Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вози като каруца. Какво мога да направя за по добър комфорт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Alexius написа:
    nParMaTuK когато купих джантите бяха с гуми 195/60/16, обаче опираха отпред при завой и ги смених. Сега съм със 195/50/15. Чудя се как не опират твоите ? ! ?
    Ми то зависи от ЕТ-то на джантата демек колко е изнесена навън. Та тия мойте джанти са по-изнесени и отзад като клекне колата джантата се разминава на 1-2мм от ръба на калника но досега не се е случвало да ми опират :D

    Коментар


      #32
      Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.
      Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
      Renault Safrane 2.0 16V

      Коментар


        #33
        Tod_AD написа:
        Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.
        Еее начи са ми точни цифрите на дебелината .Колега "навири" ли ти се предницата с новите газови амортисьори? Старите ти маслени ли бяха или?? Защото на мен ми се навири предницата като смених маслените с газови ,което много ме дразни иначе аз съм с по-тънките пружини и за това те питам има ли разлика защото се чудя дали да не сложа по-дебели пружини и да ми падне предницата. Дай някоя снимка на колата с новите амортисьори ако не ти е проблем.

        Коментар


          #34
          nParMaTuK написа:
          Tod_AD написа:
          Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.
          Еее начи са ми точни цифрите на дебелината .Колега "навири" ли ти се предницата с новите газови амортисьори? Старите ти маслени ли бяха или?? Защото на мен ми се навири предницата като смених маслените с газови ,което много ме дразни иначе аз съм с по-тънките пружини и за това те питам има ли разлика защото се чудя дали да не сложа по-дебели пружини и да ми падне предницата. Дай някоя снимка на колата с новите амортисьори ако не ти е проблем.
          Не стойката на колата си остана абсолютно същата. А и това според мен не зависи от амортисьорите. Те са само едни "успокоители" на колебанията. Ти само амортисьори ли смени, ако от това ти се е навирила предницата е възможно нещо да са объркали при монтажа.
          Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
          Renault Safrane 2.0 16V

          Коментар


            #35
            Аз от Мареа нямам впечатления, но от "майка й", старата Темпричка имам.На двигателите над 1.8 вкл. се препоръчват само газови амортисьори. Аз като сменях моите, никъде не намерих по каталозите за моя модел "маслени". Сложих COFAP (от hit-ko), доволен съм. Колата стана много стабилна (предните бяха изпуснали и се люлееше като лодка), комфорта се запази. Сравнявам с долуподписания ОПЕЛ, (който всъщност е на брат ми, но сега ми го е оставил да го припалвам и разтъпквам от време на време), който вози точно като каруцата на дядо ми. . Аз съм твърдо против мекото окачване. Аудито, което карам е с много мека предница. Супер вози, по-меко от Мерцедеса на шефа, но при сериозни дупки прави поразии. Оня ден заби предницата в земята при един легнал полицай. Преди това при преминаване на по-нисък път (с около 20 см - слизане от асфалт на черен път, бях се заблял по телефона нещо - НЕ СИ ИГРАЙТЕ С GSM В ДВИЖЕНИЕ!!!) път удари картера (най-вероятно) отдолу.А ако някой държи да има и двете - КОМФОРТ и супер СТАБИЛНОСТ - да си смени колата със СИТРОЕН с хидравлика (BX, ХМ, Xantia, C5, C6 и др.).

            Коментар

            Working...
            X