Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вози като каруца. Какво мога да направя за по добър комфорт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    При 2,5 и наличието на малки издутинки по грайфера, често видят до гадна возия. Аз сега сложих зимните гуми и те са само на година и колата с тях се успокои. Летните ми скоро ще ги хвърлям явно.

    Коментар


      #17
      Не е от налягането в гумите. В момента съм със зимните, и са на 2,0 атм., и нищо не се е променило. Както се спомена просто тези коли така са конструирани. Заложено е стабилно поведение на пътя, не на комфорт. И ако това ми беше първата кола, сигурно щях да и се кефя супер много, но след като съм карал шест години Хонда Акорд, може би направих грешка с този избор? Все пак ще пробвам да подобря малко комфорта. От всички разгледани амортисьори съм се спрял на Monroe Reflex.Рекламното им мото е: Maximum safety through greater stability and control without sacrificing comfort.(Максималната безопасност чрез по-голямата стабилност и контрол без жертвуването на комфорта.) А и на Хондата бях със старият модел Monroe Sensa-Trac, и на натискане предницата беше осезаемо по-мека. Другият вариант е напролет да се разделяме, но засега не ми се мисли за това.
      Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
      Renault Safrane 2.0 16V

      Коментар


        #18
        Tod_AD написа:
        Не е от налягането в гумите. В момента съм със зимните, и са на 2,0 атм., и нищо не се е променило. Както се спомена просто тези коли така са конструирани. Заложено е стабилно поведение на пътя, не на комфорт. И ако това ми беше първата кола, сигурно щях да и се кефя супер много, но след като съм карал шест години Хонда Акорд, може би направих грешка с този избор? Все пак ще пробвам да подобря малко комфорта. От всички разгледани амортисьори съм се спрял на Monroe Reflex.Рекламното им мото е: Maximum safety through greater stability and control without sacrificing comfort.(Максималната безопасност чрез по-голямата стабилност и контрол без жертвуването на комфорта.) А и на Хондата бях със старият модел Monroe Sensa-Trac, и на натискане предницата беше осезаемо по-мека. Другият вариант е напролет да се разделяме, но засега не ми се мисли за това.
        За Монро съм чувал много неща. Не бих си купил, особено като са около 150 лв.Смени си и тампоните на Макферсона, щом ще сменяш предни амортисьори!

        Коментар


          #19
          Да не евтини, 167 лева бройката, но ще им се доверя, тъй като както казах съм ползвал тази марка, и съм останал доволен. А за тампоните се чудех, но наистина ще е добре да сменя и тях.
          Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
          Renault Safrane 2.0 16V

          Коментар


            #20
            ако не си фен на големите джанти - сложи 14" - разликата е чувствителна, зимните са ми на 14, летните 15, сега ми е много комфортно
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #21
              GTipo написа:
              Возията сигурно е точно от амортисьорите или стари гуми, добре напомпани. На гаджето пунтото е така. Все едно нямаш амортисьори, а нейните са си ок.Пиша също за да не пускам нова тема. На Типото, като мина през легнал полицай или нещо по-голямо по-бързо се чува едно дращене като от стара гума върху метал...мисля че амортисьорите ми отпред са изсъхнали или са мръсни, защото са им скъсани маншоните. Въпроса ми е дали може да се смажат някак си и дали може да се сменят маншоните лесно?
              Тези маншони са едновременно противопрашни и противоударни.За съжаление трябва да се разглоби амортисьора,за да се смени.
              Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

              Коментар


                #22
                Незнам откъде я вадите тая стабилност всички аз съм на отбратния полюс на магистрала Хемус с повече от 140 км/ч се чувствам доста несигурен (по завойте). Но да ви кажа май нещата не са само в амотисьорите. Преди около месец си поиграх с пружините и забелязах че има минимум два типа оригинални пружини - по-високи и с по тънки намотки и обратното - по -къси и с по - дебели намотки. Аз съм с първия тип а съответно втория тип е логично да возят по-твърдо като са по къси имат по-малка еластичност и по-дебелите намотки също спомагат за по-твърдата возия.

                Коментар


                  #23
                  nParMaTuK написа:
                  Незнам откъде я вадите тая стабилност всички аз съм на отбратния полюс на магистрала Хемус с повече от 140 км/ч се чувствам доста несигурен (по завойте). Но да ви кажа май нещата не са само в амотисьорите. Преди около месец си поиграх с пружините и забелязах че има минимум два типа оригинални пружини - по-високи и с по тънки намотки и обратното - по -къси и с по - дебели намотки. Аз съм с първия тип а съответно втория тип е логично да возят по-твърдо като са по къси имат по-малка еластичност и по-дебелите намотки също спомагат за по-твърдата возия.
                  Какъв размер са ти гумите? Моите са 175/65/14 и аз също се чувствм несигурен. По технически характеристики аз трябва да карам с 185/60/14 и може би тогава ще се чувствам значително по-сигурен в завоите. Иначе съм с 4 нови газови амортисьори.

                  Коментар


                    #24
                    Колега, най-добре си купи Рено! Возия на лодка и подобна устойчивост .
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
                    Volvo S60 Sport 2.4D

                    Коментар


                      #25
                      doofiat написа:
                      Какъв размер са ти гумите? Моите са 175/65/14 и аз също се чувствм несигурен. По технически характеристики аз трябва да карам с 185/60/14 и може би тогава ще се чувствам значително по-сигурен в завоите. Иначе съм с 4 нови газови амортисьори.
                      175/70/14 Са ми зимните гуми оригалните са ми 175/65/14 но като си купувах зимни гуми ми препоръчаха по-тесни и по-високи гуми и за това се спях на този вариант и съм доволен за зимата. А летните са ми 205/45/16 има голяма разлика в стабилността като сложа летните но колата пак "ляга" доста в завойте , та пак искам да ви наведа на мисълта че има различни видове пружини и явно оттам идва разликата иначе и аз съм с нови предни газови амортисьори а задните са добре и пак не е стабилна май сичко е в пружините....така ми се струва.Като ми извадиха двата вида пружини в Анкол по-късата беше по къса с един оборот и намотките бяха по-дебели с мисля 0,9мм мойте бяха 12,5мм дебелина на намотката а другите 13,4. Цифрите съм ги мерил със шублер и са по спомени.Тва последното го казвам щото да не земе някой да си мери пружините и да почне да ме плюе тука! Просто давам пример каква е разликата и мисля че стойностите които давам са приблизително точни.

                      Коментар


                        #26
                        nParMaTuK написа:
                        205/45/16
                        Offtopic....Колега сложи някоя снимка да я видя тая брава със 16ките

                        Коментар


                          #27
                          Alexius написа:
                          nParMaTuK написа:
                          205/45/16
                          Offtopic....Колега сложи някоя снимка да я видя тая брава със 16ките
                          Колега снимка със джантите нямам пък сега съм зимните иначе малко ниски и идват гумите мисля да сложа 215/45 или 215/50 но на 50 май ше дойдат високи ако не ме домързи може да смъкна една джанта и да я снимам до колата че и мене ме е яд че нямам снимка.

                          Коментар


                            #28
                            Сега ако не ги похвалите.......... :D Alexius а твойте джанти кви са?
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #29
                              А отпред не опират ли като даваш пълен ляв или десен?

                              Коментар


                                #30
                                nParMaTuK когато купих джантите бяха с гуми 195/60/16, обаче опираха отпред при завой и ги смених. Сега съм със 195/50/15. Чудя се как не опират твоите ? ! ?

                                Коментар

                                Working...
                                X