Колеги имам едно питане, за зацепване на ангренажен ремък и по-конкретно за Мареа-та 1.8 16v 113к.с.Имам съмнение, че при последния ремонт, ремъка не е зацепен правилно. Майстора ме уверява, че го е направил така, както е било преди. Но аз си знам, колата и усещам разлика, а той ми казва, че върви добре. Както и да е.Това което се случва с колата, го бях писал и в друга тема, но тогава явно е пипнал нещо, което да замаже временно проблем.Симптомите пак си останаха: на бензин, понякога задържа оборотите на 1000 или малко отгоре. не се форсира нормално, на място, като дам рязко газ прекъсва, а в движение около 3000обр. никаква я няма, трябва да върна педала и лекичко да го галя,след като мине тази дупка, пак не върви гладко, сякаш се спъва. А на метан, вече няколко пъти гърми в ниските около 1000-1500обр. и най-често придърпва на 1ва или 2-ра, като дам рязко газ, като цяло усещам липса на динамика, не е като преди. Всичко това ме кара да си мисля, че ремъка не е зацепен добре или по невнимание е изпуснат един два зъба. Колата пали, но мощността не е същата и разхода се е покачил. Вярно че е студено вече, но преди да тръгна сутрин, работи на бензин 5минути.Поразгледах в интернет и видях тези неща: http://zimber-tools.com/k-t-peti-za-...ber-tools.htmlТова би ли ми свършило работа, да зацепя ангренажа както трябва, разбира се с помощ от приятел.Ако смятате, че проблема е някъде другаде, приемам съвети и мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съмнения за незацепен ангр. ремък 1.8 16v 113к.с.
Collapse
X
-
Последният път, колата не може да се свърже, с лаптопа на майстора. Поръчал съм си кабели, но ще дойдат другия месец. Освен, да отида, някъде другаде на диагностика, за да видим, дали ще се свърже там. Ако има начин визуално, да се разбере работи ли, ще я сваля да я погледна.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Последният път, колата не може да се свърже, с лаптопа на майстора. Поръчал съм си кабели, но ще дойдат другия месец. Освен, да отида, някъде другаде на диагностика, за да видим, дали ще се свърже там. Ако има начин визуално, да се разбере работи ли, ще я сваля да я погледна.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не мирише силно, но докарва на не добре изгорял бензин. Преди, след основния ремонт, нямаше никаква миризма на бензин, тогава докарваше на една специфична миризма на кола с катализатор.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Не мирише силно, но докарва на не добре изгорял бензин. Преди, след основния ремонт, нямаше никаква миризма на бензин, тогава докарваше на една специфична миризма на кола с катализатор.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
При смяната на ангренажа май ти е изключвал АКУ и си е забравила даптацията.А сега защо не може да си я докара не е ясно.Или има проблем с : дюзи, ламбда, ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар