Здравейте отново-след като смених капачката на казанчето за антифриз(течеше),прокапа водната помпа-смених и нея,сега гледам пак теч от блока отпред!Викам си тапа,ама двигателя мръсен и неможах да разбера точно откъде,измих го и запалих да гледам-тапата не течеше,но пък м/у главата и блока отпред на едно место леко сълзеше!Сега трябва да реша-добавка(малко вероятно) или да си смебя гарнитурата на главата!?1то не ми харесва особенно,затова ще прибегна до 2!Колеги вие нещо да добавите или да ме поправите?Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гарнитура(глава)ли си отиде колеги?
Collapse
X
-
Добавката не е добро решение според мен поне.Не се касае за теч от радиатор или нещо подобно.Като разглбоиш за гарнитурата огледай самата глава дали няма там някаква цепнатина или да е крива от нещо и т.н.Мисълта ми е така и така си я свалил да я огледаш.На мен в Шлайбазата даже не ми взеха пари да премерят главата за кривини а и да вземат ще е 5-6-10лв.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Точно м/у гарнитурата и главата е над едната тапа(затова и се бях заблудил,за тапата) леко сълзи-тука един ми приказва глупости с тия добавки,но във вторник колата влиза в бокса задължително-по добре гарнитура да сменя за 70лв отколкото глава за .......не ми се мисли хехехе!Благодарско колегиП.С.Ако беше крива или пукната главата нямаше ли да стане мармалад в маслото или антифриза?Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Ами аз смао на Типо-то съм свалял главата (От Фиат-ите де) и поне при мен водните магистрали са най-отвън а маслените са само една главна за високото налягане и няколко за оттичане.Т.е. ако имаш лекинка дребна пукнатина отвън около някоя водна магистралка няма да омеша никога водата с маслото или да издува налягане във водата.Много си зависи от самата пукнатина,от местоположението и и т.н.Аз лично се съмнявам да е пукната или крива но провери все пак за да не даваш като мен два пъти за ремонт на гарнитурата (при мен обаче аз съм си крив защото не доогледах и бях забравил да почистя едно дребно петанце от старата гарнитура на главата и то точно при маслената ми магистрала с високо налягане и като сложих новата и запалих оттам си изби маслото веднага....и пак главата долу и нова гарнитура и така....)Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Проблема при мене е че ако трябва да я снимам трябва да я карам в Пловдив,че тук няма къде(или са гола вода)а време нямам никакво-ще кажа на майстора при който си карам колите да я огледа най-обстойно-особенно отстрани дето сълзи пък ще видим по нататък дане стане мазало!Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Re: Гарнитура(глава)ли си отиде колеги?
puntotras написа:Здравейте отново-след като смених капачката на казанчето за антифриз(течеше),прокапа водната помпа-смених и нея,сега гледам пак теч от блока отпред!Викам си тапа,ама двигателя мръсен и неможах да разбера точно откъде,измих го и запалих да гледам-тапата не течеше,но пък м/у главата и блока отпред на едно место леко сълзеше!Сега трябва да реша-добавка(малко вероятно) или да си смебя гарнитурата на главата!?1то не ми харесва особенно,затова ще прибегна до 2!Колеги вие нещо да добавите или да ме поправите?Благодаря предварително!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
аз лични не разбрах ,какво ще се промени ако сипеш добавка за масло Огледай още веднъж за да си 100 % сигурен дали не е от тапата и когато колата е загряла( налягането е най високо )дали се променя тоя теч ?ако леко сълзи ,може козметично да го решиш ,стига да не е от тапата !!фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Колеги колата е спряна в гаража и чакам да се освободи моя майстор във вторник и я вкарвам-сменям гарнитура 100% -не е от тапите-днес съм измил всичко и при подсушен двигател съм запалил-сълзи от там където е гарнитурата,100%не е тапа(де да беше хехе)!Проблема ми не е толкова сериозен засега защото не я карам-преди 2 месеца спуках главата на ланчата на 4 места-та принципа и реда ми е ясен-дано не стигам до там и затова вторник сменям гарнитура и дано всичко е ок!Иначе колата се държеше добре на пътя без видими шикалкавения,добре че се загледах един ден в една малка локвичка за да го забележаFiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
Колата вече е в гаража-с нова гарнитура.щлайфана тиква ,нови гумички на клапаните(старите бяха заприличали на бакелитени-чупеха се направо)!Главата е ок-поне така ми каза майсторът(не е пукната) всичко-85лв-а кой беше казал,че е скъпа поддръжката на италианските коли !Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.
Коментар
-
puntotras написа:Колата вече е в гаража-с нова гарнитура.щлайфана тиква ,нови гумички на клапаните(старите бяха заприличали на бакелитени-чупеха се направо)!Главата е ок-поне така ми каза майсторът(не е пукната) всичко-85лв-а кой беше казал,че е скъпа поддръжката на италианските коли !Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар