Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

казанче антифриз Стило 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    казанче антифриз Стило 1.6

    Преди 2 години леко ми сълзеше където влиза тънкия маркуч в казанчето на антифриза, и реших да махна скобата и видях че пластмасата под маркуча където влиза се е напукала, издялах малко откъм казанчето да влезне по навътре маркуча наздрава част и нова скоба, сега 2 години по късно пак леко се стича при изтиването на колата! Някой сменял ли е това казанче и новите ако не са оригинални качествени ли са като пластмаса, и не може ле да се направи оригиналното някак по кадърно спрямо моя метод за да не пропуска? Принципно си има една метална тръбичка която влиза в пластмасата, може би тя е направена да не се амортизира пластамасата на това място където е нахлузен маркуча но уви при мен се беше нацепила !!П.С. казанчето ми е от тези кръглите като топка, че знам че има някои стилота с друга форма на разширителен съд

    #2
    Утре трябва да получа новото казанче и се залавям да го сменя, мисля да откача горния мъркуч тънкия където ми е и проблема с щуцера, и после 2-та болта които държат казанчето и да го извадя леко нагоре ако може да га гътна на една страна за да не изтече антифриза и да откача долния маркуч.После свързвам новото казанче с маркучите и с 2-та болта го фиксирам, и наливам антифриза от старото в новото казанче , мисля че не трябва да обезвъздушавам????

    Коментар


      #3
      Аз правя друга работа, преди да махна казанчето, вадя горното маркуче и го слагам в 1 шише и паля колата, докато източа толкова антифриз, че да няма в казанчето, да не разливам.За всеки случай обезвъздуши, ако ще го правиш по този начин, който написах.
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #4
        Смених го днеска, щуцера се беше счупил с по голямата си част в тънкия маркуч, изкарах го на парчета но не всичкия остана едно малко здраво пръстенче което не успях да извадя с тънки клещи, игли , пинсети и други подобни, а и маркуча е точно да се свържи като дължина не може се срежи след проблемния остатък и наново.Затова го натиснах още по навътре остатъка и си свързах хубаво щуцера на новото казанче, което не е оригинално, а алтернативно произведено в Испания STC марка за 58лв., че оригинала 130лв ми искаха в един сервиз. Изпразних старото казанче като излях от него преди да откача дебелия маркуч в един съд, и после откачих долния маркуч и си сложих новото като веднага малко антифриз с влезна в новото отдолу. После хванах тънкия маркуч, капачката, и запалих на парно на макс да загрее, минах 25км извън града, има си яко парно, загрява си както преди, направих и теста с маркуча към радиатора от ляво, първо беше студен после като загря стана топъл т.е. отвори термостата.Иначе от запалването явно при СТило и на студен двигател се върви антифриз през тънкия маркуч, даже на свободна като подавач газ се увеличава дебита.Малко ме притеснява че се изпоти новото казанче в горната си част (на запотнено стъкло от конденз-заприлича), дали няма въздух в системата в крайна сметка?

        Коментар


          #5
          И на старото е било така, не се притеснявай. Или не се е виждало, или не си му обръщал внимание. Все пак е нормално да има конденз, когато топлите пАри се допрат до нещо, което е сравнително по-студено от тях. Както на капака на тенджера се образува конденз, докато заври водата, така и тук.

          Коментар

          Working...
          X