Здравейте, не знам къде да направя темата и реших да е тук, ако модераторите сметнат за правилно, нека да я изместят в Бензинови двигатели. Та най-общо ето го проблема https://www.youtube.com/watch?v=FDOOeid__uYПробвах с МЕС-а да обуча стъпковото моторче, паля и държи 1100 оборота, като подам газ става като на клипчетоУж го изчистих, пробвах пак, но същата работа(без да го обуча). Утре ще пробвам като го обуча как ще е.Други идеи да имате от какво може да е?Днес смених жилото на газта, беше пречупено и си викам от него може да е проблема със бавното падане на оборотите на газ... явно не беше или поне сега не мога да разбера, но се получи друг проблем. Смених жилото, но е по-дълго или по-късо сякаш (не ги измерихме 2те новото и старото да видим дължината...)Искам да ви попитам, ако знаете как трябва да е в основата на педала на газта.http://store.picbg.net/pubpic/3E/36/...a9c8433e36.jpg ето как е старото жило, но не мога да разбераhttp://s11.postimg.org/bkzus6fea/20141114_173203.jpgей тази гума черната (която е настрани)Тя дали минава от страната на педала или си стои от другата страна край двигателя и само те вкарва до където е ръбчето (врязаното)?Появи ми се и сега някакъв луфт на педала на газта...Ето го новото жило какво представлява http://s1.postimg.org/w78wl6b8f/10_11_2014_19_48_52.png с две гайки и се пристяга, наложи се едната да я резна да вкарам жилото в нея и така да я затегна.Както винаги май не трябваше да бутам нищо, не е било в жилото проблема И дали е възможно от настройката на газта, да ми прави мизерии на бензин? След като сложих новия изпарител, на бензин взе да ми държи 1500 оборота... Извинявай се за писането ми, омеших май много неща в една тема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с високи обороти
Collapse
X
-
DRIVER1 написа:Според мен трябва да си почистиш дроселовата клапа за да се оправи това с оборотитеAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
И на газ и на бензин ли се държи по един и същи начин ? Двигателя ти смуче въздух и почти знам от къде 90% съм сигурен че стъпковия е щета, понеже тои е байпасен и вътре има една гумичка дето се движи по една ОС ( спираала ) и от износване на материала се получава това. А той заминал ли е колкото и да го обучаваш се таяКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:И на газ и на бензин ли се държи по един и същи начин ? Двигателя ти смуче въздух и почти знам от къде 90% съм сигурен че стъпковия е щета, понеже тои е байпасен и вътре има една гумичка дето се движи по една ОС ( спираала ) и от износване на материала се получава това. А той заминал ли е колкото и да го обучаваш се таяAlfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
cs_aleksandar написа:Са ти четох една тема от преди около 2 години , и пак там се оплакваш че имаш проблем с високи обороти, ако стъпковия е този който си заменил тогава,е същия който имаш като резервен, за проба не си заслужава.Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Имах абсолютно идентичен проблем с моето Пунто- не държеше обороти, повече от 2000 об. не вдигаше, а понякога се оправяше и се оказа датчика на оборотите( или на разпределителния вал, абее нещо от тоя сорт :D :D :D ) .94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico
02' Fiat Stilo 1.6 16v Grigio Steel
Коментар
-
Пичове, благодаря ви, че пишете, но проблема е решен, просто нямах време и сега нямам да направя снимки. Та общо взето проблема се оказа в стъпковия мотор. Явно при смяната на изпарителя, газаджията като ми махна маркуча към филтърната кутия и колата се е шашнала, а от там и филма да си сменя жилото на педала на газта. Колата се оправи след като свалих стъпковия мотор и го почистих колкото можах. След което закачих колата към лаптопа, адаптирах го и запалих, като изчаках десетина минути колата да си поработи на бензин и направих едно кръгче без да й давам зор. Сега оборотите са добре, има само някакво колебание на стрелката, форсирам падат нормално, застават на около 900 и стрелката едва забележимо мърда леко надолу. Снимки ще кача на смяната на жилото да видите как се получи. Благодаря Ви!Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
-
Здравейте, ето ги обещаните снимки https://www.dropbox.com/sc/ncw1nohzm...CMKx3eWkkaНа първата снимка се вижда как е прекарано жилото, стори ми се най-удачно.На другите, се вижда как съм хванал жилото за дросела или по-точно за пластината на дросела.Едната гайка съм я резнал за да прекарам жилото, че иначе няма слагане - кофти е...Между 2те гайки, на самата пластина имаше една гума, която беше от двете страни, но се наложи да я махна, защото се получаваше голям луфт в педала. (на втората снимка, даже си личи колко е била голяма).Виждате как съм завил гайките, тази рязаната, е в края на резбата, защото мисля, че така се получава най-добре педала(и луфта е минимален).Ако трябваше да го сложа както беше, (показах ви снимка на жилото, в пълната му окомплектовка) трябваше да навия тази гайка с прореза доста и на края на резбата да сложа гумата, която е да предпазва жилото от триене, но като го направя така, хем педала е доста паднал надолу и мога да го повдигна с крак, хем самото жило се трие в ръба на дросела.Даже имам клипче, защото исках да видя как минава жилото, а бях самhttp://youtu.be/g13UozyzLw8 на клипчето се виждат и 2те гуми, които съм махналСлед края на интервенцията, смазах малко жилото където е рязаната гайка, че ме притеснява да се не протрие в ръба на тръбичката от където излиза, уж е заоблена, но все пак...Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар