото са толко къси, че като излезеш на магистралата и ти се иска да имаш 7-ма, да не кажа и 8-ма скорост.Ако имаш възможността ги покарай и двата модела, но седнеш ли в HGT-то и ти се появи усмивката на лицето, другата няма да искаш да я караш При спортинга май изпускателния колектор вървеше заедно с катализатора, май имаше и две ламбда сонди, дано не дойде време за смяна на катализатор, че май цената беше космическа, ако се купува нов.п.п. chokicha, спортинга е 80к.с.punto HGT
Коментар
-
Аз катализатора го дадох за 50 лв. С 2 сонди е.1.2:+ Ангренажа + 1 ролка - 100 лв.+ Данъка е 20 лв.+ Всичко е достъпно и лесно за смяна+ Вървежа е повече от добър+ Жълтото пунто изглежда по-добре, особено, ако го вземеш с джантитеМежду конкретните оферти бих избрал HGT-то.Регистрирана е и има газов инжекцион - 260 еко такса и ~1000 лв. за инжекциона.Като ти свали на място едни 100-200 лв. за номерата и си 6 от всякъде."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар