Привет,Бих изкъл да разпитам дали някой от вас има опит с подмяната на 5-та скорост на Фиат Дукато макси 2.5 тди (1996) с нови зъбчатки с по висок коефицент? Или с други думи да можеш да караш на 5-та с по ниска скорост без да се товари толкова двигателя. Знам че правят доста често тази модификация на кемпери, но не съм сигурен какви съотношение трябва да имат зъбчатките за да се постигне този ефект.Мерси предварително !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
5-та скорост Фиат Дукато макси 2.5 тди
Collapse
X
-
Един колега от кемпер клуба имаше такъв проблем, та тогава изрових малко информация по въпроса. Копирам директно от кемпер форумаls1 написа:Тук в коментарите отдолуhttp://motorhomevagabond.com/fulltim...ox-problems/е писано доста за проблема, явно е често срещан.Доколкото четох там и по други места причината е в голямата пауза между 4-та и 5-та скорост, 5-тата била едва ли не като 6-та. Съответно е много чувствителна на натоварвания когато е нужна 4-та, пък ние сме свикнали да гоним 5-та и като има баирче да издърпа на 5-та вместо да свалим предавка. Даже препоръчват да се сложи ’по-ниска’ 5-та, имало такава част, максималната скорост пада, но пък 5-та се приближава до 4-тата и натоварването и спада. Също съветват да се купи част от Пежо, а не от Фиат, цената била по-ниска. Пише и кода на частта в коментарите.Тук описват смянатаhttps://docs.google.com/document/edi...0Zxvlizd6rq8bg
Реклама
Collapse
Коментар