Alexius написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вози като каруца. Какво мога да направя за по добър комфорт?
Collapse
X
-
Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Tod_AD написа:Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.
Коментар
-
nParMaTuK написа:Tod_AD написа:Най-накрая намерих маслени амортисьри за Marea, на "световно известната" марка Supra. Испански са. Вчера ми ги смениха. Спрямо предните разликата е при преминаване през по "отсечени" дупки. Няма го предишното тряскане. Като комфорт разлика почти няма, стабилноста не усетих да се е променила. Пружините са ми 13,4 мм. диаметър, майстора каза че има и по-тънки. По-нататък може да пробвам и тях да сменя, както и задните амортисьри.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Аз от Мареа нямам впечатления, но от "майка й", старата Темпричка имам.На двигателите над 1.8 вкл. се препоръчват само газови амортисьори. Аз като сменях моите, никъде не намерих по каталозите за моя модел "маслени". Сложих COFAP (от hit-ko), доволен съм. Колата стана много стабилна (предните бяха изпуснали и се люлееше като лодка), комфорта се запази. Сравнявам с долуподписания ОПЕЛ, (който всъщност е на брат ми, но сега ми го е оставил да го припалвам и разтъпквам от време на време), който вози точно като каруцата на дядо ми. . Аз съм твърдо против мекото окачване. Аудито, което карам е с много мека предница. Супер вози, по-меко от Мерцедеса на шефа, но при сериозни дупки прави поразии. Оня ден заби предницата в земята при един легнал полицай. Преди това при преминаване на по-нисък път (с около 20 см - слизане от асфалт на черен път, бях се заблял по телефона нещо - НЕ СИ ИГРАЙТЕ С GSM В ДВИЖЕНИЕ!!!) път удари картера (най-вероятно) отдолу.А ако някой държи да има и двете - КОМФОРТ и супер СТАБИЛНОСТ - да си смени колата със СИТРОЕН с хидравлика (BX, ХМ, Xantia, C5, C6 и др.).
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар